IZ 412IE 1990 BergIE

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas Urukoer »

BergIE kirjutas: "Muhul" erinevad nad lausa 2 kuupi,
...mis ühikust nüüd jutt :P
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas SanderV »

Urukoer kirjutas:
BergIE kirjutas: "Muhul" erinevad nad lausa 2 kuupi,
...mis ühikust nüüd jutt :P
vastaks siis samalaadselt...
juttu on mahuühikust ;)
Urukoer
Postitusi: 760
Liitunud: 07 Juun 2011 22:26

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas Urukoer »

SanderV kirjutas:
Urukoer kirjutas:
BergIE kirjutas: "Muhul" erinevad nad lausa 2 kuupi,
...mis ühikust nüüd jutt :P
vastaks siis samalaadselt...
juttu on mahuühikust ;)
mahuühik on ta siis kui ta määratleks mahu,antud juhul ei tee see "kuup" seda mitte!
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Kuup, seega kolm mõõdet, ehk ruumala. Pikkus x laius x kõrgus . Ameerikas kuuptolli, meil kuupsentimeetrit, mis siin arusaamatut oli? Kuupmeetrites ehk laevadel erinevus. Mõtlen seda, et pea 900 kuupsentimeetrise mootori (Muhk) põlemiskamber on ca. 40 kuupsentimeetrit eriti madalal surveastmel. See kõik tuli töödelda võrdseks. Hetkel vaid 27 kuupsentimeetrit. Küsisin, kas on keegi mõõtnud seda 412-l. Te vist pole seda teinud... Pole hullu. Kooli tagasi
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas SanderV »

pole mõõtnud jah aga kui sa plokikaant põlemiskambri poolt näeksid siis saaksid aru et seal mingeid üüratuid vahesid küll ei tohiks olla
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Hetkel pole veel tõesti näinud, vaid joonistelt. Lihtsalt hea oleks kasutada Teie kogemusi. Aitähh!
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas SanderV »

Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas sass »

Väga lihtne mööta. Klapid kinni ja vedeliku ning süstla kombinatsiooniga peaks möödetud saama (eeldusel, et klapid peavad). Kuigi suure tõenäosusega on kõik sama suured.
Surveastet ei ole tänavaautol väga üles mõtet ajada. Kaanest võib maha võtta kuni 0,8mm (osadel kaantel kuni 0,7mm). Õige gaasijaotusmehhanismi korral ei tohiks klapid pähe käia (klapivedrud peavad ka korralikud olema).
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Kaant on tõepoolest lihtne mõõta. Muhul mõõtsin pleksiklaasist ketta ja süstlaga. Tundub, et 412-l on pind töödeldud ja erinevusi ei tohiks olla.
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Väheke teisel teemal. Oman ise umbes kaheksat veljet, olen näinud paljusi ja kõigil on üks viga. Üüratud poldiavad ja viisnurk keskavaks. Millest see tuleb? Kui nüüd keeran alla uue velje, kas temaga juhtub sama?
Kaunitar 2015.
Vasta