30. leht 39-st

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 13 Aug 2014 18:06
Postitas BergIE
Peale Pärnu Suursõitu mõtlesin asja ümber. Auto on ikkagi liiga kitsas. Panin uued dimensioonid paikka, nüüd vaja vaid kere vahele ehitada!

Pilt

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 13 Aug 2014 18:34
Postitas moskiito
irwww, mis siis nüüd auto taastamisest sai :D

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 13 Aug 2014 19:26
Postitas BergIE
Taastamine käib ikka omas tempos. 4m+ auto laiuseks on vist palju. Mis ikka, võõpasin esiuksed ja "gabasniku" luugi üle. Kunagi edaspidi teen ka tagumised uksed ja esiluugi. Tundub, et jõuludeks jäävad esiporikad ja esipõll. Siis jäävad veel kliima luuk ja tagumine nr.alus + bena luuk vms. Ja uskumatult on saabunud kevad? Koos sellega, et salong on limpsitud ja omas kohas. Ilus visioon tulevikust?! Tean, et suuri plaane ei tohi teha. Loodan, et pole ma ainuke, kes järgmiseks suveks asju reastab! Edu kõigile!

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 13 Aug 2014 20:12
Postitas partnermosse
moskiito kirjutas:irwww, mis siis nüüd auto taastamisest sai :D
Taastab ja teeb sama laiaks nagu fokseril ;) ja vahele läeb audi 4.2-ne mootor ;) :D

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 13 Aug 2014 20:18
Postitas SanderV
partnermosse kirjutas:
moskiito kirjutas:irwww, mis siis nüüd auto taastamisest sai :D
Taastab ja teeb sama laiaks nagu fokseril ;) ja vahele läeb audi 4.2-ne mootor ;) :D
twinn turbuga

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 14 Aug 2014 09:53
Postitas fokser
SanderV kirjutas:
partnermosse kirjutas:
moskiito kirjutas:irwww, mis siis nüüd auto taastamisest sai :D
Taastab ja teeb sama laiaks nagu fokseril ;) ja vahele läeb audi 4.2-ne mootor ;) :D
twinn turbuga
lol :D

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 14 Aug 2014 19:00
Postitas BergIE
Ma isegi ei tea, kui lai on Fokseri salong seest. Silma järgi kitsas seal ei olnud. Vähemalt Muhul meetrine joonlaud esiaknast sisse ei mahu. Aknaava kasutasin joonlaua hoidikuna hööveldamise ajal. Laiust jagub. Twini saab panna Muhule! Kevadeks panen auto sõitma, sõidan ühe hoo-aja, siis tekivad mingid tunded. Sügisel ostan mingi rappe moto ja koos "Mägiaivari" pähe pugemisega tulevad vajalikud hobused ja eeslid ka vabalt hingamisega, nagu Muhul. Eilsest võtsin väikese puhkuse Mosu kallal. Homme pulmaautoks, siis Augustiunetus, Jurmala, Nostalgia ja midagi veel. Edu kõigile!

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 04 Okt 2014 17:56
Postitas BergIE
Suvi läks nagu ikka. Õue tööd, majapidamine, Muhuga 5000 Km jvpms... Siiski said valmis kaks esimest ust ja tagumine luuk. Ootavad koostamist ja paigaldust. Hetkel "hööveldamisel" kaks ust ja luuk. Isadepäevaks värvitud, arvatavasti. Jõuludeks jätan siis esiporikad ja põlle. Mingi aeg peale seda tegelen aktiivselt ka "Muhulistega". Seega kevadel tuleb kõik sisemus ja veits väljast kokku installeerida. Suvel olen õige autoga õiges rivis, mitte bussipeatuses nagu Audrus, sel suvel!

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 10 Okt 2014 19:40
Postitas BergIE
Postitan vist vales teemas, kuna võtsin paar pitsi head-paremat, mille tõi mulle üks kohalik penskar. Ei saanud Ta läbi ülevaatuselt, kuna CH või HC oli kordades kõrgem. Tõstsin ümber kaks vaakumvoolikut karburaatoril, suht lähestikku asuvad(teadjad teavad millised), ja tiba varasemaks sai süüde sätitud. Vana tuli uuelt ülevaatuselt, nägu säras, maksis raha ja andis pudeli, et ma Ta üldse ette võtsin. Pean ennast Mosse pulkade tuvastajaks alles napilt aasta. Tegelikult huvitab mid sellejuures see - kas nii lihtsad asjad tõepoolest mõjutavad mõõdetavaid näite?

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitatud: 10 Okt 2014 19:56
Postitas HendrikR
BergIE kirjutas:Postitan vist vales teemas, kuna võtsin paar pitsi head-paremat, mille tõi mulle üks kohalik penskar. Ei saanud Ta läbi ülevaatuselt, kuna CH või HC oli kordades kõrgem. Tõstsin ümber kaks vaakumvoolikut karburaatoril, suht lähestikku asuvad(teadjad teavad millised), ja tiba varasemaks sai süüde sätitud. Vana tuli uuelt ülevaatuselt, nägu säras, maksis raha ja andis pudeli, et ma Ta üldse ette võtsin. Pean ennast Mosse pulkade tuvastajaks alles napilt aasta. Tegelikult huvitab mid sellejuures see - kas nii lihtsad asjad tõepoolest mõjutavad mõõdetavaid näite?
Eks ikka mõjutab.Põhiasjad,mis mõjutavad:karburaator,õhufilter ja see,millal õli vahetatud.Ma läksin ka ÜV-le vana õhufiltri ja vahetamata õliga ning karburaatorit polnud varem näpitud.Üks näitaja oli kahtlaselt kõrge,ülevaataja ütles,et õhufiltrist on see tingitud.