Re: IZ 412 1990 sass
Postitatud: 06 Apr 2012 17:39
Miks sellised imelikud veljed ees?
Praegu? Sellepärast, et taga olid ka sellised imelikud veljed... Ülevaatusele ei tohi laia veljega minna, saadavad kohe tagasi. Taha panin laiad alla, aga ette ei olnud hetkel midagi alla panna, sest üks rehvidest, mis enne ees oli, laseb läbi - pean mingid uued rehvid alla vaatama.Sten kirjutas:Miks sellised imelikud veljed ees?
HC oli täiesti normi piires, aga täpselt hetkel ei mäleta, kui palju seda on... Pole ka väga oluline.SanderV kirjutas:CO käib ju pöördvõrdes HC-ga kui HC kõrge siis CO madal.. kui keeran peale/vähemaks siis HC langeb ja CO tõuseb.. CO madal aga sul HC kõrge ma usun
Aga aetakse. Laia veljega saad ehk läbi siis kui "enda"keevitust pole näha. Kuid kui keevitusrant on näha ning ka ülevaataja on vanem meesterahvas kes teab millised on originaalplekid, jääd sa kindlalt ukse taha sest velgi ei tohi tegelikult ise modida. Seepärast toimingi iga aasta enne ülevaatust nii et võtan laiad plekid alt ära ja panen korraks originaalid alla. Pole ju raskecanyondrift kirjutas:Miks ei tohi laia veljega ülevaatusele minna? Ülevaatajat ei tohiks tegelikult üldse kottida mis seal all on, peaasi et rehv peal on ja piisavalt mustrijagu välja annab. See kas mul on seda keevitatud või värvitud või laiendatud ei tohiks küll kedagi morjendada, sel juhl oleks valuveljed igale autole keelatud, ometi sõidetakse tuimalt 17" ja 18" velgedega üv punkti ja tullakse sealt ka kehtivalt tagasi.
Nö tuunimine pole patt, see et äkki velg on koopast väljas, seda nad ei taha, aga nii debiilseks ei tohiks ka ülevaatuskorda ajada, et isegi velgede kallal nokkima hakatakse.
See viimane pole päris tösi, aga rohkem hetkel ei räägi.dphp kirjutas:flansid läksid tegemisse, tuleb poleeritud randiga
http://static2.fotoalbum.ee/fotoalbum/3 ... 970421.jpg
terv
JÜrka
Nänänääää, ma teaaan.sass kirjutas: See viimane pole päris tösi, aga rohkem hetkel ei räägi.