ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
Et minu 81.aasta mosul on ilma keskmise süvendita ja on 110% tehase värk,aga süvendiga kapott ja tagumine luuk peaks olema uuema musta iluvõrega IZi oma.Muidu tippen toppen mosu.
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
Olen kohanud 3 varjanti Izh 412 mosude tagaluukeprix kirjutas:Et minu 81.aasta mosul on ilma keskmise süvendita ja on 110% tehase värk,aga süvendiga kapott ja tagumine luuk peaks olema uuema musta iluvõrega IZi oma.Muidu tippen toppen mosu.
vanem Izh 412 1970-1977 on kõik olnud selle ilma süvendita tagaluugiga ja algse
412 esiluugiga
1980-1982.a masinatel olen näinud ka vanatüüpi esiluuk aga tagaluuk on juba süvendiga
1983 jne on esi ja tagaluuuk süvendiga.
Sellised on minu elukogemuste baas siiani olnud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
käib töö ja vile koos...
paar õhtupoolikut oleme sis sõbrapoisiga mokitsat näppinud. Roolikarp sai õliga täidetud (oli kuiv mis kuiv), karpat timmitud, tänapäevane antenn originaaliga asendatud (pärast karpa näppimist tekkis asjale selline kiirendus, et antenn läks pooleks ), käsipidurit pingutatud, rattalaagrid reguleeritud, kardaanipoldid pingutatud, jahutusvedeliku lõdvik vahetatud, aknatõstuk korda tehtud. Pärast seda sai tehtud ligi 200 km proovisõit, mille ta tublilt vastu pidas.
Nüüd peaks ta olema suureks sõiduks valmis, järgmisel nädalavahetusel veel salongipuhastus ning siis
paar õhtupoolikut oleme sis sõbrapoisiga mokitsat näppinud. Roolikarp sai õliga täidetud (oli kuiv mis kuiv), karpat timmitud, tänapäevane antenn originaaliga asendatud (pärast karpa näppimist tekkis asjale selline kiirendus, et antenn läks pooleks ), käsipidurit pingutatud, rattalaagrid reguleeritud, kardaanipoldid pingutatud, jahutusvedeliku lõdvik vahetatud, aknatõstuk korda tehtud. Pärast seda sai tehtud ligi 200 km proovisõit, mille ta tublilt vastu pidas.
Nüüd peaks ta olema suureks sõiduks valmis, järgmisel nädalavahetusel veel salongipuhastus ning siis
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
ettevalmistused jätkuvad
täna paigaldasin talvel kodanik MAZ-i käest soetatud katuseraami, mis läbis väikese kohandamise ning iluravi
täna paigaldasin talvel kodanik MAZ-i käest soetatud katuseraami, mis läbis väikese kohandamise ning iluravi
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
Te teete meid kadedaks!
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
No mul kohe silm puhkab vaadates seda masinat ja katuse raam oli see mida sinna oligi vaja!
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
Katuse raam on vinge.
Punane Moskvich valgete triipudega.Mosse ruulib jeeeeeee.
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
Endalgi olemas selline katuseraam, aga kes see ikka siis luksautole raami külge kruvib.
Aga kas tegu on Moskvitši originaaliga? Kas ja milline on Moskvitši originaal katuseraam?
Sinu 412 on muidugi äärmiselt kena
Aga kas tegu on Moskvitši originaaliga? Kas ja milline on Moskvitši originaal katuseraam?
Sinu 412 on muidugi äärmiselt kena
Endine Super-Lux.
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
luksauto peab vahel ka töölooma kohuseid täitma originaalraam see pole, kuna ta sai jupi maad lühemaks tehtud, algul oli ta ikka way liiga pikk. laius on reguleeritav vastavalt vajadusele. mu eelmisel 2140-l oli metallist kokku keevitatud raam, vb see oli sis originaal. kes teab...
aga jh, mullegi on ta meeldima hakanud. lisaks omab ta ka praktilist tähendust, kuna sinna peale tuleb õllekast (nagu õige eesti mees, siis taarausku. ja ikka täistaara ), kohver ning tagavararatas.
hetk tagasi lõpetasin salongikoristuse, nipet-näpet veel jäänud ja siis on mosse loodetavasti suureks reisiks valmis.
aga heade sõnade eest
kadedaks ajamine kindlasti plaanis polnud
aga jh, mullegi on ta meeldima hakanud. lisaks omab ta ka praktilist tähendust, kuna sinna peale tuleb õllekast (nagu õige eesti mees, siis taarausku. ja ikka täistaara ), kohver ning tagavararatas.
hetk tagasi lõpetasin salongikoristuse, nipet-näpet veel jäänud ja siis on mosse loodetavasti suureks reisiks valmis.
aga heade sõnade eest
kadedaks ajamine kindlasti plaanis polnud
Viimati muutis risto626, 11 Mai 2009 21:06, muudetud 1 kord kokku.
Re: IZ 412 IE, 1981, risto626
Hmm... imelik, minu "rest" istus küll ilusti katusele. Ei saaginud midagi.
Üks kauge pilt ka enda masinast koos katuseraamiga, kui lubad oma teemat teiste autode piltidega reostada ...?
Üks kauge pilt ka enda masinast koos katuseraamiga, kui lubad oma teemat teiste autode piltidega reostada ...?
Endine Super-Lux.