stupiduser kirjutas:Nii?
Ja miks tuleb neid eelpoolkirjeldatud viisil reguleerida?
Hmm, nüüd siis sain teada, miks see "regulaator" mu autol üldse olemas on, vaatamata sellele, et sinna ühtegi juhet ei lähe. senini arvasin, et see on "punase tulukese" käitamiseks leiutatud perverssus...
Kuidas ma seda ilma tulukeseta reguleerima peaksin?
Punane tuluke läheb siis põlema kui 1 kontuuridest ei ole töös.Aga õhutama pead nii,et tuluke põlema ei läheks.Kui läheb siis pead mõtteliselt vastas(teist)kontuuri kohe õhutama hakkama,et "kuulike" taas keskel oleks seal regulaatoris ja armatuuris tuli kustunud !!! Õhutada soovitavalt 2 kesi ja mitte olema õlle käes seal rooli taga ning mitte olema "raske jalaga" Ikka õrnalt hellita oma raudset leedit
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Hmmm, aga sel keerulisel viisil õhutataksegi ju esmalt üks kotuur täiega ja seejärel teine kontuur täiega (parem1-vasak1-parem2-vasak2). Normaalsel viisil õhutades tuleks ühtlasem (parem1-parem2-vasak1-vasak2)?
stupiduser kirjutas:Hmmm, aga sel keerulisel viisil õhutataksegi ju esmalt üks kotuur täiega ja seejärel teine kontuur täiega (parem1-vasak1-parem2-vasak2). Normaalsel viisil õhutades tuleks ühtlasem (parem1-parem2-vasak1-vasak2)?
Viimati muutis partnermosse, 05 Aug 2010 00:30, muudetud 1 kord kokku.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
stupiduser kirjutas:Ma tean, millest Sa räägid.
Oma eelmisel mossel tõmbasin selle juhtme kodurahu huvides välja
Praegusel mossel ei ole seda juhet. ja pole kuskil näha kah, et oleks ripakil või ära lõigatud.
Vaata hoolega.Lisasin eelmises postituses veel 1 skeemi juurde.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Mina olen teinud nii, et kõigepealt ajan selle kaitseklapi keskele, kas siis stutsi avast traadijupiga lükates või siis pedaaliga pumbates ühe kontuuri nippel avatuna.
Seejärel võtan suure 150ml süstla silikoonvoolikuga ja imen läbi õhutusnipli õhu välja. Sel meetodil ei nihku kaitseklapp paigast.
Tänane päev algas Pidurimeistrist uue piduritoru tellimisega (5 minutit ja 45 raha).
Koju tagasi, tunniga piduritoru, voolik ja lohakas õhutamine.
Ja siis testsõidule.
Kõik töötas kenasti, tagapidurid läksid kuumaks, sild soojaks.
Koju tagasi sõites läks sild kuumaks. Ilmselt 110 (spido järgi) sõitmisest.
Sild tundub aeglasem olevat: enne valetas 10 ja nüüd 15 protsenti.
Pidurid võtavad kui kännu taha.
Garaazis pingutasin tagasilla poldid üle.
Ka loksuvate laagritega pooltelgede omad. Vasak laager on muuseas kergelt vidisema hakanud.
Piduriklotsidelt hakkab läige maha kuluma aga nõuab veel sissesõitu.
Homme ilmselt testsõit vol 2.
Suure õhutamisega (1 l vedelikku, pigem õlivahetus seega) hakkas piduripedaal kriuksuma.
Testsõidul osutus, et pedaal ei tule üles ja pidur jääb peale.
Hunnik WD40 ja probleem lahenes.
Täna oli nii häbitult ilus ilm, et otsustasin mosset remonteerima asuda.
Mureks siis pealejäävad pidurid ja kinnijääv piduripedaal.
Peale peasilindri eemaldamist selgus, et selles viga ei ole.
Kolvikomplekt liigub vabalt ja pedaal jääb ikka kinni.
Peale pidurivõimendi mahakiskumist selgus, et sellesse on voolanud 3 cm jagu õli.
Äravooluava oli umbes.
Võimendi iseenesest kinni ei jää. Vähemalt mitte peale mõningast edasi-tagasi loksutamist.
Pedaal liigub samuti vabalt. Vedru annab veidi soovida aga midagi hullu ei paista olevat.
Peasilinder sai osandatud.
Kõik paistab OK olevat.
Tagasivoolukanalid paistavad puhtad olevat. Anumas muidugi sitta on ja veidi tuli metallipuru kah.
Homme Volgasse ja uued tihendid sisse.
Teooria: kuna pidurivõimendisse pole õli sattumine ette nähtud siis sealsed tihendid on pundunud ja see põhjustas kinnikiilumist.
Kas võib tõele vastata?