AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 Muhulane

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas Muhulane »

Nii,karpajama kestab.
Lähemalt ja korralikult uurides selgus,et olin küttedüüsid omavahel segamini ajanud. Panin siis kõik okurootis jälle paika,kokku ja käima. Ok,vingu enam ei tulnud,mootori tühikäik oli ka juba parem aga sõites hakkas sama jama pihta nagu oli eelmise karpaga. Minek vilets,tuli toorega kaasa aidata ja ühtlase gaasiga sõites hakkas katkuma. Krrt....
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas Muhulane »

Proovisin siis olemasolevate düüsidega nikerdada. Esimese kütte panin 112 - ei miskit. Teise õhu 150 - ei miskit. Praeguseks nn. originaalseadistus tagasi. Ja ühtlasel sõidul tuleb toorest peal hoida pisut,siis sõidab jummala hästi. Miskit umbes veel kuskilt või? Kuigi tuulega sai kõikvõimalikud kanalid läbi puhutud.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas Muhulane »

Proovib nüüd korra K 126 karpat....
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1582
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas partnermosse »

Muhulane kirjutas:Proovisin siis olemasolevate düüsidega nikerdada. Esimese kütte panin 112 - ei miskit. Teise õhu 150 - ei miskit. Praeguseks nn. originaalseadistus tagasi. Ja ühtlasel sõidul tuleb toorest peal hoida pisut,siis sõidab jummala hästi. Miskit umbes veel kuskilt või? Kuigi tuulega sai kõikvõimalikud kanalid läbi puhutud.
Võin korda teha kui huvi. PS !
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas Muhulane »

Öösel pool kolm garaažist tulla....pole paha :)
Asilugu pisut edeneb,kuid oodatud tulemust pole siiani saavutanud. Sai siis K 126 peale pandud,elektronsüüde peale,süütemoment paika,uued küünlad,klapivahed üle käidud. Tjah,pisut paremaks läks aga mitte selliseks nagu vaja. Kui remonditud karpa kord kätte saab ja peale seda ka miskit ei muutu,siis on küll üks rrradima jama. Et kas siis sisselaskekolles on kuskil prigu vei?
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas stern100 »

Muhulane kirjutas:Öösel pool kolm garaažist tulla....pole paha :)
Asilugu pisut edeneb,kuid oodatud tulemust pole siiani saavutanud. Sai siis K 126 peale pandud,elektronsüüde peale,süütemoment paika,uued küünlad,klapivahed üle käidud. Tjah,pisut paremaks läks aga mitte selliseks nagu vaja. Kui remonditud karpa kord kätte saab ja peale seda ka miskit ei muutu,siis on küll üks rrradima jama. Et kas siis sisselaskekolles on kuskil prigu vei?
Võimalik. Endal kunagi Ladal oli sama mure. Tühikäigul käis justkui 3 pütaga, kiirendades käis kenasti, ühtlaselt sõidul lonkas. Partnermosse veel tõi mulle küünlaid Siidisabasse, arvasin et nende viga. Aga lõpuks võtsin sisselaske maha ja tihend oli ära väsinud. Uus vahele ja oli ok.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 121 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas Muhulane »

Kusjuures eelmisel omanikul juhtus sisselaskekollega see loll lugu,et lahti keerates andis 3 silindri alumine tikkpolt saba ning ta asendas selle kümnese poldiga. Vist puurimine ei läinud ootuspäraselt,sestap kümnese panigi. Aga see ei tohiks mõjutada,kuna plokikaanes pole need pesadeseinad ka nüüd õhukesed ja kolle enda kõrvad on ka piisavalt suured. Ja kui mu mälu ei peta,siis vist kokku pandes läks sinna hermets ka vahele.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Kasutaja avatar
stern100
Postitusi: 3333
Liitunud: 26 Juun 2009 09:27
Telefon: 56678989
Asukoht: Läänemaa, Palivere

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas stern100 »

Katseta ikka enne muud asjad ära kui kolde maha võtad jah. Huvi pärast võid ju surved ka ära mõõta.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.

Kokku omanud 121 erinevat mosset.

Hoiame mosse rallikultuuri elus!


Meie tegemised rallirajal
Ootame toetajaid meie tegemistele rallispordis!
Kasutaja avatar
sass
Postitusi: 913
Liitunud: 22 Veebr 2009 12:17
Asukoht: Tallinn/Kuressaare

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas sass »

Ja nukkvõlli asend tasub ka üle kontrollida. Nagu ütlesin, siis antud 01 karbuss töötas edukalt teise masina peal.
Kasutaja avatar
Muhulane
Postitusi: 686
Liitunud: 04 Aug 2014 17:48
Telefon: 5108714
Asukoht: Muhu saar

Re: AZLK 427 IE 1974,AZLK 412 IE 1973 ja IŽ 412 IE 1988 Muhu

Postitus Postitas Muhulane »

sass kirjutas:Ja nukkvõlli asend tasub ka üle kontrollida. Nagu ütlesin, siis antud 01 karbuss töötas edukalt teise masina peal.
Klappe tehes sai pilk peale visatud.
Ikkagi inimene.
Mis sest,et muhulane :)
Vasta