AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Sai täna tuhlatud kolihunnikus ja otsitud vajaminevaid lubinaid. Küünlapiipudel olid otsast killud murdunud ja need sai siis uuemate tervete vasta vahetatud. Viimane õhufilter sai ka leitud,rohkem vist pole tagavaraks. Asi täitsa eesti oma:
Tea mis sellest firmast üldse saanud on. Aga töö on korralik.
Mootroit sai ka häälestatud ja nüüd peaks selle poole pealt kõik korras olema. Tore oleks veel ka kapotialust survepesuriga uhada,sest hiiresitta ja muud tolmu kõik täis. Külmakraadidega muidugi pole sellist nalja hea ette võtta ja jagaja kaan koos juhtmetega tuleb vist ka maha krudida....samuti peab vist kilekotid nii jagaja -kui ka karburaatori peale tõmbama......,muidu elulooma ei tule......
Mõni päev tagasi sai kontrollitud ka oma kaubiku õlitaset ja juba olid tammetõrud mootori peal........loodus ei maga,poisid tahavad vist soojal ahjul einet võtta...
Ja muidugi ühtegi tamme ka ligiduses pole.....on aga sellid,kaugelt toovad...
Tea mis sellest firmast üldse saanud on. Aga töö on korralik.
Mootroit sai ka häälestatud ja nüüd peaks selle poole pealt kõik korras olema. Tore oleks veel ka kapotialust survepesuriga uhada,sest hiiresitta ja muud tolmu kõik täis. Külmakraadidega muidugi pole sellist nalja hea ette võtta ja jagaja kaan koos juhtmetega tuleb vist ka maha krudida....samuti peab vist kilekotid nii jagaja -kui ka karburaatori peale tõmbama......,muidu elulooma ei tule......
Mõni päev tagasi sai kontrollitud ka oma kaubiku õlitaset ja juba olid tammetõrud mootori peal........loodus ei maga,poisid tahavad vist soojal ahjul einet võtta...
Ja muidugi ühtegi tamme ka ligiduses pole.....on aga sellid,kaugelt toovad...
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Katkine esilaternapirn sai vahetatud ja tundusidki kõik asjad valmis olema ,et....... aga väikese marutamise ajal hakkas piduripedaal kahtlaselt alla vajuma...... endatehtud häda! Tagant piduri regulaatorist kuni voolikuni lühike kõver raudtoru läbi roostetanud ja katki. Õnn oli see,et just kodu ligidal juhtus. Enne suuremat näitust siis. Nüüd saab ka see vahetatud. Torujupi otsimiseks läks pea pool tundi tuhlamist. Aga olemas see on ja täitsa tehase oma. Mitmed poed teevad ka kohapeal vasktorusid nõudmise peale järgi. See ei oleks ka kalliks läinud aga kui on veel kodust võtta,tuleb seda teha.
Olin ühes poes kaasas ja sõber eespool tahtis oma autole uusi torusid........ vana toru oli ees ja natukese aja pärast saigi uued torud. Hiljem sõber tuli minu juurde ja hakkas siin igaks juhuks toru paigaldama....et no minu juures ikka kindlam...... ja ennäe imet torud tehtud lühikesed....2 cm...ja teine veel rohkem... No nii,saad enda nina all petta..... ei osanud ei sõber ega mina kahtlustada,et mees ei mõista mõõta toru pikkust..... no eks ta võttis umbes täpselt.... kuigi õige toru ninaees...... Midagi teha polnud,sõber tegi õõtsa küljes lisakinnituse. Tuleb ikka kontrollida poes,et mida meister ka teinud on ja kui mõõt ei klapi...tuleb uus lasta teha....ja senikaua,kuni õige toru kätte saab.......... Aga ei tasu ju 30 km. sõitu teha,et õiendama minna.... lihtsam on kohandada oludele....
Olin ühes poes kaasas ja sõber eespool tahtis oma autole uusi torusid........ vana toru oli ees ja natukese aja pärast saigi uued torud. Hiljem sõber tuli minu juurde ja hakkas siin igaks juhuks toru paigaldama....et no minu juures ikka kindlam...... ja ennäe imet torud tehtud lühikesed....2 cm...ja teine veel rohkem... No nii,saad enda nina all petta..... ei osanud ei sõber ega mina kahtlustada,et mees ei mõista mõõta toru pikkust..... no eks ta võttis umbes täpselt.... kuigi õige toru ninaees...... Midagi teha polnud,sõber tegi õõtsa küljes lisakinnituse. Tuleb ikka kontrollida poes,et mida meister ka teinud on ja kui mõõt ei klapi...tuleb uus lasta teha....ja senikaua,kuni õige toru kätte saab.......... Aga ei tasu ju 30 km. sõitu teha,et õiendama minna.... lihtsam on kohandada oludele....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Küünlapiipudega on ennemgi nalja olnud,et lähevad õhtule ja siis imestad,et miks osad silindrid ei taha töötada. Osadel piipudel andis takisteid vahetada (10k oomi) aga neid pole ma enam ammu saadaval näinud.
90.date alguses tehti igasugu põnevaid tooteid, millest võiks pikalt ja laialt rääkida. Kuna NL autodega sõideti palju ja kõigile ei olnud kuluvosasid, siis nii mõningi külasepp leiutas omamoodi lahendusi.
Harv polnud ka juhus,kus terve auto läks vaid rattalaagrite pärast varaste roaks.
Käisin ka korra Talupoja õli kontrollimas:
Vene õli kohta üsna puhas oli see mootoris.
90.date alguses tehti igasugu põnevaid tooteid, millest võiks pikalt ja laialt rääkida. Kuna NL autodega sõideti palju ja kõigile ei olnud kuluvosasid, siis nii mõningi külasepp leiutas omamoodi lahendusi.
Harv polnud ka juhus,kus terve auto läks vaid rattalaagrite pärast varaste roaks.
Käisin ka korra Talupoja õli kontrollimas:
Vene õli kohta üsna puhas oli see mootoris.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Eksitus sõber...... lääne õli juba ammu sees ja oh õnnetust,12 tuh. juba sõitnud sellega,viimane aeg vahetada......... aga nagu ise nägid,pole mingit suurt lödi ega tagi enam mootoris. Õli ka nagu uus... Aga vahetan selle nüüd peale TÜV-d ära. Ennem pole mõtet,sest oleks natuke kasulik sõita,peale remonti järsku lendas ka allkorrusele midagi,hea kui nüüd korjaks filter ka midagi kokku....
Õlitoru sai hommikul vahetatud ja nüüd pole muud kui.....pealinna sõit,näitusele muidugi.
Õlitoru sai hommikul vahetatud ja nüüd pole muud kui.....pealinna sõit,näitusele muidugi.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Vana õliga tulevad näitusel halvemad numbrid mootorist
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Selles võib vaielda........ aga mine tea. Igatahes ennem tuleb tanklast ka läbi minna,sest uus küte tuleb kasuks igaljuhul. Praegu veel paagis suvine küte... Aga sõbrad juba hoiatasid vana bensu eest.... sealt tuleb mida iganes aparaati....kOll kirjutas:Vana õliga tulevad näitusel halvemad numbrid mootorist
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Vaielda pole minuga mõtet, mul on juristi haridusTALUPOEG TALUJA kirjutas:Selles võib vaielda........ aga mine tea...kOll kirjutas:Vana õliga tulevad näitusel halvemad numbrid mootorist
Aga ka praktikas täitsa järgi proovitud. Ülevaataja ise soovitas, kui ühel mu just soetatud väljamaa auto ettenäitamisel numbrid natuke kõrgeks jäid.
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Pole hullu,olen lõpetanud Talupoja Ülikooli..... ja vaieldud siin targemate meestega ja on needki eksinud....kOll kirjutas:Vaielda pole minuga mõtet, mul on juristi haridusTALUPOEG TALUJA kirjutas:Selles võib vaielda........ aga mine tea...kOll kirjutas:Vana õliga tulevad näitusel halvemad numbrid mootorist
Aga ka praktikas täitsa järgi proovitud. Ülevaataja ise soovitas, kui ühel mu just soetatud väljamaa auto ettenäitamisel numbrid natuke kõrgeks jäid.
Sel juhul kindlasti on mõtet vahetada,kui mootor õli limpsib. Siis kui mootor kulunud, mustub õli kiiremini ja sellest õlist satub ju ka mingi osa kolvi peale....ja siis on vahe kindlasti sees,et kas puhas õli või vana õli. Teab mis keemia seal kokku tekib aga mõõtmisel on numbrid kindlasti suuremad..... Ja bensiiniga sama lugu,vana solk on igaljuhul rammusam. Mida rohkem piiritust sees,seda kenam peaks asi välja kukkuma.....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Näitusel käidud. Päris edukalt läks. Rohkem minema ei pea......
Pidurid olid naela otsast kaasa võetud ja toimisid nagu igal aastal Kõige suurem jama oli hoopis vingu värgiga..... sai küll kuuma mootoriga mindud ja ennem ajasin ka küüneviha sisse. Isegi niipalju,et punaseks lõi numbrid ja tuli veel kruvikaga üle käia..... ja lõpuks suure pingutuse tulemusel õnnestus......
Ja kus põhiviga oli,arvan,et küünalde jama,sest taga sumpsist kuulda vahelejätmisi. Külma mootoriga nagu polnud nii hullusti. Seega arvan,et mõni küünal võis tulisest peast puterdada. Pean minema küünlaid kontrollima. Veel on üks koht olemas,kus saab liivapritsiga küünla ära puhastada ja siis ka kontrollida teise aparaadiga. Muidugi kas see alati aitab aga eks vast päris segase küünla leiab üles..... Tühikäigul käival mootoril tõmbasin ka kontrollimiseks juhtmed ühekaupa pealt ära aga see ei näita suurt miskit.... kui päris vaga on,siis leiab vigase küünla kiiresti aga kui terve seltskond segaseid peal......saa siis aru.....
Teepeal autol päris kena minek,ei ole midagi aru saada......
Pidurid olid naela otsast kaasa võetud ja toimisid nagu igal aastal Kõige suurem jama oli hoopis vingu värgiga..... sai küll kuuma mootoriga mindud ja ennem ajasin ka küüneviha sisse. Isegi niipalju,et punaseks lõi numbrid ja tuli veel kruvikaga üle käia..... ja lõpuks suure pingutuse tulemusel õnnestus......
Ja kus põhiviga oli,arvan,et küünalde jama,sest taga sumpsist kuulda vahelejätmisi. Külma mootoriga nagu polnud nii hullusti. Seega arvan,et mõni küünal võis tulisest peast puterdada. Pean minema küünlaid kontrollima. Veel on üks koht olemas,kus saab liivapritsiga küünla ära puhastada ja siis ka kontrollida teise aparaadiga. Muidugi kas see alati aitab aga eks vast päris segase küünla leiab üles..... Tühikäigul käival mootoril tõmbasin ka kontrollimiseks juhtmed ühekaupa pealt ära aga see ei näita suurt miskit.... kui päris vaga on,siis leiab vigase küünla kiiresti aga kui terve seltskond segaseid peal......saa siis aru.....
Teepeal autol päris kena minek,ei ole midagi aru saada......
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: AZLK 2140 1987 a. TALUPOEG TALUJA
Täna sain jälle roomata....õlivahetus lahingolukorras........
Ei maksa õlivarda peal olevat puhast õli eriti tõsiselt võtta....välja lastes on üks hirmus tökat.....
Kakkusin ka huvi pärast õlifiltri laiali ja tundub,et on ikka koristanud hulga prahti. Sai siis uus õli ja ka õlifilter. Tihendid olid veel suhteliselt söödavad ja jätsin vanad. Uus õlifilter oli ka juba otsast ussitama hakanud,pidin noa otsaga plekkidelt roostet maha ajama. Kõi vananeb ja mädaneb. Rotid ka sitaste jalgadega ronivad riiulite vahel..... pole mingi ime. Mul ka komme,et kõige viletsamad asjad käiku,uusi ja ilusamaid hoian müügi jaoks.....
Ei maksa õlivarda peal olevat puhast õli eriti tõsiselt võtta....välja lastes on üks hirmus tökat.....
Kakkusin ka huvi pärast õlifiltri laiali ja tundub,et on ikka koristanud hulga prahti. Sai siis uus õli ja ka õlifilter. Tihendid olid veel suhteliselt söödavad ja jätsin vanad. Uus õlifilter oli ka juba otsast ussitama hakanud,pidin noa otsaga plekkidelt roostet maha ajama. Kõi vananeb ja mädaneb. Rotid ka sitaste jalgadega ronivad riiulite vahel..... pole mingi ime. Mul ka komme,et kõige viletsamad asjad käiku,uusi ja ilusamaid hoian müügi jaoks.....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....