Orginaal rool jääb ka alles, lishalt talveks peale, kevadeks paneks jälle orginaali külge. Oeh jah.. ja iga kevadine jutt, et see kevad läheb tõesti keretõõdeks aga seekord on mul selle tegelema hakkamisega kõige rohkem usku, sest nüüd lähiajal plaanin soetada iskliku keevituse ja ise vaikselt tegema hakata, keevitamist olen õppinud ja selle alaselt ka isegi suvel töötanud niiet ei tohiks probleemiks olla. Kereplekke ikka ja endiselt vaikselt varun kuid peale kundepoolsete uste ja esitiibadega pole mul hetkel kahjuks rohkem midagi uut võtta. Küljekarpe, tagatiibu, esi- ja tagapõlle oleks ikka tarvis, siis saaks juba miskit toimetama hakata.
Kindlustus sai Mossule uus peale tehtud, ülevaatust on veel nädalake jäänud ja kuna mul hetkel puhkus siis kasutan seda Moskvichi remondiks ära. Küsimus selles, et kui raske on Moskvichi siduri vahetamine? Kas on vaja mingeid spets võtmeid? Ühesõnaga kõik nõuanded teretulnud.
Starteri tikkpoldid tuleb ka välja keerata, omal lihtsam Ma ise asendasin tikkpoldid tavaliste poltidega, järgmine kord hulga lihtsam see ettevõtmine Ja ainuke eritööriist, mida vaja läheb, on sidurivõll, kuid see siililegi selge
kui tikpoldid maha keerata siis jah endal kergem teha kuid nagu mainitud siis peale sidurivõlli midagi erilist vaja ei läheks, partnermosse kasutab veel erilisi polte milleg apärast käigukast alla panna aga muidu tavalised võtmed, 12, 13, 14, 17
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
r384n3 kirjutas:Starteri tikkpoldid tuleb ka välja keerata, omal lihtsam Ma ise asendasin tikkpoldid tavaliste poltidega, järgmine kord hulga lihtsam see ettevõtmine Ja ainuke eritööriist, mida vaja läheb, on sidurivõll, kuid see siililegi selge
Siinkohal vaidlen. Kõigepealt paras kast maha võtta ja pärast koda eraldi. Palju kergem ära võtta ja tagasi panna kui kast koos kojaga. Kuid starteri tikud ei sega mitte midagi! Ise juba vähemalt kolmkümmend korda siukseid asju kokku lahti kruttinud kui mitte rohkem.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Sul kuuldavasti sidurikoda ka moditud, siis ei peagi starteri tikkpolte välja keerama. Saab ka niisama, aga siis tuleb mootori tagumist otsa alla poole väänata, et koda tulemüürist mööda mahuks.
stern100 kirjutas:
r384n3 kirjutas:Starteri tikkpoldid tuleb ka välja keerata, omal lihtsam Ma ise asendasin tikkpoldid tavaliste poltidega, järgmine kord hulga lihtsam see ettevõtmine Ja ainuke eritööriist, mida vaja läheb, on sidurivõll, kuid see siililegi selge
Siinkohal vaidlen. Kõigepealt paras kast maha võtta ja pärast koda eraldi. Palju kergem ära võtta ja tagasi panna kui kast koos kojaga. Kuid starteri tikud ei sega mitte midagi! Ise juba vähemalt kolmkümmend korda siukseid asju kokku lahti kruttinud kui mitte rohkem.
r384n3 kirjutas:... Ma ise asendasin tikkpoldid tavaliste poltidega, järgmine kord hulga lihtsam see ettevõtmine ...
Üldjuhul on ikka nii, et inseneride poolt paikka määratud tikkpolte ei asendata tavalistega, v.a. muidugi juhtudel, kui uut keeret varsti sinna aretama ei taheta hakata. Pilti ette maalides siis: pingutades polt närib pööreldes pesa keeret aga tikkpolt püsib ühel kohal ja hõõrdumine on mutriga. Hiljem, kui vajadus tekib, siis on tikkpolti kergem uuega asendada kui uuesti keermestada.
Aga eks igaüks elab ise oma valikutega.
r384n3 kirjutas:Starteri tikkpoldid tuleb ka välja keerata, omal lihtsam Ma ise asendasin tikkpoldid tavaliste poltidega, järgmine kord hulga lihtsam see ettevõtmine Ja ainuke eritööriist, mida vaja läheb, on sidurivõll, kuid see siililegi selge
Milleks seda siduri võlli vaja on ja mida see endast ette kujutab tööristana ?
Aga muidu lihtsam kast ja siis koda, ning häid närve käigu hoovastiku lahkamiseks läheb ka vaja
Ise nägin roppu vaeva splintidega, lisaks ka reguleerimis mutrid olid kinni ussitanud.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri