4. leht 6-st

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitatud: 13 Mai 2009 09:35
Postitas carrec
Jah lühikeste otstega võib küll sellised jamad juhtuda, sest hetkeks soojenedes ja siis maha jahtudes tekib kondents jagaja kaane alla. Kui mootor töötab pikemalt siis jõuab kaane alune ära kuivada. Sama häda on ka mootoriõliga, ainult lühikeste otste sõitmisel oleks hea tihemini õli vahetada, kondentsi tekib väga palju, näha on seda kõige paremini õli lisamise korgilt. Sellele tekib selline kollakas-valge läga.
Lakk jagaja peal võib-olla ei ole isegi parim variant, ise olen kasutanud silikoonõli, seda mida müüakse aerosoolina, lased jagaja ja küünlajuhtmed ning süütepooli üle ning ei ole mingeid probleeme niiskuse või vee tõttu.

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitatud: 13 Mai 2009 14:10
Postitas sass
Karpade sättimine on tehtav - mosse karpade puhul isegi, kuigi raske. Samas ei olnud plaanis kasutada üldse vene karpasid - pigem 4tk reas nagu kaherattalistel.

Samas sisselaskekollektori tegemisel tekkis küsimus, et milleks see veekanal kollektorist läbi läheb? Jahutus? Selle võib ümber ka teha?

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitatud: 13 Mai 2009 16:40
Postitas Jossu
karpa mootoritel veekanal läbi karpa ja kollektoril täidab toore klapi liigutamise ülesannet. Vesi soojeneb, klapp avaneb(bimetall tõmbab)

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitatud: 13 Mai 2009 21:14
Postitas Edel
Jagajale soovitatakse kummikinnas peale tõmmata siis pole vesisel teel sõitmisega nii suurt probleemi. Aga muidu on vahest küll märja ilmaga,et kruusasel-vesisel teel üks hetk mootor korralikult käia ei taha aga kuivemale teeotsale saades kaob probleem mõnesaja meetriga. Vähemalt minul küll pole juhtunud,et veeloigust läbi sõites jääb mootor päris seisma. Loomulikult pole Mossega mõtet põlvesügavusse vette ronida,siis sureb mootor küll välja.

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitatud: 13 Mai 2009 21:34
Postitas carrec
Kummikinnas ei ole kõige parem variant, sest sa ei saa teda nii hermeetiliselt kinni, et sinna ültse vett või niiskust sisse ei lähe. Aga kui vesi sisse satub siis kuivamine võtab tunduvalt rohkem aega, sest kinnas takistab vee või niiskuse kiiret aurustumist.
See on järgi proovitud juba Nõukogude ajal, kui sillikoonõli ei olnud kusagilt võtta. Suurema efekti andis mootoriõliga jagaja ja juhtmete üle käimine. Kummikinnast kasutati väga-väga harva. Seda enam, et praegu ajab aerosoolpudelis silikoonõli väga edukalt asja ära, ei ole mingeid probleeme olnud ka sügavas vees ja mudas, nagu mingi aasta Jaanimäel rahvaralli ajal.

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitatud: 13 Mai 2009 22:42
Postitas Tiit
Sellesse kummikindasse ei ole mul ka erilist usku. Mingi aeg hoiti autosid ka garaažis kile ning presendiga kaetult, et vesi autot ei rikuks. Ka oli täiesti tavaline keres olevate tuulutusavade ja vee väljavoolamiseks mõeldud aukude kummist punnidega sulgemine. Kogu vesi ja niiskus püsis autos ega tuuldunud.

Mul ei ole senini probleemiks olnud lompidest läbi sõitmine vaid vihmased ja rõsked ilmad. Pärast sadu lasen suurima rõõmuga läbi lompidest, nii et kahelt poolt katusele vesi kokku lendab.

carrec, sa lased jagaja ainult väljast silikoonõliga üle, või seest ka? Ning selleks sobib see tihendite määrimiseks mõeldud õli, või midagi erilist?

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitatud: 13 Mai 2009 23:18
Postitas carrec
Ainult väljast olen lasknud, nii jagaja, süütepooli kui kõik küünlajuhtmed, eriti piibud. Täiesti tavaline uste tihendite silikoon, mida müüakse aerosool pudelis.

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitatud: 14 Mai 2009 06:02
Postitas Tiit
Tänud. Eks katsetan ka ära kui kunagi auto jälle kätte saan.

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitatud: 15 Mai 2009 18:35
Postitas Kombimiis
Ausaltöeldes oleks minu märg unistus mõne tsikli ITBd külge kruvida. Throttle response tõuseb lakke :burnout

Re: K:Mossele sissepritse.

Postitatud: 15 Mai 2009 18:38
Postitas Tiit
Kombimiis kirjutas:Ausaltöeldes oleks minu märg unistus mõne tsikli ITBd külge kruvida. Throttle response tõuseb lakke :burnout
Loe ladaklubist, seal on 01-le nii mõndagi tehtud.