IZ 412IE 1990 BergIE

Kirjuta oma mossest ja kommenteeri teiste omasid
Foorumi reeglid
Palume teha teema pealkiri alljärgnevalt:

Auto tootja, mudel, aasta, omaniku fooruminimi.
Näiteks: AZLK 2140 1978 mossekutt

Auto teema peab olema sisukas, ning soovitatav on lisada ka pildid autost! Ei ole huvitav lugeda teemat -> Mul on punane mosse. Äge auto on.

NB! AINULT MOSSED!!!
Vasta
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Nii hea oleks leida kedagi mõttekaaslast, kes vaevuks eelnevad postitused ka läbi lugema, kes midagi taipaks skeemidest, mõtleks, aitaks, taipaks, arutaks...Appi! ma olen väsinud "üldlevinud" teadmistest. Läheks nüüd lõpuks ka asja kallale!? Tundub, nagu oleks see vidin planeet Marsil tehtud! Tegelen sellega alles mõni päev, ja oskan küsida rohkem kui adekvaatseid vastuseid tuleb! Mis foorum vms. saaks lahenduse leida? Mõtlen, et äkki mõne teise auto margi klubi liige teab rohkem ka Teie lemmikute "kontaktoritest"? Pakkuge kontakte ja unustame selle Teile tundmatu teema.
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
viirusboy
Postitusi: 1042
Liitunud: 11 Mai 2009 22:56
Asukoht: Läänemaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas viirusboy »

Ma küll esitasin küsimuse, aga olgu.
http://varstu.planet.ee/tehnika/TT/tt6%20daaf.pdf
Moskvits - see on haigus, mida pole võimalik ravida. Peita saab ainult sümptomeid.
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Vastan: Kirjutasid - See nn aju üks ots läheb ju süütepooli, kus saab infot, millal tühikaik aktiveerida? Kirjutasin eelnevalt elektriskeemist, et tühikäik on kogu pöörete ulatuses magnetklapi ja-või lüliti poolt avatud(kui aju vigane, siis pole see nii. Gaas maas pole tühikäik aktiveeritud. Sama teeb ka vigane lüliti). Näpuga skeemi ajades on see ilmselge.
Täna lõnal sai asi korda tehtud ja töötab. Vigane oli aju. Seltsimees Seenior külastas mind täna oma töötava Mossega ja nii see asi edenes. 3/4 vigane oli ka sulgur. Mägi Aivari meetoditel taastatud versioon töötas pea laitmatult. Uus sulgur ka Silveri poolt kaubeldud. Seega, see teema "tühikäigust" sai lahenduse.
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Täna jamasin termostaadiga. Vägagi ebastaatiline oli, tegelikult mõlemad. Nad pole lihtsalt hermeetilised, algasendis. Viskasin mõlemad nii kaugele, kui käsi võimeline oli. Otsingute alustuseks paluks abi "teadjatelt". Raudselt istub sinna ka mingi "lääne" toodang. Seenior mainis äkki Wolkarit, ei mäleta enam. Mis oleks hea sinna panna? No selles mõttes, et ei peaks teda enam kunagi torkima.
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
Lauri-L
Postitusi: 362
Liitunud: 07 Jaan 2013 19:13
Telefon: 53707925
Asukoht: Rakvere

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas Lauri-L »

Mina kasutasin VW Golf MK II 1.8 bensuka termostaati, kuid tekkisid probleemid jahutusega, õhk ei tulnud termostaadi alt välja ja kippus keema minema, aitas pisikese augu puurimine serva, saada ka varjant millel õhutus süsteem olemas pisikese kuulikese näol, ostes kahjuks seda varjanti poes polnud.
Mõõdult sobib ilusti, kw arvult mitu eri varjanti 1.8 mootorit, aga termostaadid kõigil samad.

Edit:
Pilt ka õhuku läbi laskvast varjandist
http://www.carid.com/images/mishimoto/c ... -93l-3.jpg
NB. Pilt illustreeriv.
Iž 2715 1988 / Volvo S40 / Mitsubishi Pajero 1990
Soodsad keevitus tööd Rakveres.
53707925 - Lauri
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Täna sattus mulle kätte suht kirjeldustelt sarnane toode, vana. 1,8 Passat, aastat ei tea. Sisse sobiks aga kindlalt ei sulge see väikest ringi. Algasendites vahe ca. 7-8mm. Termostaadi käik ehk nii pikk ongi nibin-nabin? Homme selgitame välja, leiame mingid andmed-mõõdud, vaatan ka Lauri soovitatut. Siiski jäi kummitama see "õhu" teema! See saab tekkida ju vaid süsteemi täitmisel. Kallad vedelikku niipalju, et termostaadi pesa täitub, asetad termostaadi ja sulged korpuse. Mootori soojenedes termostaat avab suure ringi ja kogu õhk läheb radikasse. Valad peale ja ongi korras. Väikest ava on vaja vaid tühja süsteemi täitmiseks.
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

"Pikaajalite katsetuste, ning tootmistulemuste najal ütlen, et sügiskünd tuleb teha sügisel!" Väike "prelude". Ma siiski ei valinud seda Rahva-auto termostaati. See termostaat ei sulge tõepoolest väikest ringi. Mõlemad ringid jäävad töösse. Milleks siis üldse mingi julla sinna vajalik on? Ilma selliseta on effekt isegi parem. Valisin ühe pilukate toodangust. Keetmisel selgub, aga ei pääse vist mööda väikese ringi klapi pikendamisest. Andmetelt vahe vaid mõni millimeeter.
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas SanderV »

ega sa ei saagi neid asju vist 100% tihedaks
Kasutaja avatar
BergIE
Postitusi: 283
Liitunud: 19 Nov 2013 19:36
Telefon: 5061898
Asukoht: Pärnumaa

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas BergIE »

Mis mõttes? Mägi Aivar saab. Õiged lekkisid valedesse ringlustesse juba veepumba esimesel pöördel, olematul rõhul. Väljastpoolt õnneks ei leki veel, külmalt mis peamine. Peab ju saama?!
Kaunitar 2015.
Kasutaja avatar
SanderV
Postitusi: 2240
Liitunud: 21 Dets 2009 01:55

Re: IZ 412IE 1990 BergIE

Postitus Postitas SanderV »

miks sulle mosse originaal ei sobi? toimib ju piisavalt hästi
Vasta