Praktika näitab, et mosse on päris hea puksiirmoskiito kirjutas:siin vene tehnika ja lääne tehnikal vahe sisse tulebki, venemaa doodang tõrgub, saad 90% tõenäosusega korda teepeal käepäraste vahenditega, läänetehnika tõrgub, kratsid kukkalt ja ootad puksiiri.
MAZ ex.IZ 2715, AZLK 2140 1981
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:
Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt
Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.
NB! AINULT MOSSED!!!
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Enne,kui tuli mõte lasta välja paagist bensiin. Tuli teha uus sõel püüdurile,kuna vana oli omadega õhtul.
Poest seda sõela ei saa ja kuna mul kaks kätt ja pea otsas,siis otsustasin selle ise teha.
Selleks on peale jootekolvi,tina ja jootepasta vaja ka materjali. Milleks on siis messing võrk. Seda on tehtud erimõõtudes ja kasutati seda ka erinevates kohtades. Ainus häda on,et see kraam kipub jõudma vanaraua kokkuostu, sest keegi ei oska sellega enam miskit teha.
Mingit erilist kunsti ei ole selle püüduri sõela tegemisel aga vaja on osavust ja kannatust. Minu jootmine on prosta, sõna otseses mõttes. Aga paremini ma kahjuks ei oska teha.
Poest seda sõela ei saa ja kuna mul kaks kätt ja pea otsas,siis otsustasin selle ise teha.
Selleks on peale jootekolvi,tina ja jootepasta vaja ka materjali. Milleks on siis messing võrk. Seda on tehtud erimõõtudes ja kasutati seda ka erinevates kohtades. Ainus häda on,et see kraam kipub jõudma vanaraua kokkuostu, sest keegi ei oska sellega enam miskit teha.
Mingit erilist kunsti ei ole selle püüduri sõela tegemisel aga vaja on osavust ja kannatust. Minu jootmine on prosta, sõna otseses mõttes. Aga paremini ma kahjuks ei oska teha.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
aga küsimus, milleks sa selle ültse sinna paned? pese paak korralikult puhtaks ja ongi asi korras. Mina olen kõikidel masinatel selle sõela kohe minema visanud kuna sellest rohkem häda kui kasu, vähemalt minu silmis.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Ma olen korra juba paaki pesnud aga sellest pole tolku,kui kütuse mahutist tuleb sõnnikut kaasa.
Probleem on suurema sõnnikuga,mis jääb torusse kinni ja siis ei tule enam kütus läbi.
Probleem on suurema sõnnikuga,mis jääb torusse kinni ja siis ei tule enam kütus läbi.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
siis selge. Ning tänud et informeerid kohaliku tankla olukorrast. kui sinnakanti satun, siis kohe kindlasti seda kanti ei külastaMAZ kirjutas:Ma olen korra juba paaki pesnud aga sellest pole tolku,kui kütuse mahutist tuleb sõnnikut kaasa.
Probleem on suurema sõnnikuga,mis jääb torusse kinni ja siis ei tule enam kütus läbi.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Muidu pole siinsetel tanklatel häda aga soovitan lasta bensiinil ööpäeva seista siis setib sodi põhja. Samuti ei tule kahjuks, kasutada ka sõela bensiini sisse kallamisel. Tanklas järjekorras seistes pole mul aega selle filtreerimisega tegeleda.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Selle sõelaga on nii,et võib tõesti ilma olla,sest siis tuleb see sodi kenasti mööda torusid filtrini ja see korjab kõik kenasti kokku. Ja kui umbe läheb,leiab ka kohe vea üles.... Aga pagasnikus vedage ikka käsipumpa kaasas,sellega lööb kõik umbes torud puhtaks.....ka teel olles.
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Probleem pole peene sodiga vaid mingite suuremate tükkidega,mis torusse kinni jäävad kas siis poolviltu või teisiti. Nõnda,et sinna ette koguneb tropp ja küte enam edasi ei tule.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
- TALUPOEG TALUJA
- Postitusi: 1192
- Liitunud: 12 Mai 2010 16:03
- Telefon: 56 95 60 13
- Asukoht: Viljandimaa
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Mul on tulnud selliseid paake puhastada,kus lausa kaltse sees......ja ega muu ei aitagi,kui puhastamine.... Muidu jäävadki jamad kütuse paagist kättesaamisega.MAZ kirjutas:Probleem pole peene sodiga vaid mingite suuremate tükkidega,mis torusse kinni jäävad kas siis poolviltu või teisiti. Nõnda,et sinna ette koguneb tropp ja küte enam edasi ei tule.
Selge on see,et tanklast tuleb ka üht-teist kaasa. Mul ühes klaaspotis oli siis lausa rauapuru sees. See ei saanud mujalt küll tulla,kui ainult kütusega....
Perkinsi leiutasid ka venelased.Nii ütles sõber Märt....
Re: IZH 2715-01 1985 MAZ
Lasin siis paagist bensiini välja koos muu sodiga. Kätte sain kusagil 2l kütust. Imelik oli see,et bensiin oli nii jubeda haisuga nagu oleks sinna oksooli või väävelhapet sisse segatud
Värvuselt oli bensiin selline halli värvi. Peale settimist ja läbi kurnamist muutus värvus kollasemaks. Ei tea,mis solk seal paagi põhjas oli. Ning kui kaua see seal laagerdanud võis olla. Olulise asjana sain kätte paagist prahi ja sette. Vee ja puru sattumine paaki on seletatav sellega,et kuna üleval pole peale plekist katte suurt miskit võib vihmavesi vabalt paaki sisse sattuda. Ning kuna tihendid,mis on püüduri ja anduri all on miskil põhjusel lausa venima hakanud. Siis tuleb prahti alati lahti võtmisega paaki juurde. Vaja oleks olnud lausa survepesurit, kuna ainult käe vahel liigutades paagist kõike sodi välja ei saa alati.
Õnneks pole paagi mahavõtmine väga keeruline,kuid halvaks läinud bensiini aurude käes töötamine on kõike muud kui meeldiv.
Ja nagu lubatud üks vana ja ilmselt ka ainuke foto sellest autost 1980-datest.
Värvuselt oli bensiin selline halli värvi. Peale settimist ja läbi kurnamist muutus värvus kollasemaks. Ei tea,mis solk seal paagi põhjas oli. Ning kui kaua see seal laagerdanud võis olla. Olulise asjana sain kätte paagist prahi ja sette. Vee ja puru sattumine paaki on seletatav sellega,et kuna üleval pole peale plekist katte suurt miskit võib vihmavesi vabalt paaki sisse sattuda. Ning kuna tihendid,mis on püüduri ja anduri all on miskil põhjusel lausa venima hakanud. Siis tuleb prahti alati lahti võtmisega paaki juurde. Vaja oleks olnud lausa survepesurit, kuna ainult käe vahel liigutades paagist kõike sodi välja ei saa alati.
Õnneks pole paagi mahavõtmine väga keeruline,kuid halvaks läinud bensiini aurude käes töötamine on kõike muud kui meeldiv.
Ja nagu lubatud üks vana ja ilmselt ka ainuke foto sellest autost 1980-datest.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981