Nüüd jõuan lõpuks selleni, mis mind ajendas teemat üles riputama.
Aeg jõudis sinnamaani, et tuli mosset esimest korda remontida.
Termostaat avanes enne õiget aega.
Näidiku järgi hoidis temperatuuri 75C, mille tulemusena mootor ei tahtnud hästi käia.
Jõnksutas ja nii edasi.
Radika esise papiga mängimine muutus tüütuks. Kord on ilm soojem kord külmem jne
Lisaks veel "pesulõksutrikk", teate küll

Vanaperemehel oli spetsiaalne õhemaks voolitud pesulõks selleks disainitud.
Sellele lisandus veel kiirendamisel toore pealerebimine.
Tüütu!
Termostaat ise maksis 145 EEK Volgas, millele lisandus 10 l antifriisi eest 256 EEK.
Eelnevalt mõõtsin termostaadi avanemistemperatuuriks 82C.
Vahetamine sujus valutult.
Mosse kapotialune on hämmastavalt kasutajasõbralik: käed mahuvad igale poole kenasti vahele, ei ole mingeid veristavaid teravaid plekiääri, jube mõnus!
Tulemus oli suurepärane- mosse liigub kui loom!
Mõõdiku järgi temperatuur 95C.
Seega pole ime, et eelneva 60C ei tahtnud töötada korrektselt.
Lisaks oli probleeme kütteradikaga, mis tahtis kogu aeg sooja puhuda.
Ostsin 113 EEK eest ka uue kraani aga seda polnud vajagi.
Reguleeringu viga. Karbussi-jagaja vaheline vaakumtoru segas õiget kraani käiku/regulli.
Lisaks vahetasin ka ülemise bensuvooliku, mis oli senini Suvesõidu praamisabas paigaldatud kaheksane.
Halb külg on see, et väikese ringi lõdvikul on alumise klambri juures auguke sees.
Paigaldades vaatasingi, et igavene nässakas ja peaks millalgi ära vahetama.
Eks peab sammud Volgasse seadma järgmisel nädalal ja nädalavahetusel ära vahetama.
Antifriis vastu maad ainult...
