Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas viirusboy »

mm, 408 on ilus masin!! Mul vanaisal on selline. Tal see kahjuks suht läbi juba omadega nii kere kui ka mootori poolt. Mootor on remontimatta sõitnud juba üle 200 000 km! Ta on teinud seal paljuid ümberehitusi - mootoril on sigulii karburaator, sigulii õlifilter, ehitas vahele sellise lüliti, mis mootorit käivitades starteri välja lülitab kui mootor lubama hakkab. Iga aaasta ta räägib et selle aasta lõpus jääb mosse seisma, aga ikka paarutab ringi.
Pilt

Minu arust 408 on kõige ilusam mudel mossedest ja tõsiselt, müts maha nende ees kes neid taastada viitsivad ja tahavad!! :hail
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
Gun
Postitusi: 48
Liitunud: 11 Mai 2009 16:03
Asukoht: enamasti Tartu

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas Gun »

viirusboy kirjutas:Minu arust 408 on kõige ilusam mudel mossedest
Sel juhul just nelja tule ja kahe diivaniga 408 :)
Samas 400/1 on kah lahe.
Kasutaja avatar
Niki88
Postitusi: 121
Liitunud: 12 Veebr 2009 17:18
Kontakt:

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas Niki88 »

Mul vanaisal on selline.
Noh kui ta tõesti millalgi seisma jätab masina,siis võid kroom ja muid juppe mulle pakkuda,
Absolute beginner
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas viirusboy »

kui nii edasi läheb, sõidab see masin veel teise 200 000 ka maha :D Aga ok, püüan meeles pidada...
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
Niki88
Postitusi: 121
Liitunud: 12 Veebr 2009 17:18
Kontakt:

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas Niki88 »

Õnnestus tasuta saada sellist kraami:

Uued koopaplekid..
Pilt
Pilt
Tutikas kojameeste ajam..
Pilt
Uus Antenn..
Pilt
Uued,nime ei tea,esisillale..
Pilt
Veel kraami..
Pilt
3 klaasi..paistab et kasutatud..
Pilt
Vedrude eest pidi välja käima ka raha..
Pilt

Lisaks sain veel teiste mossede asju,kui kellelgi huvi võin neid vahetada või müüa..
(teen Müügiteema eraldi)

Aga autost niipalju et ootan praegu majandustõusu, et saaks keevitama hakata..
Absolute beginner
Kasutaja avatar
Gun
Postitusi: 48
Liitunud: 11 Mai 2009 16:03
Asukoht: enamasti Tartu

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas Gun »

Niki88 kirjutas:Uued,nime ei tea,esisillale..
Pilt
Õõtshargid ju :)
carrec
Postitusi: 203
Liitunud: 02 Veebr 2009 14:41
Asukoht: Tallinn/Raplamaa/Läänemaa
Kontakt:

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas carrec »

Jah, need on ülemised õõtshoovad, ehk õõtshargid, kuidas keegi nimetab.
Kasutaja avatar
Niki88
Postitusi: 121
Liitunud: 12 Veebr 2009 17:18
Kontakt:

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas Niki88 »

Kuna mul keevituse kogemus puudub,siis küsin et kuidas vahetada neid tagumisi koopa plekke!Näiteks kust maalt vanad maha lõigata?Et kas uute serv jääks kere plekiga ÜHELE JOONEL,või siis tuleks jätta paari mm serv mille PEALE need keevitada??
Absolute beginner
Tiit
Postitusi: 183
Liitunud: 18 Apr 2009 20:59

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas Tiit »

60% tõenäosusega need servad auto külge ikkagi ei sobi koheselt. Tahavad ikkagi natuke ümberkujundamist. Peale keevitamine ei ole minu arvates küll hea variant, pigem siis juba alla. Lohke on lihtsam täita kui kühme eemaldada.
Kui Opel katki läheb, on Mossel veel 3 minutit jäänud.
carrec
Postitusi: 203
Liitunud: 02 Veebr 2009 14:41
Asukoht: Tallinn/Raplamaa/Läänemaa
Kontakt:

Re: Moskvich 408 Elite De Luxe 1968 Niki88

Postitus Postitas carrec »

Nagu Tiit juba mainis, 100 prossa need koheselt su autole külge ei sobi. Ja keevitusega on nii, et ei panda serva peale ega ka alla, vaid servad lõigaatakse täpseks ning keevitatakse otsakutti kokku. Ehk siis, võtad uue pleki ja asetad lahtiselt oma kohale, märgid joonega piirjoone ära ning siis lõikad vana mööda joont maha ning keevitad uue asemele selliselt, et otsad oleksid omavahel kohakutti. Muidugi võid uued ka väiksemaks lõigata, kui tervet tükki ei ole vaja vahetada või seda teha ei soovi. Lõikad uuest tükist vajaliku osa välja ning siis märgid vana peal piirjooned ära ning lõikad vana mööda piirjooni ära ning keevitad uue asemele.
Kui toimid nõnda, et paned osaliselt uue serva vana serva peale või alla, siis jääb topelt plekk, mille vahele hakkab kogunema niiskust ning üsna pea on olukord päris kehva ning auto see koht jälle roostetab. Seda just sellel põhjusel, et sa ei saa ühenduskohta nii hermeetiliseks, et sinna niiskus vahele ei satuks.
Vasta