10. leht 39-st

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 01 Mär 2014 20:22
Postitas Urukoer
BergIE kirjutas: "Muhul" erinevad nad lausa 2 kuupi,
...mis ühikust nüüd jutt :P

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 01 Mär 2014 21:10
Postitas SanderV
Urukoer kirjutas:
BergIE kirjutas: "Muhul" erinevad nad lausa 2 kuupi,
...mis ühikust nüüd jutt :P
vastaks siis samalaadselt...
juttu on mahuühikust ;)

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 01 Mär 2014 21:26
Postitas Urukoer
SanderV kirjutas:
Urukoer kirjutas:
BergIE kirjutas: "Muhul" erinevad nad lausa 2 kuupi,
...mis ühikust nüüd jutt :P
vastaks siis samalaadselt...
juttu on mahuühikust ;)
mahuühik on ta siis kui ta määratleks mahu,antud juhul ei tee see "kuup" seda mitte!

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 01 Mär 2014 22:09
Postitas BergIE
Kuup, seega kolm mõõdet, ehk ruumala. Pikkus x laius x kõrgus . Ameerikas kuuptolli, meil kuupsentimeetrit, mis siin arusaamatut oli? Kuupmeetrites ehk laevadel erinevus. Mõtlen seda, et pea 900 kuupsentimeetrise mootori (Muhk) põlemiskamber on ca. 40 kuupsentimeetrit eriti madalal surveastmel. See kõik tuli töödelda võrdseks. Hetkel vaid 27 kuupsentimeetrit. Küsisin, kas on keegi mõõtnud seda 412-l. Te vist pole seda teinud... Pole hullu. Kooli tagasi

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 01 Mär 2014 22:13
Postitas SanderV
pole mõõtnud jah aga kui sa plokikaant põlemiskambri poolt näeksid siis saaksid aru et seal mingeid üüratuid vahesid küll ei tohiks olla

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 01 Mär 2014 22:28
Postitas BergIE
Hetkel pole veel tõesti näinud, vaid joonistelt. Lihtsalt hea oleks kasutada Teie kogemusi. Aitähh!

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 01 Mär 2014 22:52
Postitas SanderV

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 02 Mär 2014 09:36
Postitas sass
Väga lihtne mööta. Klapid kinni ja vedeliku ning süstla kombinatsiooniga peaks möödetud saama (eeldusel, et klapid peavad). Kuigi suure tõenäosusega on kõik sama suured.
Surveastet ei ole tänavaautol väga üles mõtet ajada. Kaanest võib maha võtta kuni 0,8mm (osadel kaantel kuni 0,7mm). Õige gaasijaotusmehhanismi korral ei tohiks klapid pähe käia (klapivedrud peavad ka korralikud olema).

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 02 Mär 2014 10:19
Postitas BergIE
Kaant on tõepoolest lihtne mõõta. Muhul mõõtsin pleksiklaasist ketta ja süstlaga. Tundub, et 412-l on pind töödeldud ja erinevusi ei tohiks olla.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 02 Mär 2014 21:00
Postitas BergIE
Väheke teisel teemal. Oman ise umbes kaheksat veljet, olen näinud paljusi ja kõigil on üks viga. Üüratud poldiavad ja viisnurk keskavaks. Millest see tuleb? Kui nüüd keeran alla uue velje, kas temaga juhtub sama?