Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Suletud
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitus Postitas moskiito »

r384n3 kirjutas:Ma julgen mõlemad variandid välistada, sest temperatuuride erinevus ei saa väga kontrastne tekkida, kui auto väljas seisis. Ja pinge all olev klaas, see oleks pidanud ammustel aegadel katki minema, eelmise omaniku sõnul pole klaasi kunagi vahetatud.
temperatuure ei saa kunagi välistada, see võib kohe välja lüüa, võib aastatepärast alles välja tulla. Piisab kasvõi väiksemast pinge tekkitajast, näiteks jääkillust vales kohas, ja ongi klaas katki.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitus Postitas Edel »

Vanad klaasid võivadki mingi aeg lihtsalt tükkideks pudeneda. On ennegi juhtunud (endal siiski mitte).
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitus Postitas r384n3 »

Seni pole siiani ühtegi ise purunevat klaasi kohanud. Nüüdseks uus olemas(toodetud eestis, 1992 aastal), tuli see siis samuti 412 pealt.
Aga siiski kaldun arvama, et klaas oli sisse löödud. Kõrvalistuja poolelt keset klaasi oli kindel punkt, kust praod laiali jooksid, minu teooria järgi sai klaas sinna kõksu ning purunes selle tagajärjel. Uus klaas on olemas ning homme hommikul venitan selle ette. Seniks maitsvat õlli ning ilusat õhtu jätku! :)
Audide lainel
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1581
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitus Postitas partnermosse »

r384n3 kirjutas:Seni pole siiani ühtegi ise purunevat klaasi kohanud. Nüüdseks uus olemas(toodetud eestis, 1992 aastal), tuli see siis samuti 412 pealt.
Aga siiski kaldun arvama, et klaas oli sisse löödud. Kõrvalistuja poolelt keset klaasi oli kindel punkt, kust praod laiali jooksid, minu teooria järgi sai klaas sinna kõksu ning purunes selle tagajärjel. Uus klaas on olemas ning homme hommikul venitan selle ette. Seniks maitsvat õlli ning ilusat õhtu jätku! :)
Jah, mehhaanilisele vigastusele nagu kohe ei tulnudki meie õitsvas ühiskonnas :lol Aga kui nii siis leidsid ise selle paremini üles- meil foorumlastel oli selleni raskem tulla ;)
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
Sten
Postitusi: 328
Liitunud: 08 Veebr 2009 12:57
Asukoht: Eesti

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitus Postitas Sten »

Klaasid lähevad oma vabast tahtest ka katki. http://mosseklubi.planet.ee/foorum/view ... f=4&t=2600
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitus Postitas r384n3 »

Sellel autol polnud kunagi klaasi vahetatud, ning tihendit klaasikildudest puhtaks nokkides ma jääd ka sealt ei leidnud, seega selle julgen samuti välistada. Auto on avariivaba, kere pinged ka sellega välistatud.
Audide lainel
Kasutaja avatar
partnermosse
Postitusi: 1581
Liitunud: 04 Veebr 2009 13:08
Telefon: 58550555
Asukoht: Tallinn

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitus Postitas partnermosse »

r384n3 kirjutas:Sellel autol polnud kunagi klaasi vahetatud, ning tihendit klaasikildudest puhtaks nokkides ma jääd ka sealt ei leidnud, seega selle julgen samuti välistada. Auto on avariivaba, kere pinged ka sellega välistatud.
Tegelikult läks see katki vanadusest, sest närvid ütlesid tal üles , auto vahetas omanikku jne jne.... Ja tegelikult pole enam vahet miks ta läks katki, läks manala teele ja rahu tema "kildudele". See jääb faktiks, et on katki ja vajab uut asemele :lol
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik
2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht
No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks :lol
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitus Postitas r384n3 »

partnermosse kirjutas:
r384n3 kirjutas:Sellel autol polnud kunagi klaasi vahetatud, ning tihendit klaasikildudest puhtaks nokkides ma jääd ka sealt ei leidnud, seega selle julgen samuti välistada. Auto on avariivaba, kere pinged ka sellega välistatud.
Tegelikult läks see katki vanadusest, sest närvid ütlesid tal üles , auto vahetas omanikku jne jne.... Ja tegelikult pole enam vahet miks ta läks katki, läks manala teele ja rahu tema "kildudele". See jääb faktiks, et on katki ja vajab uut asemele :lol
Noorem põlvkond tuli sellele klaasile tõesti asenduseks :) Puhaku ta killud tolmuimeja kotis :hail :lol
Audide lainel
Kasutaja avatar
r384n3
Postitusi: 231
Liitunud: 02 Juul 2012 11:42
Asukoht: Läänemaa, Kiideva

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitus Postitas r384n3 »

Pole ammu kirjutanud midagi jälle. Esiklaasi ette veel saanud ei ole, vana tihend läks katki ning uus, mille muretsesin, osutus tagumise klaasi tihendiks. Nüüd tuleb lähipäevil jälle paarkümmend km maha sõita ja see ringi vahetada. Vahepeal sain vahetatud kõik piduriklotsid, pidurivoolikud, ees mansetid, taha läksid uued töösilindrid. Vahetama hakkasin neid DOT-4 ülemineku pärast. Laiali lammutades aga selgus, et 3 ratta juures oli olnud kerge leke surnud mansettide tagajärjel. Need said asendatud uutega. Vaja vaid õhutada veel(mis pidi sellel autol päris keeruline olema kõike õhku süsteemist kätte saada). Mispidi õhu kergemini kätte saab? Kas traditsiooniliselt, üks pumpab pedaali ja teine laseb vurtsu välja või siis alt üles surudes mingi süstlalaadse tööriistaga? :beer
Audide lainel
Kasutaja avatar
Manks
Postitusi: 475
Liitunud: 18 Apr 2009 10:47
Asukoht: Võrumaa, Rõuge
Kontakt:

Re: Iž 412'76 >>>r384n3<<<

Postitus Postitas Manks »

r384n3 kirjutas:Pole ammu kirjutanud midagi jälle. Esiklaasi ette veel saanud ei ole, vana tihend läks katki ning uus, mille muretsesin, osutus tagumise klaasi tihendiks. Nüüd tuleb lähipäevil jälle paarkümmend km maha sõita ja see ringi vahetada. Vahepeal sain vahetatud kõik piduriklotsid, pidurivoolikud, ees mansetid, taha läksid uued töösilindrid. Vahetama hakkasin neid DOT-4 ülemineku pärast. Laiali lammutades aga selgus, et 3 ratta juures oli olnud kerge leke surnud mansettide tagajärjel. Need said asendatud uutega. Vaja vaid õhutada veel(mis pidi sellel autol päris keeruline olema kõike õhku süsteemist kätte saada). Mispidi õhu kergemini kätte saab? Kas traditsiooniliselt, üks pumpab pedaali ja teine laseb vurtsu välja või siis alt üles surudes mingi süstlalaadse tööriistaga? :beer
Mina olen õhutanud isevoolu teel. Jälgin, et piduriõli potsik kuivale ei jää ja all on nipli otsas voolik, millega kogun läbi süsteemi tulnud õli kokku. Alustan kaugemas pidurisilindrist ja olen niimoodi pidurid korda saanud.
Vahetusfond:
http://varstu.planet.ee/mosse/vahetus/index.html
Siin lehel olevad osad on pakkuda vahetuskaubaks, võib pakkuda Moskvitsh 427, AZLK 412, GAZ 51 kui ka traktorite juppe.
Suletud