AZLK-2140 1981 Edel

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Ei plaaninud Mossega see suvi sõita aga et suvesõit on nüüd kodule lähemal, siis peaks sinna oma nägu ka ükskord näitama :D
Täna läksin ja panin ta käima. Viimati töötas eelmise aasta septembris. Käivitus suuremate jamadeta ja lasin soojaks käia. Parempoolne esirehv taaskord tühjaks vajunud. Lõin ta praegu täis aga esimesed rehvid lähevad hiljem vahetusse. Kohalt liikudes nagu oligi arvata, sidur jälle kinni. Selle lahtisaamiseks õnneks väga vägistama ei pidanud, 2 autopikkust ja lahti ta oligi. Edasi proovisõit. Moskvitš nagu Moskvitš ikka. Aprilli lõpus toon ta linna ja hakkan ülevaatuseks kohendama. Mäletamistmööda seda palju teha olegi, pidurid üle vaadata ja väljalase ajab vist kolle vahelt läbi. Eks seda jooksvalt näeb, mis veel vaja teha.
Lükkasin paar tagasihoidlikku pilti ka ülesse :D
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Kuidagi märkamatult hüppas hiljuti üks tähtpäev mööda - 4. aprillil sai 10 aastat, kui selle Mosse omale tõin. Ja ta on ikka rivis, kuigi vahepeal ligi 5 aastat seisis, nüüd sinisena, juba kolmandat suve järjest alustab. Siin oli algus, kus 22. veebruar 2009a sai vaatamas käidud, 4. aprillil ära toodud ja ümbervormistus lõpetatud 13. mail 2009 http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/sets/699699
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Paar päeva tagasi käisin ülevaatusel ja... sain korduva :D Lihtsalt läksin ja võtsin auto garaazist nagu ta oli. Vead olid samad mida arvasin, parem tagumine pidur oli lahja (ilmselt ikka see pooltelje simmerling), pidurituled ei põlenud (juhe irdus lüliti küljest) ja Co oli laes (alla 5,5 tuua ei õnnestunud). Ilmselt mul väljalase liide kusagilt lekib, gaas põhjas suurte pööretega tahab ära kurdistada :D Muid vigu ei leitud. Ega ma peale mootorivahetust eelmine suvi midagi remontima ei pidanud ka, sõitis kuni ülevaatuse lõpuni. VAZ tahab remonti saada, selleks oli kiirelt teist autot vaja.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

Järjest enam tundub, et mul jääb klubiüritusele tulemata, aga ehk õnnestub Mossed vähemalt Turbas ära näha. Mul hiljutine reis sõi hulga eelarvest ära ja mõtlen, mis teha.
Lisasin albumisse pisut pilte juurde http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija ... 99?page=85 Co lahendamiseks peaks vist karba laiali võtma. Igastahes ka mootori töötamisel on tunda tavalisemast vängemat vingu, varem pole nagu nii haisenud, reguleerimisel abi ei olnud, alla 5,5 ei saanud kuidagi, õhufilter sai eelmine aasta uus, sammuti ka õli, peale seda paartuhat km sõidetud. Väljalaske liited paistavad ka pidavat, ei leidnud küll ühtegi olulisemat tahmast kohta. Hetkel liigun korduvaga.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas partnermosse »

See karpa lahti-kokku tegemine ja pesemine ei aita.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

partnermosse kirjutas:See karpa lahti-kokku tegemine ja pesemine ei aita.
Mul tuleb iga 2-3 kuu tagant lahti võtta, sest bensiinipaagist tõmbab peent roostet üles ja filter seda kinni ei püüa. Viimati tegin seda eelmine aasta miski enne mootorivahetust. Viimasel ülevaatusel 2 aastat tagasi sai Co kohe esimese korraga paika keeratud.
Täna hommikul jäigi tühikäik kuhugi teeäärde maha, sest üks hetk seda enam polnud :D Suundusin just garaazi, et sealt VAZ võtta. Tühikäik kadus ja õhuklapiga sättides töötas aga väga ebaühtlaselt. Panin ta praegu garaazi, sest teist autut ka vaja remontida. Mosseklubi sõidule paraku ei tule, eelarve on kokku kuivanud.
Mul on paar K126 karbat olemas kuid proovida pole neid saanud, kolle tikud liiga pikad. Mõte on proovida vaheplaat vahele panna, ei pea tikke sealt välja pusima. Mõtlen veel seda. Enne jaanipäeva peaks kindlustust pikendama ja ülevaatusel jõudma ära käia.
Kasutaja avatar
Martin2140
Postitusi: 289
Liitunud: 19 Mai 2018 20:11
Telefon: 58955917

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Martin2140 »

K126 tikkudeks sobivad täpselt sisselaske kollektori tikud.
Ainult nõrganärviline kontrollib mootoris õli
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1668
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas Edel »

K126 karba korral ka teist õhufiltri korpust vaja. Neid DAAZ-i omi on mul küll varuks, kuid 126 oma mitte. Kellel vedeleb niisama selline asi pealinna lähistel, oleks huvitatud.
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1583
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK-2140 1981 Edel

Postitus Postitas partnermosse »

Edel kirjutas:K126 karba korral ka teist õhufiltri korpust vaja. Neid DAAZ-i omi on mul küll varuks, kuid 126 oma mitte. Kellel vedeleb niisama selline asi pealinna lähistel, oleks huvitatud.
K-126-ga on sul veel suurem "keeris paagis" kui see ka veel reguleerimata.
Siis ei saa Sa järgmine aasta ka mossesklubisõidule tulla.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Vasta