5. leht 15-st

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitatud: 01 Dets 2012 12:21
Postitas moskiito
r384n3 kirjutas:Ma julgen mõlemad variandid välistada, sest temperatuuride erinevus ei saa väga kontrastne tekkida, kui auto väljas seisis. Ja pinge all olev klaas, see oleks pidanud ammustel aegadel katki minema, eelmise omaniku sõnul pole klaasi kunagi vahetatud.
temperatuure ei saa kunagi välistada, see võib kohe välja lüüa, võib aastatepärast alles välja tulla. Piisab kasvõi väiksemast pinge tekkitajast, näiteks jääkillust vales kohas, ja ongi klaas katki.

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitatud: 01 Dets 2012 22:41
Postitas Edel
Vanad klaasid võivadki mingi aeg lihtsalt tükkideks pudeneda. On ennegi juhtunud (endal siiski mitte).

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitatud: 01 Dets 2012 23:36
Postitas r384n3
Seni pole siiani ühtegi ise purunevat klaasi kohanud. Nüüdseks uus olemas(toodetud eestis, 1992 aastal), tuli see siis samuti 412 pealt.
Aga siiski kaldun arvama, et klaas oli sisse löödud. Kõrvalistuja poolelt keset klaasi oli kindel punkt, kust praod laiali jooksid, minu teooria järgi sai klaas sinna kõksu ning purunes selle tagajärjel. Uus klaas on olemas ning homme hommikul venitan selle ette. Seniks maitsvat õlli ning ilusat õhtu jätku! :)

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitatud: 01 Dets 2012 23:58
Postitas partnermosse
r384n3 kirjutas:Seni pole siiani ühtegi ise purunevat klaasi kohanud. Nüüdseks uus olemas(toodetud eestis, 1992 aastal), tuli see siis samuti 412 pealt.
Aga siiski kaldun arvama, et klaas oli sisse löödud. Kõrvalistuja poolelt keset klaasi oli kindel punkt, kust praod laiali jooksid, minu teooria järgi sai klaas sinna kõksu ning purunes selle tagajärjel. Uus klaas on olemas ning homme hommikul venitan selle ette. Seniks maitsvat õlli ning ilusat õhtu jätku! :)
Jah, mehhaanilisele vigastusele nagu kohe ei tulnudki meie õitsvas ühiskonnas :lol Aga kui nii siis leidsid ise selle paremini üles- meil foorumlastel oli selleni raskem tulla ;)

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitatud: 03 Dets 2012 20:08
Postitas Sten
Klaasid lähevad oma vabast tahtest ka katki. http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... f=4&t=2600

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitatud: 03 Dets 2012 23:26
Postitas r384n3
Sellel autol polnud kunagi klaasi vahetatud, ning tihendit klaasikildudest puhtaks nokkides ma jääd ka sealt ei leidnud, seega selle julgen samuti välistada. Auto on avariivaba, kere pinged ka sellega välistatud.

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitatud: 03 Dets 2012 23:35
Postitas partnermosse
r384n3 kirjutas:Sellel autol polnud kunagi klaasi vahetatud, ning tihendit klaasikildudest puhtaks nokkides ma jääd ka sealt ei leidnud, seega selle julgen samuti välistada. Auto on avariivaba, kere pinged ka sellega välistatud.
Tegelikult läks see katki vanadusest, sest närvid ütlesid tal üles , auto vahetas omanikku jne jne.... Ja tegelikult pole enam vahet miks ta läks katki, läks manala teele ja rahu tema "kildudele". See jääb faktiks, et on katki ja vajab uut asemele :lol

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitatud: 03 Dets 2012 23:58
Postitas r384n3
partnermosse kirjutas:
r384n3 kirjutas:Sellel autol polnud kunagi klaasi vahetatud, ning tihendit klaasikildudest puhtaks nokkides ma jääd ka sealt ei leidnud, seega selle julgen samuti välistada. Auto on avariivaba, kere pinged ka sellega välistatud.
Tegelikult läks see katki vanadusest, sest närvid ütlesid tal üles , auto vahetas omanikku jne jne.... Ja tegelikult pole enam vahet miks ta läks katki, läks manala teele ja rahu tema "kildudele". See jääb faktiks, et on katki ja vajab uut asemele :lol
Noorem põlvkond tuli sellele klaasile tõesti asenduseks :) Puhaku ta killud tolmuimeja kotis :hail :lol

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitatud: 31 Dets 2012 04:21
Postitas r384n3
Pole ammu kirjutanud midagi jälle. Esiklaasi ette veel saanud ei ole, vana tihend läks katki ning uus, mille muretsesin, osutus tagumise klaasi tihendiks. Nüüd tuleb lähipäevil jälle paarkümmend km maha sõita ja see ringi vahetada. Vahepeal sain vahetatud kõik piduriklotsid, pidurivoolikud, ees mansetid, taha läksid uued töösilindrid. Vahetama hakkasin neid DOT-4 ülemineku pärast. Laiali lammutades aga selgus, et 3 ratta juures oli olnud kerge leke surnud mansettide tagajärjel. Need said asendatud uutega. Vaja vaid õhutada veel(mis pidi sellel autol päris keeruline olema kõike õhku süsteemist kätte saada). Mispidi õhu kergemini kätte saab? Kas traditsiooniliselt, üks pumpab pedaali ja teine laseb vurtsu välja või siis alt üles surudes mingi süstlalaadse tööriistaga? :beer

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitatud: 31 Dets 2012 09:35
Postitas Manks
r384n3 kirjutas:Pole ammu kirjutanud midagi jälle. Esiklaasi ette veel saanud ei ole, vana tihend läks katki ning uus, mille muretsesin, osutus tagumise klaasi tihendiks. Nüüd tuleb lähipäevil jälle paarkümmend km maha sõita ja see ringi vahetada. Vahepeal sain vahetatud kõik piduriklotsid, pidurivoolikud, ees mansetid, taha läksid uued töösilindrid. Vahetama hakkasin neid DOT-4 ülemineku pärast. Laiali lammutades aga selgus, et 3 ratta juures oli olnud kerge leke surnud mansettide tagajärjel. Need said asendatud uutega. Vaja vaid õhutada veel(mis pidi sellel autol päris keeruline olema kõike õhku süsteemist kätte saada). Mispidi õhu kergemini kätte saab? Kas traditsiooniliselt, üks pumpab pedaali ja teine laseb vurtsu välja või siis alt üles surudes mingi süstlalaadse tööriistaga? :beer
Mina olen õhutanud isevoolu teel. Jälgin, et piduriõli potsik kuivale ei jää ja all on nipli otsas voolik, millega kogun läbi süsteemi tulnud õli kokku. Alustan kaugemas pidurisilindrist ja olen niimoodi pidurid korda saanud.