Seisis tema 8 aastat kuivas garaasis. Enne seisma jäämist oli ta üle värvitud aga mingi olematu eeltööga.
Koju jöudes sai proovitud käima ajada. Bensu torud olid ära repetanud, sai uued pandud. Sain tööle, söitsin ka natuke, aga mootorissse tuli kolin sisse juba. Aga oligi plaanis kap. remonditud mootor peale panna sinna, mille tükkaega tagaso soetasin.
Pidureid polnud aga tulid peale öhutamst, aga käsipidur töötab ideaalselt.
Tuled pölevad siis kui tahavad, armatuur oli traadiga kinni ja logises, nupud puudu ning tagatippu katki ka veel. Aknavändad puudu. Süütelukk oli ka raske, vahetasin selle juba ära. Sumpa auklik. Juhiuksel polnud aknasüsteemi küljeski, aken seisis mingi puunotiga üleval. Ja uks oli pahupidi käinud ja kehvasti pahteldatud, viskasin doonori uksed külge kogu täiega, sai kohe ka töötavad ukselukug kah koos vötmega.
Tõin ta mingi juuni kuus vist. Nüüdseks olen laiad plekid alla visanud, taga 205 lai rehv, ees 195. Olen mootori ära vahetanud kap. remonditud vastu. Kägikast kah uus pandud, uue öliga. Sumpa pandud parimatest juppidest alla mis olnud on. Konks sai taha pandud. Põhja atuke keevitanud, teiselt poolt veel vaja keevitada, muidu kere korralik. Ja laiali olen kiskunud, eeltöödega alustanud.
Tegemist tahab amortide-vedrude vahetust, igasugu puksid. Istmed, armatuur, keskkonsool, pöhjamatid jne tulevad doonirilt korralikumad. Esiklaas vahetada. Elektrit sättida, pirne vahetada, tulede klaase paremate vastu vahetada. Doonorilt sain ka kena sportrooli, aga selle panen peale ülevaatust. Miskised BMW nahk recarod vedelevad kah garaasis, ehk sobitan need ka sisse peale ülevaatust. Loomulikutl värvida on ka vaja. Uueks värviks miskit sarnast punast, valgete velgede ja musta esiotsaga, ma arvan.
Hetkeolukord on selline et möned pahteldamised veel teha ja lihvida, pöhja keevitada veidi ja tagaotsast sutsu keevitada. Siis värv selga.
Aga pilte.
Järgmine päev pärast toomist, laiad plekid all juba.


Siis sai veidi laiali kistud ja uusi vidinaid külge keeratud natuke

Doonormossest ka vähe järgi jäänud

Muide, kas teadsite et moskvitsi velgede auguvahe on 5x114,3

Minu eesmärk on enamvähem originaaliks jätta, väikeste muudatustega. Mingi aeg miski 14x8vms valged Mangels veljed ka alla(tutikas ~1000eek/tk)

Tagant selle "stange'' ( need torud seal)kaotan ka ära ilmselt ja küljepealt keevitan augud kinni. Taga konks nagunii olemas, kui ka kuskile vastu peaksin sõitma.
Ja kuna taga kolmnurk suunatulede klaasid suht väikese sügavusega(led tulede jaoks), mötlen veel, et äkki kaotan ka need ära ja panen piruka tagatuled, samas siis peab eraldi tagurdustule kompunnima...aga seda ma veel mõtlen, ehk mahutan ikka ära, siis jätan alles

Eest vöre pealt kaotan märgi ära ja ka märgi süvendi
Tagaluugile juba tegin väikse celan-look'i, aga luuk ise suht propeller jne, aga midagi pole parata. Kui jääb korralik näppu, vahetan ära.
Taga luugi kõrval on piruka versiooni jaoks kongu uste hingede augud, need ka kinni.
Kogu tulede ring uus
Kasti põhja viskan ilmselt veekindla vineeri, siis ei kolise asjad seal ja pöhi ka suht mölkis praegu. Kasti peab vingemad kinnitusaasad ka tuunima ilmselt, kuna ilmselt peab tsikleid vedama vahest ning need kinni ka vaja saada kuidagi tugevasti..
Veermik uus tuunida külge.
Sisuga ka plaanid..uksepolstrid ja lagi midagi löbusat vist(a'la dalmaatsia lehma muster
