Ma ei ole maininudki, et tahan just sellise summa eest endale uut autot osta. Eks ma ikka panen juurde.Martpoiss kirjutas:Aga samas ma ei usu et sa selle mosse saad sellise summa eest maha müüa et midagi mõistlikumat asemele osta.


Gustav
Ma ei ole maininudki, et tahan just sellise summa eest endale uut autot osta. Eks ma ikka panen juurde.Martpoiss kirjutas:Aga samas ma ei usu et sa selle mosse saad sellise summa eest maha müüa et midagi mõistlikumat asemele osta.
sry gustav et risustan.Martpoiss kirjutas:Igapäevaautoks moskvitsi pidada ei ole kuskilt otsast mõistlik.
Palju oleneb, kui suur on su aastane läbisõit ja milliseid teid põhiliselt sõidad. Minu jaoks on näiteks mõeldamatu pidada mosset talve oludes Haanja kuplite vahel igapäevasõidukina. Väga ruttu tüdinin niimoodi mossest ära kui pean iga päev muretsema, kas jõuan viperdusteta sihtpunkti või mitte.moskiito kirjutas:sry gustav et risustan.Martpoiss kirjutas:Igapäevaautoks moskvitsi pidada ei ole kuskilt otsast mõistlik.
Martpoiss, miks sa väidad et mokitsat ei ole mõistlik igapäeva autona pidada. Mis mõjuvad puudused tal siis selleks on et ta selleks ei sobi? Mina kasutan mokitsat igapäeva autona ja ei ole tal häda midagi ning pole vaja väita et ma pole lääne masinat igapäeva autona kasutanud.
siis on asi selge Gustav miks sa müüa soovidGustav kirjutas:Püüdsin sellest arutelust küll eemale hoida, kuid tunnen, et pean siiski ka oma arvamust jagama. Mosse võis end igapäevasõidukina õigustada veel 15-20 aastat tagasi, aga ajad on edasi läinud ning nii on ka infrastruktuur sammukese võrra arenenud. Teed on head, kiirusepiirangud kasvavad, nagu ka liiklusvoolu kiirus. Mosse on minu silmis auto, millega sõidad maale mõnel kruusateel 80km/h ilma et peaks muretsema, et mõni plastikvidin põhja alt lendu läheb või mis iganes. Oma vaatevinklist vaadatuna otsustasin autot just seepärast vahetada, et sageli on vaja sõita Kuressaare ja Tallinna vahet, mis on päris korralik ots. Suvisel kokkusaamisel näitas elu, et mossega nii pikkade otsade tegemine pole just kuigi lõbus. Olgu, ta on lõbus, aga võib-olla kord aastas. Mis veel igapäevasõiduki kohta öelda..talvel tahaks ikka soojas keskkonnas rooli keerata. Ning veel...mina ootan igapäevasõidukilt töökindlust, mida Mosselt kahjuks alati oodata ei saa. Jah, tema jupid on odavamad, see-eest neid peab ka tihedamini vahetama.
Minu 2 senti
Gustav
minu astane läbisõit liigub vaikselt juba 30k kanti, praeguseks on juba läbi sõit 15k pärast auto ostmist. Igal ühel omad huvid ja prioriteedid. MInul huvi mosse vastu ja täiustada masinat sedasi et temaga oleks ka talvel soe rooli keerata.Palju oleneb, kui suur on su aastane läbisõit ja milliseid teid põhiliselt sõidad. Minu jaoks on näiteks mõeldamatu pidada mosset talve oludes Haanja kuplite vahel igapäevasõidukina. Väga ruttu tüdinin niimoodi mossest ära kui pean iga päev muretsema, kas jõuan viperdusteta sihtpunkti või mitte.
Pigem ma pean silmas läbitavust. Mosse on raske auto, raskus ees ja veab kerge tagasild. Eks omal ajal sai kombiga igapäevaselt sõita ja mõnigi kord pidi traktori appi kutsuma. Imestan ainult, et 88 asta uuel kombil pidas orginaalaku 7 aastat probleemidetta vastu, enne kui kustus.Ah jaa, manks kle, sa muretse vähem ja sõida, siis ka autod koos püsivad
Kohtume siis talverallilTALUPOEG TALUJA kirjutas:Pean veel oma eelmisele jutule lisama,
Seisev auto laguneb kõige kiiremini. Ere näide on minu kollane . Mõtlesin,et liigutan teist ja välja kukkus nii-sidurit vajutasin ja rohkem enam ei liigu,kuna nigu raudpulk. Ei teagi,mis seal juhtus. Vaja uurima hakata. Teine häda see,et uksi ei saa enam lahti..... Tagumist ratast pumbates jookseb õhk kõik välja.....Nii et sõitke sõbrad ja kõik asjad püsivad töökorras.......
Kui talv tuleb....siis saab siin rallitada kõriauguni. Teid nigunii korralikult lahti ei lükata ja saab külg ees lasta küll.Manks kirjutas:Kohtume siis talverallilTALUPOEG TALUJA kirjutas:Pean veel oma eelmisele jutule lisama,
Seisev auto laguneb kõige kiiremini. Ere näide on minu kollane . Mõtlesin,et liigutan teist ja välja kukkus nii-sidurit vajutasin ja rohkem enam ei liigu,kuna nigu raudpulk. Ei teagi,mis seal juhtus. Vaja uurima hakata. Teine häda see,et uksi ei saa enam lahti..... Tagumist ratast pumbates jookseb õhk kõik välja.....Nii et sõitke sõbrad ja kõik asjad püsivad töökorras.......