oehhh...
Mõnele huvi, siis juba hobi, aga lõpuks on see ikkagi diagnoos.
Ehk, siis juba ammu pakuti lp. Jeekimile "heas seisukorras, vähesõitnud ühe peremehe käes olnud peaaegu uut" mahtuniversaal tüüpi pereautot, mis vajaks vaid vähest hooldust ja hoolitsevat kätt.
Ehk siis: Iž-Kombi 21251, aastast 1991, hellitusnimega mootori ja varuosadoonor.
Pakkujaks oli siis kaugelt nurga sugulane, kes ise plastmassist auto kasuks otsustas ja Mahtuniversaali puie veoks pruukis (kui aus olla, siis 10a. uuema Mondeo küljekarpides haigutanud augud ei kannatanud kuidagi võrdlust Kombi auguvabadega).
Mulle osutati au, olla transpordikorraldajaks, kuna Kombil viimsest ülevaatusest juba mitu aastat möödas, olemtud pidurid jms aga ei võimaldanud 220km reisu omal jõul ette võtta ja eelarve ei võimaldanud enamat renditreilerist.
Esimene vaade mis ootas.
Selliselt ettevalmistatult oleks oletatavalt tekkinud probleeme kõrgepingeliinide ja viaduktide alt läbisõitmisega...
Lähemal vaatlusel selgus, et kaasavaraks oli paari auto jagu kaubandusvõrgus defitsiitseid tagavaraosasid, mis kuuldavasti ka vennasvabariikidest soetatud.
Kombi oli suuteline omal jõul treilerile ronima, saatjaks sinine suits ja jorisev väljalaskesüsteem.
peale mida kasutati ära ka juhikohast vabanenud ruum, defitsiitsete tagavaraosade ladustamiseks.
3 tundi hiljem oli teine võimsa 54kw mootoriga varustatud pereauto edukalt toimetanud treileri koos Kombiga teise eesti otsa, arendades enamus aega isegi maanteedel lubatud maksimumkiirust. Kod. Jeekimi andmetel võttis küll kiirendus 0-90km/h aega 30 .... minutit, milles ma siiani kahtlen... (aga keskmise kütusekuluga 7l/100km oleks ka imelik enamat eeldada)
(Sügavad vabandused kõigi Tallinn Tartu maanteel liigelnute ees, kes pidid meie taga tagasihoidliku 90km/h kiirusega liikuma.)
Nüüdseks avaneb siis selline vaade:
Olematust plekiringist, plärtsuvast mootorist (mitme aasta vanune bensiin jms. ) kirjutavad juba teised, mina aga jagaks infot, et kasutage juhust ja soetage endale kiiresti ülimenuka mahtuniversaali tagavaraosasid, sest kuuldavasti olla krundi valdaja juba otsinud Kuusakoski vanarauatakso numbrit...