31. leht 39-st

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 11 Okt 2014 16:48
Postitas Jossu
Mis kuradi moodi saab õli mõjutada Co-d või Hc-d? Siis kui rõngad nii läbi, et üles peksab?

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 11 Okt 2014 21:44
Postitas Mutionu
ju see uus õli pisut paremini süsinikku seob, aga suurt vahet ta nüüd küll teha ei saa. Karburaator ja süüde on ikkagi määravad.

ja noh, kui õhufilter läbi ei lase öhku siis tekib loomulik tooreklapiefekt - selge see, et gaasid lähevad paigast ära. (ülevaatusemees vöiks öhufiltri korra eemaldada ju, siis asi selge...)

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 12 Okt 2014 10:15
Postitas MAZ
Mitte ainult õhupuhastu või vaakumid ei mõjuta asja.
Nendel Ufa mootoritel kipub seismisega suitsemine ja rõngaste kinnijäämine tavaline nähtus olema. Selle vastu aitab üks kiire ring ja töösoe mootor. Aga kui tegu uue mootoriga ja näitab CHC ja HCH kõrgemana kui lubatud on probleem selles,et mootor on lihtsalt sissetöötamata. Sissetöötamata mootori puhul võivad näidud kõrgemad olla kui lubatud, peale sissetöötamist olukord normaliseerub.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 12 Okt 2014 17:59
Postitas BergIE
Kui auto minuni jõdis oli ta sõtnud 10 km. Seega soe. Läbisõit oli 74000, või ka nr. 1 ette liita, ei tea. Küünlad olid täiesti uued, kuid sametise kuiva musta tahmaga kaetud. Õhufilter uus. Korralikult tugevad karterigaasid! Küünlajuhtmeid oli miskipärast "ullult" isolatsioonilindiga mähitud. Natuke sättisin neid, hoidikud puudusid ja lebasid kerel. Kontaktid head. Korda ta sai.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 13 Okt 2014 14:36
Postitas moskiito
no kui sa tõstsid voolikuid ringi siis järelikult oli papil jagaja vaakum vales otsikus, sealt sai õhku juurde ja oligi korras, ega ta eriti palju soovigi, natuke lisaõhku kuskilt ja asi mokas.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 13 Okt 2014 17:56
Postitas BergIE
Jagajast tulev toru oli ühendatud "sund tuhikäigu ökonomaiseriga" st. tema membraaniga. Seega ei saa sealt kuskilt lisa õhku tulla. Teine toru ühendas sisselaske kollektori ja vaakum otsa mis mõeldud jagajale, läbi magnetklapi. Klapp oli pidevalt avatud. Ei viitsinud uurida, kas lüliti või "aju" viga. Sealt süsteemist läbikäivad õhukogused on märkimist väärselt pisikesed ja ei usu, et need näite nii hullult rikuvad?

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 19 Okt 2014 17:54
Postitas BergIE
Täna võtsid tagauksed saunalava kuumust, mitte esimest korda. Kapott ootab, on temagi neid rõõme maitsnud.

Pilt

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 20 Okt 2014 19:49
Postitas BergIE
Pigem küsimus. Mootorikatet seestpoolt karestama hakates ilmnesid seal kolmes ääres pintsliga tõmmatud liimijäljed? Samad jäljed mis mujal liimi puhul, kere ulatuses. Liim eraldub sama vahendiga, liimi värvus ja kõik muu klapib! Kas kasutati mingit tihendit sel autol kapoti kolmel küljel?

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 20 Okt 2014 21:27
Postitas MAZ
Hästi ei saanud ma aru,et mis tihend ja kus? Aga minu arust,kapoti all on vaid üks liimitud tihend ja see on õhuvõtu ava juures. Pehme tihend liimitud kerele. Vanemal mudelil on kahe klambriga ja hoopis teise profiiliga. Ei meenu,et oleks mujal kapoti all mingeid tihendeid kohanud või isolatsiooni materjali.

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 07 Nov 2014 20:55
Postitas BergIE
No nii, homme siis Berg installeerib uksed masina külge. Tihendite kleepimine oli paras jeba, ja hirm on suur! Kuidas nad avasse sobivad?! Need uued tihendid on esmapilgul ikka täielikud toorikud! Uksele liimituna on nad kuradi kenad, vii või muuseumi! Värvide kontrast, puhtus ja ilu silmadele aga kas praktikas ka kõik nii ilus on?! Taluja pani uued, ju mul siis sama katsumus-talumus homme ees :hail Ja kui aega üle jääb panen ka Taluja tagastange lihvi ja installeerin. Jube suured plaanid said mõeldud, onju?