no ma ka just hambaga katsuma ei läinud, olen neid katkiseid pakke toimetanud küllaga, aga minu masina pakid on terved ning kui auto on tasasel pinnal, siis on hästi näha, et vasak taganurk hoiab natuke alla (vedrupakid on siinkohal täpselt ühesuguses asendis.. nojah, seda asendit ma etendama ei hakka, mismoodi ma seal ukerdasin, aga õõtsuma jääv taganurk viitab ka sellele, et stabiilsuse tootja on väsinud.. noh ja kui tõesti on õhkõrn võimalus, et vedrud ei ole enam need, mis 32 aastat tagasi, siis OÜ Lehtvedru on mul 2 minuti sõidu kaugusel...
põllumajanduslikuks masinaks ka teha ei taha, aga tagaots peab olema prink, nagu teismelise neiu tagumik. Nina suhtes võtan seisukoha siis, kui on rattakoopad puhastatud, konserveeritud, logariga ning kui mootor on heasti jooksma saadud.. talvel tahaks ka ikka mõne proovisõidu ju teha..
Ahjaa, Risto, taga olid rattad sul vahetuses, V muster jookseb tagurpidi... aga see on pisiasi.. lähiajal tegelen ka rehvidega sutsu

esialgu tuleb mu jaapani mosset veidi turgutada
lõputu auk rsk...
Ahjaa, äärepealt oleks meelest läinud.. Kellel on originaalset suunatulekangi süsteemi pakkuda, siis oleks tänulik.. auto oma on puruks, keerasin kangi ka küljest, et ei segaks.. millalgi nõuka ajal on see juba tuksi läinud, sest asendatud on samodelkiniga, milleks on GAZ 69/UAZ 469 suunatulekang, mis on küll paremal pool ja tegelikult väga mugav kasutada, kui ära harjud, aga originaal oleks originaal ju...
