Auto on tänaseks 13.02.2009 liivapritsis käinud, selle tulemusena ilmnesid mõningad augud keredetailides. Samuti kohad mida on juba eelnevalt lapidud või siis vahetatud. Vasakpoolsel küljekarbil on B piilari juures tõsine mõlk, tagapaneel on läbi ussitanud. Kahjuks sellist paneeli pole kusagilt uut saada, seega taastamis töö ette võtta. Kapoti alust vaadates, võiks väita, et vägagi hästi säilinud. Elvast sain endale uued küljekarbid, mis on 408 originaal siltidega. Laupäeval peaks minema ühe tuttava juurde ja sealt ära tooma terve auto jagu uusi plekke, siis annab valida, kuhu midagi paneb.
Pilte vaadates tuleb just tunnistada, et vähe tuli üllatusi...
küsimus, kas põhja ei lastud väljast poolt puhtaks? Miks esipõlle seest haljaks ei last?
mart kirjutas:Pilte vaadates tuleb just tunnistada, et vähe tuli üllatusi...
küsimus, kas põhja ei lastud väljast poolt puhtaks? Miks esipõlle seest haljaks ei last?
Teema selles, et esipõll peaks kõikide õnnestumiste korral uus tulema, ning põhja olukord oli sellne, mis ei vaja mitte mingit taastamist. sellega on sedasi. Homme lähen siis kogu plekiringile järgi, mis sisaldab ka ühte mootorit ning muid pudinaid.
risto626 kirjutas:kas teh. passis on musta katuse kohta ka miski märge olemas? auto ise on ilus
käis endalgi vahepeal mõte katus mustaks lasta
Teh passis on viide mitmevärviline. Katuse ise on mingi plastmassi taolise massiga üle tehtud juba tehases. Taastamise käigus seda ei puudu mitte mingil juhul. Jääb nii nagu on