Hiljem Keilas tuli muidugi tahtmine autoga sõitu teha ja nii saigi poolvargsi üks "ring" tehtud. Tagasi tulles juhtus aga nii, et pidin teel üht suurt auku vältima ja läksin natuke liiale. Lõpetasin vasakul teepoolel külgepidi võsas. Peegel lännu ja külg korralikult krobeline.
Edasi seisis see masin natuke maja taga, kuni tekkis idee see maale, Prangli saarele viia.
Saarel on see masin mind teeninud seniajani, trotsides kuumaastikku meenutavaid teid, soolast õhku ja vahel ka minu kapriise, kui näiteks oli vaja vedada fibo plokke, küttepuid, igasugu ehitusmaterjali, 12-t inimest jne. Juhtus ka nii, et ükskord metsa vahel tagurdades panin tagumise nurgaga piki puud.
Viimase sõidu tegi masin eelmine suvi, kui tõin ta sadamast oma maja juurde. Selleks hetkeks oli kere paras ront, kuid mootor endiselt heas korras. Kahjuks on tagaots nii vedel, et august läbi sõites tõuseb tagaluuk lahti. Pagassi põhja on mitu korda ehitus-talade ja nurkadega tugevdatud, kuid see on poolik tegevus, ehk siis tagajärgede lappimine.
Plaan on siis järgmine: Kuna esiots on enam-vähem roostest vaba ja tugev, siis võtaks B-piilarist alates kere maha ja keevitaks karprauast raami. Tagasild jääks originaal. Kast tuleks kerest kitsam, laiusega 1.2M ning kabiini ja tagaratta vahele jääksid kohad, kus kasti serval istuda saab. Üks idee oli veel teha kerge kraana või nagu töökodades on mootori tõstuk, tõstmiseks saaks kasutada mingit tungrauda. See oleks siis kabiini taga ühel küljel.
Mõned pildid ka siis
1. Peale ostmist:
2. Pranglil sihtotstarbeline kasutamine, auto juba veidi rotim:

3. Täielik pann


http://www.youtube.com/watch?v=1Rev8_yf-xs