1. leht 1-st

Esisilla modifitseerimine

Postitatud: 17 Dets 2012 15:59
Postitas timpz
Tere!
Seoses ühe jäärajaks mõeldud 412 ehitusega tekkis küsimus esisilla kohta.Kas mossel oleks võimalik juhitavuse parandamiseks,ning rooli lappamise vähendamiseks võimalik toimida sarnaselt nagu ladadel.Ehk siis lühendada käändmike ja liigutada alumisi õõtsasi ette poole? Või on olemas moskvichil muid nippe juhitavuse parandamiseks? Ärge näkku lööge kui väga loll küsimus on. :D

Re: Esisilla modifitseerimine

Postitatud: 17 Dets 2012 16:32
Postitas stern100
Ülemisele õõtshoovale lisad regueerseibe. Rallitades võiks nii 8-12 millimeetrit ülemisi õõtsasi sissepoole viia juhitavuse parandamise eesmärgiga. Loomulikult siis kokkujooks uuesti pärast paiga reguleerida!

Re: Esisilla modifitseerimine

Postitatud: 18 Dets 2012 16:02
Postitas timpz
Tänud asjaliku info eest! Aga mind huvitab endiselt kas ka mossel on võimalik käändmike lühendamisega rooli pöördeid vähendada?On keegi seda eelnevalt proovinud,või oskab kohe öelda miks seda mossel pole võimalik teha? Ei tahaks enne aretama hakkata kui keegi targem ütleks,kas see võimalik on. :beer

Re: Esisilla modifitseerimine

Postitatud: 19 Dets 2012 11:33
Postitas insener
timpz kirjutas:Tänud asjaliku info eest! Aga mind huvitab endiselt kas ka mossel on võimalik käändmike lühendamisega rooli pöördeid vähendada?On keegi seda eelnevalt proovinud,või oskab kohe öelda miks seda mossel pole võimalik teha? Ei tahaks enne aretama hakkata kui keegi targem ütleks,kas see võimalik on. :beer
On võimalik. Singurindi ütleb, et lühendada 15mm (rooli otsa poolt siis). Pööramine väheneb umbes 1,25 pööret üheltpoolt teisele poole keeramisega. Aga on oht et nad murduvad! Pead korralikult läbikeevitama ja üle sepistama, siis on lootust, et katki ei lähe.
Alumiste lääbade liigutamisest pole kuulnud mosse puhul.

Re: Esisilla modifitseerimine

Postitatud: 19 Dets 2012 12:05
Postitas timpz
Suurimad tänud! :beer Tuleb see asi siis järgiproovida.