MZMA 403 , 1965 RoTT

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Kombimiis
Postitusi: 185
Liitunud: 05 Veebr 2009 19:56

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas Kombimiis »

Deforsseeritud mootori tunnus on marginumbrile järgnev Д (näit. 412ДE). Mootori markeeringus võib esineda ka teisi tähiseid. Marginumbrile lisatakse eksportmootoril E-täht, troopikas kasutamiseks mõeldud mootoril aga Ю. Kui mootori väljalaskeaastale järgneb Б-täht, on kõnealusel mudelil VAZ-i tüüpi karburaator ja termostaat. Väljalaskeaastale järgnev Д-täht aga näitab et mootorile on jäetud varasem karburaator (K-126N), kuid termostaat on VAZ tüüpi.

Allikas: "Sõiduautod" Kalju Aleksius, Arseni Palu 1980
Kasutaja avatar
RoTT
Postitusi: 115
Liitunud: 04 Veebr 2009 20:23
Asukoht: Märjamaa ja Tallinn

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas RoTT »

Pilt
Pilt
Miks neid plaate vaja on? Ilma nendeta läheks lada karpa otse peale.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas moskiito »

need on selleks et karpale ei kanduks liigset kuumust kollektorist.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas Edel »

moskiito kirjutas:need on selleks et karpale ei kanduks liigset kuumust kollektorist.
Kuigi saab ka ilma,oleks siiski soovitatav see vaheplaat seal alles hoida.
Kusjuures minu Mossel seda vaheplaati alul ei olnutki. Alles paari kuu eest panin vahele,enne seda sai aasta otsa ilma sõidetud. Ei juhtunud küll midagi aga mine sa tea...
Kasutaja avatar
RoTT
Postitusi: 115
Liitunud: 04 Veebr 2009 20:23
Asukoht: Märjamaa ja Tallinn

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas RoTT »

Pilt
Kapoti all on seis selline , kõik poldid enda teada on lahti(kaks sidurikoja peal ja starteri poldid ,rohkem pole märganud neid), aga mootor ei liigu kasti otsas üldse , kui liigutada. On seal miskit mida teadma peaksin?
412 mootor sai ka veidi puhtamaks ja tegin õhufiltri ka sellele.
Pilt
Kasutaja avatar
mario
Postitusi: 378
Liitunud: 01 Aug 2010 00:02
Asukoht: Tartu-Jõgeva 55608255

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas mario »

kindel, et kõik poldid lahti on ikka? neid on seal veel, mitte ainult sidurikoja peal.. kõige lihtsam oleks kast kõigepealt küljest ära võtta, sest käigukasti sisendvõll on piisavalt pikk, et sa mootorit selle otsast lihtsalt ära ei murra.. :P
see flathead mootor on ikka üks imeasi :D
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas moskiito »

võtta käigukast ikka otsast ka ära. Muidu sa mootorit välja ei tõsta.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas MAZ »

mario kirjutas:......
see flathead mootor on ikka üks imeasi :D
Kus sa seal seda flatheadi(tõlge: püstklappidega mootor)näed :lol ma kahtlustan,et sul on vist raamat "Sõiduautod Moskvits" lugemata jäänud.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
Kombimiis
Postitusi: 185
Liitunud: 05 Veebr 2009 19:56

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas Kombimiis »

Jep, ega's lame klapikambrikaas mootorist flathead'i kohe tee :D
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitus Postitas SanderV »

kas sa ikka mootori kinnituspoldid keerasid esisilla kyljest lahti v?
Vasta