34. leht 100-st

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 20 Veebr 2012 17:48
Postitas MAZ
Sain siis teise paarilise ka udulaternale ja ei pidanud väga kaugele selleks minema. Lisaks soetasin ka sisuliselt uue massilüliti, kas see mossele läheb on veel ebaselge.
Pilt
Võtsin siis udulaternate sisu lahti ja kasutatavad on sealt peaaegu kõik v.a siis üks reflektor,mis tuleb ilmselt asendada,sest rooste on seespoolt söönud peegelduspinna ära.
Sellega seoses tuleb mulle meelde,kuidas kunagi üks vana rääkis mulle,kuidas ta reflektoreid remontis kasutades hõbepaberit ja kummiliimi. :lol Ise ma seda lollust,küll tegema ei hakka,kuid sellel vanal oli ka muid toredaid õpetusi,kuidas autot odavalt parandada. :D Millest tuleb juttu edaspidi,vastavas teemas.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 04 Mär 2012 10:41
Postitas MAZ
Vahepeal siis vaatasin autot ja panin paberile,mis ma tahan tegema hakata. Tegu pole,miski kindla järjekorraga, vaid pigem loeteluga,mis ära tuleb teha kas siis kohe või jooksvalt.
- udulaternad paigaldada, ennem vaja uued reflektorid sisse osta
- keevitustööd, kaks auku,mis möödunud aastal avastasin vajaksid ära tegemist.
- esiistme remont, esiistmel poroloon läbi omadega vaja välja vahetada. Selleks aga on vaja doonor istet.
- massilüliti paigaldada, kuna sain mitu korralikku siis proovin uuesti seda süsteemi ühendada.
- generaatori üldine hooldus, kuna pole siiani selle seadme elust huvitatud olnud,teen igaks juhuks korralise hoolduse. Juba sellepärast,et udulaternad tulevad süsteemi ja siis suureneb ka voolu tarbimine.
- talverehvidega veljed teha igaks elu juhtumiks. Veljed nüüd olemas, ootan suuremat sula,et järgi sõita.Muidugi veljed tuleb ka ära värvida ja puhastada.
- üks vale vedru tagumistel piduriklotside asendada.
- esilogaritele porikummid panna. Sama teema asjad olemas vaja järgi sõita.
- SL reduktor paigaldada tagasilda,et saavutada ökonoomsemat sõitu,kuna kütus kallineb iga minutiga. Originaal reduktor korras aga suuri kiirusi sellega ei saavuta. Reduktori saamisega poleks probleemi aga hetkel pole raha selle jaoks.
- esiaknatihend remontida. Leidsin koha,kust vett salongi sisse viskas vaja silikooniga ära parandada.
- kastile teha rauad,et present peale tõmmata.
- keskmine resonaator paigaldada, hetkel seda detaili pole aga loodan,et ehk sõber leiab või vanaraua kokkuostu tekib miskit.
- uuele esisillale osta puuduvad vidinad, sisuliselt juba osaliselt komplekteeritud aga läheb veel veidi osasid vaja.
- karburaatori remont. Kahtlustan,et vanad düüsid on ära kulunud.
- moodne raadio paigaldada. See ei tohiks olla väga keeruline, õnneks abimehi võtta ka,kui ise hätta jään.

Momendil veel auto juurde tegema ei pääse,kuna lumi pole ukse eest ära sulanud.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 04 Mär 2012 12:06
Postitas Talts
Istet vaja siis mul on üks iste üle kui soovi on :beer

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 04 Mär 2012 13:29
Postitas MAZ
Ma arvan,et sel juhul tuleb mul kodanik Taltsi juurde ,üks reis varsti ettevõtta :auto
Lisaks sihuke küsimus,kas kellegil siit foorumist säärast raamatut on:
Pilt
Vaevalt seda keegi müüa soovib aga lugemisest oleks huvitatud küll. ;)

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 21 Mär 2012 15:50
Postitas MAZ
Mõtlesin,et proovin täna Moskvichi käivitada,pole seda juba 4 kuud teinud. Laadisin toas veidi akut ja panin siis aku peale ja pumpasin kütuse üles.Vaid kolm starteri pööret ja mootor käis nagu kellavärk ja pöördesse läks ka normaalselt, vahele jätmist ei olnud. Küll aga tuli minu ninasse bensiini lõhn ja seda,mitte minu kinnastelt. Kapoti alla vaadates selgus,et sisselaske kollektor märg. Kontrollisin,et ega hiired pole kusagilt voolikuid ära närinud aga seekord ilmselt nende kaela probleemi ajada ei saa. Küll aga on vist seismisega nõelklapp veidi kinni jäänud või siis tuleks üldse võtta kiiremas korras ette karburaatori remont aga kuna Tallinnast pole remont komplekti,veel tulnud ei saa seda tööd ettevõtta. Lekkiva karburaatoriga sõitmine just kõige parem mõte pole.
Vaatasin,et katuse plaatide vahelt oli veidi lund kasti puhunud ja see sinna ära sulanud, sai siis vesi ära pühitud lapiga. Külmaga on ilmselt mõra sisse löönud aknaklaasipesuri paagile. Paak lekib läbi ja enam seda kasutada ei saa. Tuttaval juhtus see talv täpselt sama asi.
Viskasin kummimatid ka välja tuulduma ja vihma kätte, saavad veidi puhtamaks loodetavasti. Kõige hullem on kinni paakunud poriga,mida ei võta ükski majapidamises kasutatav puhastusvahend ära.
Pilt

NB! Jätkuvalt vaja seda raamatud,mille foto ülemises postituses ;)

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 21 Mär 2012 16:53
Postitas moskiito
mis sa sellest remondi komplektist ostma kohe lähed, osta uus nõel sisse ja sellest peaks aitama.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 21 Mär 2012 17:54
Postitas MAZ
moskiito kirjutas:mis sa sellest remondi komplektist ostma kohe lähed, osta uus nõel sisse ja sellest peaks aitama.
Asi pole nii lihtne,kodanik moskiito. Esiteks ei ole mul peal uus karburaator ja ,kes teab öelda mitu tuhat kilomeetrit see on sõitnud. Paratamatult aja jooksul tihendid surevad ja düüsid ka kuluvad. Nõelklapp on selle asja juures kõige väiksem asi. Pealegi pole mul siin kusagilt seda nõelklappi osta.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 21 Mär 2012 18:22
Postitas Sten
MAZ kirjutas: Viskasin kummimatid ka välja tuulduma ja vihma kätte, saavad veidi puhtamaks loodetavasti. Kõige hullem on kinni paakunud poriga,mida ei võta ükski majapidamises kasutatav puhastusvahend ära.
Traathari?

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 21 Mär 2012 18:45
Postitas MAZ
Traatharja pole proovinud küll aga erinevaid kodukeemiaid, kuid õigem oleks need viia pesulasse. Või siis proovida pigi eemaldajat,see peaks selle sodi maha võtma kindlasti.

Re: IZH 2715-01 1985 MAZ

Postitatud: 21 Mär 2012 18:52
Postitas moskiito
MAZ kirjutas:
moskiito kirjutas:mis sa sellest remondi komplektist ostma kohe lähed, osta uus nõel sisse ja sellest peaks aitama.
Asi pole nii lihtne,kodanik moskiito. Esiteks ei ole mul peal uus karburaator ja ,kes teab öelda mitu tuhat kilomeetrit see on sõitnud. Paratamatult aja jooksul tihendid surevad ja düüsid ka kuluvad. Nõelklapp on selle asja juures kõige väiksem asi. Pealegi pole mul siin kusagilt seda nõelklappi osta.
no kilometraaš pole siin nii väga määrav. Pigem on siin määrav see kui tihti sõidetakse ja millist eluvedeliku sisse valatakse. Olen näinud selliseid karpasi mis pole kunagi masina pealt maha käinud ja remonti pole samuti saanud, kuid töötavad vägagi korralikult. Lisaks, düüsid ei kulu kohe kindlasti nii kiiresti. Need peavad 2-3 kapremonti (mootori remonti) kohe kindlasti vastu. Tihendid on teine teema, need elavad nii kaua kuni keegi ei näppi liiga palju. Kui karpa aastaid kinni olnud ja lahti pole võetud, siis jah, 100% kindel et tuleb uued tihendid võtta, aga kui kord kvartalis või kaks korda aastas lahti käib, ei juhtu nendega samuti midagi. Kui asju korralikult muidugi teha.
Minu soovitus, uus nõel, düüsid välja, suruõhuga (ka tavaline autopump sobib selleks) kanalid läbi puhkuda ja tagasi kokku. pahatihti piisab vähesest et asi korralikult tööle saada.