On nüüd siis plaan panna alla uued supportid ja terve süsteem ümber dot 4 peale, vahetada ka kõik 5 pidurivoolikut. Mis järjekorras pärast pidureid õhutama peab?(kui kõik on korra kuivaks lastud). Seda ma tean et alates kõige kaugemast nurgast, aga esimestel supportitel 3 õhutusniplit ju. Ning kas see ämblik kapoti all ka midagi mõjutab õhutamise juures?
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
kaugemast nurgast hakkad pihta ehk siis tagant kõrvalistuja poolelt,siis teiselt poolt tagant,juhe kõrvalt jne..
ämblik kapoti all midagi ei tohiks mõjutada..tegin endal ka alles dot4 peale üle..toimib igatahes..
esimeste nipritega tegin nii et õhutasin sisemise,välimise ja siis selle 3 nda..aga soovitan õhutada palju et vana õli kuhugi torustikku ei jääks ja süsteemi uuega läbi peseks.
Iga inimene peab enda risti kandma,kes ei jõua lohistab järel!
mina kasutasin ära nt 1,5l piduriõli kindluse mõttes..ja töösilindrid vahetasin taga ainult..ees läksid vahetusse ainult mansetid ja tolmukatted.muidugi sai need ära puhastatud nii seest kui väljast
Iga inimene peab enda risti kandma,kes ei jõua lohistab järel!
PSK nagu mossedel tehase poolt ikka. Paeguseks olen kätte saanud mõlemad supportid ja ka kunde poolt eest voolikud. Ainult vasktorude otsas need pead ei liigu. Peab hakkama kuuma andma.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.
Sai vähe kuuma antud torudele ja kõik tulid ilusti lahti. Nüüd mossel all siis uus pidurisüsteem. Puhusin ka torud suruõhuga läbi ja jäänud on veel õhutamine.
Ravimatu haigus nimega Moskvich. Hetkel 5 x 412 , 2715, 426E, 2126, 408 pluss palju doonoreid.