...mis ühikust nüüd juttBergIE kirjutas: "Muhul" erinevad nad lausa 2 kuupi,
IZ 412IE 1990 BergIE
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
vastaks siis samalaadselt...Urukoer kirjutas:...mis ühikust nüüd juttBergIE kirjutas: "Muhul" erinevad nad lausa 2 kuupi,
juttu on mahuühikust
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
mahuühik on ta siis kui ta määratleks mahu,antud juhul ei tee see "kuup" seda mitte!SanderV kirjutas:vastaks siis samalaadselt...Urukoer kirjutas:...mis ühikust nüüd juttBergIE kirjutas: "Muhul" erinevad nad lausa 2 kuupi,
juttu on mahuühikust
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Kuup, seega kolm mõõdet, ehk ruumala. Pikkus x laius x kõrgus . Ameerikas kuuptolli, meil kuupsentimeetrit, mis siin arusaamatut oli? Kuupmeetrites ehk laevadel erinevus. Mõtlen seda, et pea 900 kuupsentimeetrise mootori (Muhk) põlemiskamber on ca. 40 kuupsentimeetrit eriti madalal surveastmel. See kõik tuli töödelda võrdseks. Hetkel vaid 27 kuupsentimeetrit. Küsisin, kas on keegi mõõtnud seda 412-l. Te vist pole seda teinud... Pole hullu. Kooli tagasi
Kaunitar 2015.
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
pole mõõtnud jah aga kui sa plokikaant põlemiskambri poolt näeksid siis saaksid aru et seal mingeid üüratuid vahesid küll ei tohiks olla
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Hetkel pole veel tõesti näinud, vaid joonistelt. Lihtsalt hea oleks kasutada Teie kogemusi. Aitähh!
Kaunitar 2015.
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
põlemiskambri poolt näeb siis asi niimoodi välja
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 829ad219ec
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 2c9a8b89b0
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 829ad219ec
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 2c9a8b89b0
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Väga lihtne mööta. Klapid kinni ja vedeliku ning süstla kombinatsiooniga peaks möödetud saama (eeldusel, et klapid peavad). Kuigi suure tõenäosusega on kõik sama suured.
Surveastet ei ole tänavaautol väga üles mõtet ajada. Kaanest võib maha võtta kuni 0,8mm (osadel kaantel kuni 0,7mm). Õige gaasijaotusmehhanismi korral ei tohiks klapid pähe käia (klapivedrud peavad ka korralikud olema).
Surveastet ei ole tänavaautol väga üles mõtet ajada. Kaanest võib maha võtta kuni 0,8mm (osadel kaantel kuni 0,7mm). Õige gaasijaotusmehhanismi korral ei tohiks klapid pähe käia (klapivedrud peavad ka korralikud olema).
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Kaant on tõepoolest lihtne mõõta. Muhul mõõtsin pleksiklaasist ketta ja süstlaga. Tundub, et 412-l on pind töödeldud ja erinevusi ei tohiks olla.
Kaunitar 2015.
Re: IZ 412IE 1990 BergIE
Väheke teisel teemal. Oman ise umbes kaheksat veljet, olen näinud paljusi ja kõigil on üks viga. Üüratud poldiavad ja viisnurk keskavaks. Millest see tuleb? Kui nüüd keeran alla uue velje, kas temaga juhtub sama?
Kaunitar 2015.