9. leht 17-st

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 15 Mai 2010 22:28
Postitas Killa
moskiito kirjutas:
jartmok kirjutas:Millega vana plokikaane tihendi jäägid maha nühkisid?
kõige kiirem ja lihtsam puhastamise viis on mõne vana noaga maha kraapida.
Ise tegime ka noaga.

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 11 Aug 2010 14:11
Postitas RoTT
Vahepeal eriti midagi teinud ei ole , kuna mootori probleem plokikaane tihendis ei olnud siis (plokk kõver oma lolluse tõttu).Kuna plokikaan ka just kõige parem korras polnud siis on uue mootori otsingud alanud kuna selle parandamisel ei näe mõtet , originaal ta pole.Esituled sain ka mingi ime läbi korda , eriti midagi ei teinudki ja hakkas üks tööle , teine ikka ei hakanud ja sai selle tule pirn ära lõhutud , sai 25eek 1tk mingid pirnid toodud ja nüüd põlevad mõlemad , uusi reflektoreid oleks ka vaja.
Pilt
Mõned niisama pildid ka , mis tehtud said mingiaeg:
Pilt
Pilt
Pilt

edit: küsimus ka , mis oleks vaja teha et 412 mootor sinna peale istudada?

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 12 Aug 2010 07:21
Postitas moskiito
reflektorid on lihtne leida. sinna sobivad vägahästi ka GAZ-53 tulukesed. Venemaal nood kõik sellel ajastusl üks ja sama standart olid.

412 mootori pealepanekuks ma nõu ei oska anda. seda tean et 412 käigukast läks tollele mootorile alla küll.

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 12 Aug 2010 12:41
Postitas TiitS
Kas peal oleva 407 mootori padjad kinnituvad silla külge mootori keskelt või mootori eesotsast? Ma tean, et 408 mootoril on patjade kinnituskohad kahes kohas, ees ja keskel. 412 mootoril on patjade kinnituskohad ainult keskel. Kui esisilla küljes on mootori keskkoha juures kinnituskronsteinid olemas, siis peaks 412 mootor suht lihtsalt vahele istuma.

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 12 Aug 2010 12:53
Postitas RoTT
Mõlemad kinnitused on sillatala peal , ühekaugusel jne. Tahaks veel kindlat vastust selle kohta , et kas see käigukast(4käiku , roolilt vahetad) koos sidurikorvi ja värkidega istub 412 mootori külge.
Muidu on veel plaanis taha umbes 5cm laiemad plekkveljed otsida/lasta teha ja eest natuke madalamaks.
Ja üks pilt ka veel:
Pilt

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 12 Aug 2010 15:13
Postitas jartmok
Laiendatud veljed? Miks. Sama raha investeeri keretöödesse. Päris kena pill oleks, roostes aga vähemalt laiendatud veljed.

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 12 Aug 2010 20:55
Postitas MAZ
Nõustun eeskõnelejaga, korja raha ja tee korralik kere töö ära, sa ei pea teda tegema musta nr masinaks vaid võid teha korraliku enam vähem show konditsiooni värvimise ja jätta pisi detailid valed külge aga saaksid rohkem respekti küll kui sellise pool roostes ja :uhoh ära tjuunitud masinaga!

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 12 Aug 2010 21:21
Postitas RoTT
Kere tööd tulevad loodetavasti siis kui ma omale garaazi(või mingisuguse koha kus on katus peal ja seinad ümber) saan ja peale seda kui ma ta sõitma üldse saan. Ja need laiendatud velgede plaanid on ehk kauge tulevik , lihtsalt mõtlesin et jagan ideid mis mul sellega on.

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 21 Sept 2010 19:30
Postitas ToM
Veljed annavad päris kõva protsendi auto välimusest, selles suhtes ei ole mõte väga vale.

Re: MZMA 403 , 1965 RoTT

Postitatud: 09 Okt 2010 17:29
Postitas RoTT
Kurtnalt sai armatuur ja aknavändad ostetud , vahepeal sai Volgast sisemised ukselingid ostetud. Märjamaa jäätme jaamast said veel tutikas rool leitud(408) , noh paistab et kasutatud pole , üsna munas on ja siduripeasilinder ka. Üks tutikas 408,412 vana lingiga uks oli ka seal vanaraua hunnikus(tagumine).

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt