ilusate autode pildid on siin teemas alati oodatudTheoK kirjutas:
Üks kauge pilt ka enda masinast koos katuseraamiga, kui lubad oma teemat teiste autode piltidega reostada ...?
http://static1.fotoalbum.ee/fotoalbum/2 ... 55a702.jpg
ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
Originaali polnud ju- katuseraam on tuuning element
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
tänu sellele, et tavakasutuses olev kapitalistlik tehnika on ajutiselt liikumisvõimetu, jääb mosse mõneks ajaks igapäevaautoks
viimaste päevade intensiivsem kasutus tõi välja veel ühe puudujäägi- mittetoimiva pingeregulaatori. Nüüd uus 35.- jublakas vahel ja asi toimib jälle
esisillas olevat klobinat (arvatavasti amort või selle puksid) kahjuks ajapuudusel likvideerida ei jõudnud , aga üldiselt peaks auto nüüd valmis olema
kui kellelgi juhtub üle olema kaks sisemist uksekäepidet (2140 omad on mul olemas, aga need on teistsugused), siis võtku nad saarele kaasa. Vahetan mõne õlle vastu.
viimaste päevade intensiivsem kasutus tõi välja veel ühe puudujäägi- mittetoimiva pingeregulaatori. Nüüd uus 35.- jublakas vahel ja asi toimib jälle
esisillas olevat klobinat (arvatavasti amort või selle puksid) kahjuks ajapuudusel likvideerida ei jõudnud , aga üldiselt peaks auto nüüd valmis olema
kui kellelgi juhtub üle olema kaks sisemist uksekäepidet (2140 omad on mul olemas, aga need on teistsugused), siis võtku nad saarele kaasa. Vahetan mõne õlle vastu.
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
ära iial ütle iial, täna õhtul leidsin, et üks tagumistest piduritest jääb peale õnneks oli viga paigast läinud pidurimehhanismis.
hea meel on teatada, et nüüdseks on kohvrid pakitud, benatsekid varutud ning kui ööga midagi küljest ära kukkunud pole, siis seltsimehed Virumaa rajoonist on valmis külastama Saaremaa suvilakoperatiivi.
hea meel on teatada, et nüüdseks on kohvrid pakitud, benatsekid varutud ning kui ööga midagi küljest ära kukkunud pole, siis seltsimehed Virumaa rajoonist on valmis külastama Saaremaa suvilakoperatiivi.
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
tra, mossel on tuled kadunud- pool-ja täistuled, nrtuled ning pargid ees ja taga. mis läbi võib olla? tulede pealüliti? mingi kaitse peaks ju ka olema- igatahes need kolm, mis kapoti all on on terved. räägiti ka mingist tulede toiteplokist, no kohe mitte ei löö ette, ku seda leida võiks? mäletan, et 2140 olid releed, sellel ka neid leidub?
igatahes testrit pole, elektrist ei tea sittagi.
igatahes testrit pole, elektrist ei tea sittagi.
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
Tulede lüliti taga pole juhe katki läinud? Niisama kaitsmeid vaadates ei pruugi katkist leida, indikaatoriga testisid kaitsmeid?
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
lüliti võtsin maha, kõik juhtmed olid kinni. väliselt ka midagi kärsanud pole. vb seest miskit puru?
kaitsmeid vaatasin niisama. kuid ...
kaitsmeid vaatasin niisama. kuid ...
mingi kaitse ja/või relee peab ju vahel olema. kus see asub?408 ja 412
parempoolne kaitse nr 1 (10 A)- ventilaatori elektrimootor ja tagurdustuled
keskmine kaitse nr 2 (10 A)- mõõteriistad ja suunatuled
vasakpoolne kaitse nr 3 (10 A)- helisignaal, mootorivalgusti
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
Aga proovi indikaatoriga, kas tulede lülitile tuleb vool taha. Siis on vähemalt mingi pidepunkt, kust edasi otsima hakata.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
viga tuledelülitis. uus küljes ja kõik toimib
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
uuendaks veidi teemat. mosse on siiani käinud nagu kellavärk ja on suht sagedases kasutuses, kuna praegused suveilmad lausa kutusuvad mosset garaazist välja veeretama.
tagasillaõli sai 3500km järel uuesti vahetatud, kuna olemasolev oli täielikuks tökatiks muutunud kogu majanduse loputasin paar korda diislelküttega läbi. Paari tuhande pärast peab kontrollima, kas aitas. uuel kuul lähevad vahetusse esirehvid, kuna üks otsustas pauguga lõhki minna ning teine on ka munas
enne hooaja lõppu on vaja teha järgnevad tööd
- juhiiste remontida
- ventilaatoriga miskit ette võtta
- tagurdustule lülitit reguleerida, kuna praegu peab kätt kangil hoidma, et tagasikäigutuled põleksid.
jaanipäeval sai aga tehtud retk Pühajärvele
tagasillaõli sai 3500km järel uuesti vahetatud, kuna olemasolev oli täielikuks tökatiks muutunud kogu majanduse loputasin paar korda diislelküttega läbi. Paari tuhande pärast peab kontrollima, kas aitas. uuel kuul lähevad vahetusse esirehvid, kuna üks otsustas pauguga lõhki minna ning teine on ka munas
enne hooaja lõppu on vaja teha järgnevad tööd
- juhiiste remontida
- ventilaatoriga miskit ette võtta
- tagurdustule lülitit reguleerida, kuna praegu peab kätt kangil hoidma, et tagasikäigutuled põleksid.
jaanipäeval sai aga tehtud retk Pühajärvele