AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Stern, loe müügiteemat täpsemalt Auto ei maksnud 1500 eurot.
Salongisoojendusega on siis minigt omaloomingut tehtud? Soojenduskraan oli teisel pool mootorit (juhi pool) ja trossi küljes ei olnud. Mina ei olnud varem tähele pannud ka ventilatsiooni juhtimise juures kolme kangi, ei jõudnudki uurida mida see ülemine teeb, juhibki kraani?
Passis on kirjas aastaks 79 aga birkal 78, ühtegi märki deforss mootorist ma välja ei lugenud.
Karpa juurde läheb vaakum küll, hetkel tõmbas sõites igatahes gaasi vajutamisel hinge kinni, eks tuleb selle karpa hingeeluga ka lähemalt tutvuda.
Salongisoojendusega on siis minigt omaloomingut tehtud? Soojenduskraan oli teisel pool mootorit (juhi pool) ja trossi küljes ei olnud. Mina ei olnud varem tähele pannud ka ventilatsiooni juhtimise juures kolme kangi, ei jõudnudki uurida mida see ülemine teeb, juhibki kraani?
Passis on kirjas aastaks 79 aga birkal 78, ühtegi märki deforss mootorist ma välja ei lugenud.
Karpa juurde läheb vaakum küll, hetkel tõmbas sõites igatahes gaasi vajutamisel hinge kinni, eks tuleb selle karpa hingeeluga ka lähemalt tutvuda.
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
ülemine juhib kraani, alumine luuki kapoti ja akna vahel. Sedasi peaks originaalis olema.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Kas keegi mäletab millises teemas kirjeldati kuidas pidurite "punast tuld" kustada ehk siis see klapp paika ajada või viitsib siin uuesti seletada Sain just Tartust suppordi tihendikomplekti kätte ja loodetavasti on õhtuks pidurid olemas
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Minu teemas. Täpset lk ei oska kohe öelda.Martpoiss kirjutas:Kas keegi mäletab millises teemas kirjeldati kuidas pidurite "punast tuld" kustada ehk siis see klapp paika ajada või viitsib siin uuesti seletada Sain just Tartust suppordi tihendikomplekti kätte ja loodetavasti on õhtuks pidurid olemas
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Kuna sul on pikalt seisnud tehnika,siis on soovitav signalisaator lahti võtta ja puhtaks teha,muidu võib juhtuda,et jäädki seda tulukest kustutama,sest kolb ei liigu piisavalt vabalt.
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Mitu raha odavam tuli võrreldes kohalike hindadega?Martpoiss kirjutas:Kas keegi mäletab millises teemas kirjeldati kuidas pidurite "punast tuld" kustada ehk siis see klapp paika ajada või viitsib siin uuesti seletada Sain just Tartust suppordi tihendikomplekti kätte ja loodetavasti on õhtuks pidurid olemas
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Tihendikomplekt oli Tartus Mekres vist 3.20 Pidurid said kokku ja õhutades kustus tuli iseenesest ära, proovima veel ei jõudnud, klotse hoidvaid splinte ei olnud varuks ja roosteseid ei ole mõtet tagasi panna. Tagavarasadulatel olid üldse splintide asemel jämedad pulgad millel otsas omakorda splint, kas need on omalooming või hilisema aasta toode?
- partnermosse
- Postitusi: 1583
- Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
- Telefon: 58550555
- Asukoht: Tallinn
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Kui pulgad, siis omalooming, aga idee on hea, olen isegi seda varianti kasutanud kuid roostealti pulgaga oli mugavam kokku-lahti-kokku paigaldada ja klots libises paremini peal. Parim oleks roostevabast pulka kasutadaMartpoiss kirjutas:Tihendikomplekt oli Tartus Mekres vist 3.20 Pidurid said kokku ja õhutades kustus tuli iseenesest ära, proovima veel ei jõudnud, klotse hoidvaid splinte ei olnud varuks ja roosteseid ei ole mõtet tagasi panna. Tagavarasadulatel olid üldse splintide asemel jämedad pulgad millel otsas omakorda splint, kas need on omalooming või hilisema aasta toode?
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
punase tule kustutamiseks olen juudimeetodit kasutanud... Juhe küljest
Re: AZLK 21406, 1986 ja AZLK 2140, 1979. Martpoiss
Ja mis sa Talupoja teemas rääkisid ... Et pidurid võiks korras olla