IZ 412IE 1990 BergIE

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
Jossu
Postitusi: 307
Liitunud: 02 Veebr 2009 16:10
Asukoht: Tartu/ Saaremaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas Jossu »

Mis kuradi moodi saab õli mõjutada Co-d või Hc-d? Siis kui rõngad nii läbi, et üles peksab?
Pukseerimishaagise e Konna rent
Mutionu
Postitusi: 36
Liitunud: 04 Jaan 2011 23:12

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas Mutionu »

ju see uus õli pisut paremini süsinikku seob, aga suurt vahet ta nüüd küll teha ei saa. Karburaator ja süüde on ikkagi määravad.

ja noh, kui õhufilter läbi ei lase öhku siis tekib loomulik tooreklapiefekt - selge see, et gaasid lähevad paigast ära. (ülevaatusemees vöiks öhufiltri korra eemaldada ju, siis asi selge...)
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas MAZ »

Mitte ainult õhupuhastu või vaakumid ei mõjuta asja.
Nendel Ufa mootoritel kipub seismisega suitsemine ja rõngaste kinnijäämine tavaline nähtus olema. Selle vastu aitab üks kiire ring ja töösoe mootor. Aga kui tegu uue mootoriga ja näitab CHC ja HCH kõrgemana kui lubatud on probleem selles,et mootor on lihtsalt sissetöötamata. Sissetöötamata mootori puhul võivad näidud kõrgemad olla kui lubatud, peale sissetöötamist olukord normaliseerub.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Kui auto minuni jõdis oli ta sõtnud 10 km. Seega soe. Läbisõit oli 74000, või ka nr. 1 ette liita, ei tea. Küünlad olid täiesti uued, kuid sametise kuiva musta tahmaga kaetud. Õhufilter uus. Korralikult tugevad karterigaasid! Küünlajuhtmeid oli miskipärast "ullult" isolatsioonilindiga mähitud. Natuke sättisin neid, hoidikud puudusid ja lebasid kerel. Kontaktid head. Korda ta sai.
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
moskiito
Postitusi: 2880
Liitunud: 01 Veebr 2009 21:21
Asukoht: virtsu

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas moskiito »

no kui sa tõstsid voolikuid ringi siis järelikult oli papil jagaja vaakum vales otsikus, sealt sai õhku juurde ja oligi korras, ega ta eriti palju soovigi, natuke lisaõhku kuskilt ja asi mokas.
Tüüpiline tarbimisühiskond. Vahet pole, kui asi on vana, vahetame kogu kupatuse välja, mis siis et asi on korralik. Ei komentaari.
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Jagajast tulev toru oli ühendatud "sund tuhikäigu ökonomaiseriga" st. tema membraaniga. Seega ei saa sealt kuskilt lisa õhku tulla. Teine toru ühendas sisselaske kollektori ja vaakum otsa mis mõeldud jagajale, läbi magnetklapi. Klapp oli pidevalt avatud. Ei viitsinud uurida, kas lüliti või "aju" viga. Sealt süsteemist läbikäivad õhukogused on märkimist väärselt pisikesed ja ei usu, et need näite nii hullult rikuvad?
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Täna võtsid tagauksed saunalava kuumust, mitte esimest korda. Kapott ootab, on temagi neid rõõme maitsnud.

Pilt
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Pigem küsimus. Mootorikatet seestpoolt karestama hakates ilmnesid seal kolmes ääres pintsliga tõmmatud liimijäljed? Samad jäljed mis mujal liimi puhul, kere ulatuses. Liim eraldub sama vahendiga, liimi värvus ja kõik muu klapib! Kas kasutati mingit tihendit sel autol kapoti kolmel küljel?
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
MAZ
Postitusi: 1505
Liitunud: 02 Veebr 2009 17:05
Telefon: 53840257
Asukoht: Tartumaa
Kontakt:

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas MAZ »

Hästi ei saanud ma aru,et mis tihend ja kus? Aga minu arust,kapoti all on vaid üks liimitud tihend ja see on õhuvõtu ava juures. Pehme tihend liimitud kerele. Vanemal mudelil on kahe klambriga ja hoopis teise profiiliga. Ei meenu,et oleks mujal kapoti all mingeid tihendeid kohanud või isolatsiooni materjali.
MZMA 408 1964 ja AZLK 2140 1981
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

No nii, homme siis Berg installeerib uksed masina külge. Tihendite kleepimine oli paras jeba, ja hirm on suur! Kuidas nad avasse sobivad?! Need uued tihendid on esmapilgul ikka täielikud toorikud! Uksele liimituna on nad kuradi kenad, vii või muuseumi! Värvide kontrast, puhtus ja ilu silmadele aga kas praktikas ka kõik nii ilus on?! Taluja pani uued, ju mul siis sama katsumus-talumus homme ees :hail Ja kui aega üle jääb panen ka Taluja tagastange lihvi ja installeerin. Jube suured plaanid said mõeldud, onju?
Kaunitar 2015.
Vasta