5. leht 6-st

Re: Diiselmootoriga Moskvitsid

Postitatud: 24 Mai 2014 00:13
Postitas TALUPOEG TALUJA
vootele kirjutas:Viid peenikese vooliku armatuuri alt õhupuhasti kopsikusse, ning kasutad näiteks WD40 kõrrega otsikut
No see on ka üks säästuvariantidest. Pole üldse paha mõte. Aga ikka otsin seda õiget asja edasi. Võibolla satub ette. Kahjuks pole siiani teada saanud selle süsteemi nimetust mis originaalis kasutusel oli ja mis firma värk. Selge on see,et eetriga käis. Võibolla saaks soome sõpradelt miskit teada aga ei ole saanud kellegiga kokku....ja kas sealgi keegi mäletab. Pole siingi kedagi leidnud,kes selle asjaga omal ajal tegutses. Aastaid ikka hulga edasi läinud...ja vanad asjad kaovad....

Re: Diiselmootoriga Moskvitsid

Postitatud: 02 Juun 2014 23:31
Postitas TALUPOEG TALUJA
Mõni päev tagasi külastas mind sõber Tõnu ja tuletas mulle meelde,et kuskil vasakus küljes armatuuri all,kus vurri lüliti 2140-l oli selle eetrikäivituse nupp ja selle nupu juures oli olnud silt AUTOPILOT. Kas kellegil on mõtteid selles teemas.....et mis firma asi see võis seal olla? Mingi ballooniga täitmise võimalus oli seal olnud. Mingi läbipaistev topsik oli ka olnud,kust oli näha siis eetri või gaasi kogust. Kahjuks sõber enam miskit lisada ei osanud.

Re: Diiselmootoriga Moskvitsid

Postitatud: 08 Juul 2014 03:56
Postitas tanello2
Äkki aitavad need märksõnad nagu : Diesel Engine Ether Injection System või on board Ether start lihtsalt.


Kõige parem joonis või pilt selle asja kohta on see,kus tavalise eetripudeli saab tühjenedes jälle ära vahetada,ei mingit probleemi.
Eelmine aasta, kui Rootsis käisin siis oli selline süsteem (küll 1970 oma ) ka ühel diiselmootoriga vanaautol täitsa peal.
Pilt

siin on ka olemas meie mõistes mehaanilise ajamiga süsteem :

http://www.ebay.com/itm/Ether-Start-Kit ... 76&vxp=mtr

üldiselt kui otsite reaalselt originaal vidinat,siis Eestis soovin ma teile ikka julget edu,sellist asja vaevalt siitmaalt leiab, Vene ja Skandinaavia on ainukesed kohad,kus selliseid asju on isegi aastast 1960 veel alles.

Re: Diiselmootoriga Moskvitsid

Postitatud: 08 Juul 2014 11:53
Postitas TALUPOEG TALUJA
Suured tänud siis tanello 2-le info eest!
Ma igaljuhul juba ammu sain aru,et otsin meil vähelevinud asja oma mootori jaoks. Kindlasti võib selline süsteem kellegil riiulis seista aga üles leidmisega on kindlasti raskusi,seda foorumit loeb ka ainult teatud seltskond ja kõik selle peale ei satugi,et otsin sellist süsteemi. Eks siis kui kellegil on pakkuda,olen kohe võtja. Ehk siis sobib ka poolik komplekt või ka osad. Ehk siis nagu külapeal räägitakse,olgu vanatüdruk nii kole kui tahes,mehele saab nagunii..... :beer

tel.56 95 60 13

Re: Diiselmootoriga Moskvitsid

Postitatud: 18 Juul 2014 21:45
Postitas martinjev
Kuna mul vedeleb sierra 1.8TD kasutult siis heameelega paneks selle 2141-le külge aga takistuseks on sidurikoja ja mootori paaritamine mida põlveotsas vist ära ei tee...

Re: Diiselmootoriga Moskvitsid

Postitatud: 18 Juul 2014 22:22
Postitas partnermosse
martinjev kirjutas:Kuna mul vedeleb sierra 1.8TD kasutult siis heameelega paneks selle 2141-le külge aga takistuseks on sidurikoja ja mootori paaritamine mida põlveotsas vist ära ei tee...
Originaalis on tehasest toodetud diisel mootoriga 2141-te nimetusega LADA ALEKO 2141 ja seda Ford Orioni 1.8 43kw mootoriga. http://www.automobile-catalog.com/curve ... iesel.html
http://www.powerful-cars.com/php/moskvi ... diesel.php
Ma kahjuks ei tea kas Sierra mootor on sama....

Re: Diiselmootoriga Moskvitsid

Postitatud: 18 Juul 2014 22:55
Postitas TALUPOEG TALUJA
Ei ole see sidurikoja ja muude asjade tegemine nii keeruline midagi,natuke tuleb vaeva näha. Aga tasuks siis üles otsida mõni liikuv isend ja minna külla kaema,et kuidas asjad kapotiall ja mujal on. Siis hea mõõtu võtta ja ka vajaminevaid osi otsida.

Re: Diiselmootoriga Moskvitsid

Postitatud: 19 Juul 2014 09:42
Postitas martinjev
Liikuvaid isendeid Eestist küll võtta pole (mõtlen 2141diisleid). Tavalisi 2141-sid on omalgi maal nii sõitvaid kui mittesõitvaid. Lisaks sinult saadud küljeplekid :)
Mootori vahetus ise on pmst samalihtne kui lumme lasta. Kastid ja sidurikojad on siiski niipalju erinevad et naljalt neid relaka ja MIG-ga ei paarita.

Re: Diiselmootoriga Moskvitsid

Postitatud: 09 Aug 2014 11:33
Postitas huubs
Tere. Just putitasin korda Perkins M408, mis on kunagi Rootsist toodud. Sellele on pandud igasugu lisasid. nt eetritopka, mida saab seest vajutada, eelsüüteküünal ja plokisoojendus. Õnn on see, et alates 69 aastast on see masin ühe omaniku käes olnud, seega üsna hästi hoitud. läbisõit on tal 80tuh. muresi on samuti. salongiplastik (lülitite sigaretisüütaja juures) plastik on üles koordunud ja mõranenud. huvitav on see, et masin pole päikesevalgust näinud.

Re: Diiselmootoriga Moskvitsid

Postitatud: 09 Aug 2014 13:04
Postitas Manks
huubs kirjutas:Tere. Just putitasin korda Perkins M408, mis on kunagi Rootsist toodud. Sellele on pandud igasugu lisasid. nt eetritopka, mida saab seest vajutada, eelsüüteküünal ja plokisoojendus. Õnn on see, et alates 69 aastast on see masin ühe omaniku käes olnud, seega üsna hästi hoitud. läbisõit on tal 80tuh. muresi on samuti. salongiplastik (lülitite sigaretisüütaja juures) plastik on üles koordunud ja mõranenud. huvitav on see, et masin pole päikesevalgust näinud.
Ehk saad masinast, eriti lisadest pilte teha ja meile ka tutvustada :beer