Auto keretööde puhul on tavaliseks see,et ega relakas ikka naljalt seda üle ei ela. Mul tuli ikka üle kolme nelja päeva harju vahetada. Tolm ja käiapuru lendab üle rootori ja hävitab seda. Olen ostnud Handymannist odavaid relakaid-300kr. Need on siiani näidanud ennast heast küljest. Esimene asi on muidugi otsalaager,reduktoripoolne. On tulnud ka kollektorit üle treida. Ühel relakal juba kaks korda. Mõni sunnik on ikka hea kvaliteediga,elab isegi reduktori üle... Selle BOSCH iga lõpetasin suhted,sest iga aasta läks ankur. Uuus maksab pea 1000 kr. Viimane odav relakas tegi auto juures ausalt tööd,kuid nüüd talvel külmaga andis otsad...Ju sai ikka ära vaevatud....
Väljastpoolt kere käiates pole asi hull,kuid just salongi tööde aegu on tingimused raskemad.
Mõned põhja vaated:
Tungi koht oli veel korras ja ei vajanud vahetamist:
Viimasel pildil on siis näha ,mis juhtub paari aasta jooksul uue küljekarbiga...kui kasutada vana head Läti krunti GF-021. Pinnad olid puhtad,värvitud sai ka soojal ajal. Lihtsalt sellised asjad nagu see krunt ja Sadolin värv ei sobi igalpool kokku. Samas teha samamoodi mootorratta sumpsi,väga hea. Ei lähe rooste,ega tule maha. Sellega kogemus olemas. Sama on mootoriploki värvimisega. Seisab ilusti peal. Kuid igapäeva sõiduriistaga,mis peab taluma igasugust teepeal vedelevat kraami nagu näiteks sool,ei kannata need värvid kiitmist.
Järgneb....