AZLK 2140 1984 SanderV

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

nojah 7 euri oli pudel, aga point on selles et pudel on 5ml !!!! :D igatahes, panen seda sisemise laagri välimise saale vahele ja sisemise saale vahele, aga välimise laagri vahele ei pane, kui tõmbab sisemise saale ringi siis tõmbab aga kui vaja äkki peale keerata siis ka paras nuss valmis ikka
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas moskiito »

keerme liimil ja laagri liimil on väga suur vahe, esimene on mõeldud fikseerima, teine kinnitama. puksiliimi või siis laagriliimi keermel kasutada võib kuid siis on need poldid,mutrid igavesti kinni.

ega sul sinna ongi vaja ainult 1-2ml liimi, tean, see tundub ulme 5ml nii palju maksab, aga seda läheb sul ka siga vähe. põhimõtteliselt saad selle 5ml head mitu aastat läbi ajada, kuna sul pole nii palju pukse mida liimida. töökojas peab selline pudel reeglina 2-3 kuud vastu.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

ok igatahes oli see pudel mõeldud 0.05-0.15mm lõtku jaoks, esialgne vastupidavus 15 min ja 3tundi täielik, panen peale ära keeran rummi alla ja siis 3 tunni pärast ratta peale
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

okei sisemise saale vahele siiski ei pane seda liimi, kuna ta on ikka JÕHKRALT kiirelt kivistus asi siis võib juhtuda ei ma ei saa seda õigesse kohta enne kui ta juba nii kinni on et ei liigu enam, välimise saalega oli juba nii et 5 sekki oli ühe koha peal ja peaaegu pisdets juba, aga õnneks jõudsin veel tugevamate hoopidega enamvähem õige koha peale ta ajada
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

nojah, hetkel jäi siis nii et sisemise laagri sisemine saale pressisin otsa sinna pmts... ei viitsind ma nussima hakata selle käändteljega ja pinnaga... välimine laager läks normaalselt peale vb isegi natuke liiga kergelt, aga midagi peab saama peale ka keerata ju kunagi... igatahes selline praegu jäi ja ei viitsi ma enda ajusid rohkem nussiga. tavotti lõin seest umbselt täis ja ehk kestab natuke
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

tänasest hakkasid minu mossel kütusesüsteem anomaaliad.. nimelt vist läks tee peal kütusepump( järsku küte kadus, pumpasid, ei midagi, gaas põhjas ei midagi, vaikselt veel tühikäigul põrises ja siis suri täielikult) panin tutika maantee ääres peale, pumpasin käsitsi üles, vaatan tuleb, proovin käivitada, korraks töötab tühikäigul, pöördesse ilusti, sureb välja.... katsun pumpa, nagu peal asendis ja pumbata ei saa( tglt oli karpa täis bensu ja oli lihtsalt surnd asendis) ehk siis tühikäik kadunud, gaas peal sõita sai ja tulin koju ära. nüüd keerasin tühikäigu düüsid maha, puhusin läbi, töötab, väike tiir, jälle tühikäik kadunud, puhusin ainult vasakpoolse( mootorist eemale) düüsi puhtaks, ma ei tea mis düüs see on, aga jälle tühikäigul töötab, väike tiir, nagu töötab, masinat kergelt loksutades lõpuks kadus jälle ära... keerasin jälle sama düüsi välja, puhtaks, töötab...

rohkem ma tna pead ei viitsi vaevata, homme keeran karpa kaane maha vaatan mis seis seal on, kui on puhas, siis juba kirjutan ette ära.. hakake soovitusi jagama :D
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas moskiito »

mis seal ikka soovitada, süsteem sitane ja tõmbab umbe kogaeg. Puhasta karpa filter ära, siis vaheta ära paberelemendiga filter, kui sul see om ja proovi uuesti
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

no filter on, aga suht tutikas... ei usu et seal viga on
lisaks karpa alune tihend sellest sitast materjalist mis bensuga hakkab sulama, see ei või kuidagi umbe midagi tõmmata? ja mis düüsid karpa külje peal on... mõlemad tühikäigu omad? või mis süsteemiga need käivad seal
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

tänase õhtu tegevus siis... tekkis ka mõned küsimused.. nagu ikka nimelt oleks vaja teada teise lööri otsa, ehk siis kuhu hoovastik kinni käib, selle järjekorda teada ja kuidas see vedru sinna käib... siis oleks vaja teada kas põhja ja kere vahele käib 2 tihendit ? sest rem komplektis kaasas vaid 1... (selle paksemast tüki mõlemale poole siis) ja kuidas pärast ühendada vaakumvoolik jagajasse... kummale ette panna pime ja mida regullib see toruga jublakas küljepeal mida saab keerata ja kuidas ta sätitud peaks olema.. ehk siis kumma toru otsa tuleb vaakum ja kummale pime. ja veel tihendi kohta küsimus... keskelt jookseb 1 kanal alla ja vana tihendi sees on seal auk kust ta läheb lööri edasi ja siis põhjas veel kuhugi, uues tihendis seda auku pole, kas see tuleb teha või seal ei peagi auku olema.. (2 lööri vahel täpselt keskel)
piltidel veel mõned asjad puudu kuna pole lõplikult kokku keeratud
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: AZLK 2140 1984 SanderV

Postitus Postitas SanderV »

krt mina ei tea, hakkas masinal 2 silinder jamama, ei taha korralikult töötada. võtsin küünlad maha, 2 silindri küünal kuidagi kahtlane nagu põlenud, teised teistsugused, kuid siiski ka kahtlased, nagu mingi kuni .05mm pruun oksiidikiht peal vms. panin kõik uued, sain mingi 5km normaalselt sõita kõik nagu töötab, ja nüüd hakkas jälle natuke juba jukerdama... ei tea mina mis tal on.. hiljem kui viitsin lähen teen neist pilti ka
Vasta