stern100 kirjutas:Teiste markide omadega ei ole kursis, kuid kindlasti lähevad. tuleb maad uurida lihtsalt. Kui 1:1 ei istu on võimalik alati tikud kinni keevitada sinna ju.
Midagi tuleb vast aretada jmh, kuna 45€ 10ne tikkpoldi eest on natuke paljuvõitu küsitud. Aga kui pikk on mosse originaal tikkpolt? Poldipeast keerme lõpuni?
Kui ei eksi siis ford transiti mutrid sobivad mossele aga tikkpoldid jäävad lühikeseks.Endal on sellised mutikad mis lähevad velje sisse umbes 5mm. Pilti kahjuks pole võtta praegu.
Mul veljed, spacerid ja mutrid olemas, vaja vaid ette pikemaid tikkpolte saada. Ilma nendeta ei saa spacereid vahele ning velg läheb vastu ülemist õõtshooba.
Nonii, nv jälle möödas ning miskit sai jälle tehtud. Taga nüüd madaldatud vedrupakid all, tulemus parem kui lootsin sain ette pikemad tikkpoldid ka, originaalidest 9mm pikemad, kuuluvad nad originaalis mitsubishi galandile ja maksavad Tradilos 1€/tk. Nüüd oleks veel vaja põllumajanduslikke esivedrusi ja stabika varrast, kuna esiots nüüd tagumisega võrreldes ikka väga sült. Proovisõitu teinud veel ei ole, kuna nv pidasin sünnipäeva ning vindise peaga sõitma ka minna ei tahtnud.
Millest terve klaas nimodi katki minna saab? Kerepinged võib välistada, auto on avariivaba ning läbisõit kh olematu, 80 068km, esimesel ringil....jäika vedrustust ka süüdistada ei saa, pole seda proovidagi saanud... :S aga põhjust vaja teada, sest kui mingi anomaalia kuskil on, ss oleks päris masendav vaadata, kui järgmine klaas samamoodi katki läheb :/
Millest terve klaas nimodi katki minna saab? Kerepinged võib välistada, auto on avariivaba ning läbisõit kh olematu, 80 068km, esimesel ringil....jäika vedrustust ka süüdistada ei saa, pole seda proovidagi saanud... :S aga põhjust vaja teada, sest kui mingi anomaalia kuskil on, ss oleks päris masendav vaadata, kui järgmine klaas samamoodi katki läheb :/
Temperatuuride liigne erinevus kummalgi pool klaasi?
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Klaas ise võis olla pinges ja temperatuuride mäng tegi oma töö ära. Selliseid asju juhtub mitte ainult mossedel vaid ka paljudel muudel markidel. Endal kogemus tuli uue mazdaga kui olin poest välja sõitnud ja täpselt läbinud 134 km ning peale pesulat talvel juhtuski nii, et esiklaasi tuli iseenesest mõra sisse. Ütleme siis lihtsamalt , viga peitus juba selle klaasi loomisest tehases ja autole ette panemisega lihtsalt oli vaja oodata aega mil see viga välja lööb.
Moskvich on masin, mis kestab! IŽ-412 IE (1989) ja AZLK 2140 (1987) omanik 2012, 2013, 2014 Eesti Moskvich Klubi suvesõidu vigursõidu I koht No ja ajaga on saanud DAAZ karburaatorite remont ka hobiks
Ma julgen mõlemad variandid välistada, sest temperatuuride erinevus ei saa väga kontrastne tekkida, kui auto väljas seisis. Ja pinge all olev klaas, see oleks pidanud ammustel aegadel katki minema, eelmise omaniku sõnul pole klaasi kunagi vahetatud.