21406 pidurite jama
21406 pidurite jama
Paluks abi pidurite kordasaamisel, kuna tahaks üv läbida ja olla õnnelik õliste kätega mosumees
Masin on aastast 78 ja trummelpiduritega.
Sai ära vahetatud kõik pidurimansetid, kolvid liiguvad vabalt, trummlid on ok, klotsidel uued katted, süsteem õhutatud õiges järjekorras.
Juba enne remonti võttis parem esimene pidur kõvasti paremini kui vasak, ja pidurdamisel kiskus jubedasti paremale. Nüüd pärast korrastustöid...ohh imet! Mitte midagi pole muutunud
Ma kahtlustan et viga võib olla selles kapoti all asuvas jagajas millest piduritorud välja tulevad ja millel on ka 2 klemmiga andur. Oskab keegi nõu anda mis seal süsteemis probleemiks võib olla?
Tänud abilistele!
Üllar
Masin on aastast 78 ja trummelpiduritega.
Sai ära vahetatud kõik pidurimansetid, kolvid liiguvad vabalt, trummlid on ok, klotsidel uued katted, süsteem õhutatud õiges järjekorras.
Juba enne remonti võttis parem esimene pidur kõvasti paremini kui vasak, ja pidurdamisel kiskus jubedasti paremale. Nüüd pärast korrastustöid...ohh imet! Mitte midagi pole muutunud
Ma kahtlustan et viga võib olla selles kapoti all asuvas jagajas millest piduritorud välja tulevad ja millel on ka 2 klemmiga andur. Oskab keegi nõu anda mis seal süsteemis probleemiks võib olla?
Tänud abilistele!
Üllar
- partnermosse
- Postitusi: 1581
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: 21406 pidurite jama
Seal jagajas sees keskel kuulike ja see vaja saada keskele õhutuse teel, siis töötavad kõik pidurid ühtlaselt. Armatuuris punane tuli peaks ka põlema kui kuulike nihkes eeldusel, et süüde sees.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: 21406 pidurite jama
ja ikka käsipidur maha ,sellega põleb ka see tuluke.
Re: 21406 pidurite jama
Jah, see punane tuli põleb pidevalt! Kas keegi oskab nõu anda kuidas see kuul paika saada ja mismoodi õhutada?
Ise alustasin õhutamist tagumisest paremast rattast, siis tagumine vasak, eesmine parem ja lõpetasin eesmise vasakuga.
Ise alustasin õhutamist tagumisest paremast rattast, siis tagumine vasak, eesmine parem ja lõpetasin eesmise vasakuga.
Re: 21406 pidurite jama
kuuli saab paika nii et võtad juhtmed küljest ära ja enam tagasi ei pane.. minul on nii juba 2 aastat
Re: 21406 pidurite jama
ja see on vale aru saam et kui kuul keskel siis pidurid võtavad kõik võrdselt... võrselt nad võtavad nii või naa, sest süsteem on ehitatud üles nii et 1 süsteemiga on esimesed väiksed ja tagarattad ühendatud, ja 2ga on esimesed suured... ehk 1 süsteemiga on kõik 4 ratast ühendatud ja teisega 2 esimest... ehk kui süsteemis 1 rõhk langeb siis kõik 4 ratast pidurdavad vähem jne.. see näitab vaid seda, kas süsteemides on rõhud võrdsed ja peaks idee poolest aitama leketest märku anda
Re: 21406 pidurite jama
Sander, trummelpiduritel ei ole "eesmisi väikseid" ja "eesmisi suuri", mõlemad on samasuured.
- partnermosse
- Postitusi: 1581
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: 21406 pidurite jama
Juhtmete ära võtmine ei vii seda kuuli neutraalsesse asendisse, lihtsalt märgulamp ei hakka enam tööle .SanderV kirjutas:kuuli saab paika nii et võtad juhtmed küljest ära ja enam tagasi ei pane.. minul on nii juba 2 aastat
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: 21406 pidurite jama
Miks mul siis pidurdades kraavi kisub poisid? :p
Re: 21406 pidurite jama
no seal võib olla juba erinevad probleemid... mõned näited
1: klotsid metallini välja kulunud, ei pidurda enam pooled võrdselt
2: töösilindri kolb kinni
3: tööpinnad õlised
jne jne...
to partner... aga kui tuli kustus on siis polegi probleemi enam ju
to mart... kas trummelpidurite süsteemil on üldse see jagur vahel?
1: klotsid metallini välja kulunud, ei pidurda enam pooled võrdselt
2: töösilindri kolb kinni
3: tööpinnad õlised
jne jne...
to partner... aga kui tuli kustus on siis polegi probleemi enam ju
to mart... kas trummelpidurite süsteemil on üldse see jagur vahel?