AZLK 2140SL 1983 TheoK
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Auto küll juba pukkidel aga kuidas oleks õigem, rattad külge jätta või eemaldada?
Kui mosse maal seisis siis võtsin rattat puhtalt sellepärast ära et varastel vähem ahvatlusi oleks. Kuidas aga auto tervisele parem on?
Kui mosse maal seisis siis võtsin rattat puhtalt sellepärast ära et varastel vähem ahvatlusi oleks. Kuidas aga auto tervisele parem on?
Endine Super-Lux.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Minuarust on üleüldse mõttetu autot pukkidele panna. Pukid aitavad ainult rehvide äravajumise vastu aga ühe talvega ei vaju nad kindlasti ära. Pukid panid ikka sildade alla või kere alla?
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Samas olen kuulnud , et pukkidele panek pidi igast pukse kahjustama- läheb sild ju ebaloomulikku asendisse. Aga pead ei anna selle juttu peale.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Mina olen sellest vaid head kuulnud ja pukkidel ta on ja nii jääb. Eest toetub poolraamidele tagant sinna kus vedrud kere külge tulevad.
Endine Super-Lux.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Mina isiklikult oma helerohelist küll ei hakka pakkude otsa vinnama selleks neljaks viieks kuuks, mis ta garaasis seisab. Eriti kui nüüd saavad alla kõik tutikad õõtsapuksid. Ning ka vedrusi ei ole raske vahetada, kui need peaks aastatepikkuse ajaga ära väsima. KUID SAMAS, oman näiteks siguli 21063, mis eelmise omaniku käes seisis nii 10 talve peale ostu järjest garaasis pakkude otsas. Ja praegu pole vedrud küll märku andnud et hakkaks väsima, istub kõrgel nagu kits uute vedrudega. Pukside olukorda muidugi ei tea. ja rehvide pärast küll muretsema ei pea et ära vajuvad, see mure pigem vanade vene pasteldega. Lääne rehvil hoia ikka 2- 2.2 atti sees ja ei juhtu nendega midagi.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
See häda kimbutab neid masinaid, millel sildades poldid alles rattad maas lõplikult kinni keeratakse.Killa kirjutas:Samas olen kuulnud , et pukkidele panek pidi igast pukse kahjustama- läheb sild ju ebaloomulikku asendisse.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Aga kui sa keerad poldid kinni nii et rattad ei ole maas, kuluvad puksid normaalses sõiduasendis palju kiiremini.pppp kirjutas:See häda kimbutab neid masinaid, millel sildades poldid alles rattad maas lõplikult kinni keeratakse.Killa kirjutas:Samas olen kuulnud , et pukkidele panek pidi igast pukse kahjustama- läheb sild ju ebaloomulikku asendisse.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kokku omanud 136 erinevat mosset.
Hoiame mosse rallikultuuri elus!
Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
aga sedasi peabki tegema kui soovid et puksid võimalikult kaua vastu peaksid. kui keerad rattad õhus kinni, siis on pukside murenemine ja kulumine kiirem, muidugi mitte märgatavalt aga piisavalt.pppp kirjutas:See häda kimbutab neid masinaid, millel sildades poldid alles rattad maas lõplikult kinni keeratakse.Killa kirjutas:Samas olen kuulnud , et pukkidele panek pidi igast pukse kahjustama- läheb sild ju ebaloomulikku asendisse.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Mina olen samuti sellise teadmisega elanud et pukside poldid keratakse kinni siis kui auto on vastu maad,ehk loomulikus asendis.
AZLK 2140 ´85a.
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Vigursõit 2012,2013,2014,2015,2018 VIIMANE koht!
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Mossedega võib olla natuke teine lugu kui sapikatega aga ma olen näinud üht millel pukkidel seismisest nina on ära vajunud.TheoK kirjutas:Mina olen sellest vaid head kuulnud ja pukkidel ta on ja nii jääb. Eest toetub poolraamidele tagant sinna kus vedrud kere külge tulevad.
Esiosa toetaksin mina kindlasti sillatalast.
Respek Mah Authoritaaa!!! → http://www.facebook.com/RedStarKustomz
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42
BTG Nordschleife 12:43
GT Nürburgring 3:42