7. leht 13-st

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 10 Juun 2013 15:30
Postitas KarlR
Mul tekkis selline küsimus, et kas K126 düüside mõõdud peaksid ühtima teiste karburaatorite möötudega? Endal olid nood numbrid nende peal oluliselt suuremad.

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 10 Juun 2013 19:51
Postitas Urukoer
ABI kirjutas:Mul tekkis selline küsimus, et kas K126 düüside mõõdud peaksid ühtima teiste karburaatorite möötudega? Endal olid nood numbrid nende peal oluliselt suuremad.

Et kas 126 ja DAAZ düüside mõõdud samad? Ei kindlasti mitte.

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 10 Juun 2013 21:55
Postitas KarlR
Mis K126 õhu ja kütuse düüside möödud võiks olla, et saada parajalt madal küttekulu ja norm kiirendus säiliks?

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 10 Juun 2013 22:00
Postitas mario
sa saad ühe neist, aga mitte mõlemaid. :D
kui ma maale juhtun, võin oma 126 pealt vaadata, mis mul sees on. Sest trassikulu jäi sinna 7 kanti, kiirendus väga uimane ka polnud, hetkel kirjutan selle seismise arvele...

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 13 Juun 2013 17:17
Postitas SanderV
küsiks siis vähe lolli küsimuse, mida need küljepealsed düüsid teevad?

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 13 Juun 2013 18:41
Postitas mario
tühikäigu ja ülemineku düüsid.

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 14 Juun 2013 19:37
Postitas SanderV
hakkasin mina 2140 karpat remontima ja tekkis paar küsimust... nimelt oleks vaja teada teise lööri otsa, ehk siis kuhu hoovastik kinni käib, selle järjekorda teada ja kuidas see vedru sinna käib... siis oleks vaja teada kas põhja ka kere vahele käib 2 tihendit ? sest rem komplektis kaasas vaid 1... ja kuidas pärast ühendada vaakumvoolik jagajasse... kummale ette panna pime ja mida regullib see toruga jublakas küljepeal mida saab keerata ja kuidas ta sätitud peaks olema..

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 07 Mär 2014 21:58
Postitas tanello2
ei hakanud uut teemat tegema.
Sain Azlk 412 1973 pealt karburaatori K126H aga sellel on tavalise K126H versioonile lisaks veel selline embleem:
Pilt

välisel vaatlusel leidsin ainult 2 erinevust : K126H "3" on ühele bensiini õhutusaugule hoopis2 auku.
ning lisaks on tooreklapi küljes mingisugused 2 miniklappi. (vasakpoolne on tavaline K126H Iz 412 peal.)
Pilt
K126H "3" altpoolt kaant:
Pilt

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 07 Mär 2014 22:05
Postitas moskiito
see embleem tõestab et karpa auto enda oma kuna väljalaske aasta sama mis masinal ehk siis aasta 1973

Re: Karpast ja düüsidest

Postitatud: 07 Mär 2014 23:10
Postitas tanello2
moskiito kirjutas:see embleem tõestab et karpa auto enda oma kuna väljalaske aasta sama mis masinal ehk siis aasta 1973
aga täht ja muud tähised? ma ise mõtlesin,et mingi K126H säästu versioon.