24. leht 26-st
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Postitatud: 16 Nov 2011 20:03
Postitas TheoK
Auto küll juba pukkidel aga kuidas oleks õigem, rattad külge jätta või eemaldada?
Kui mosse maal seisis siis võtsin rattat puhtalt sellepärast ära et varastel vähem ahvatlusi oleks. Kuidas aga auto tervisele parem on?
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Postitatud: 16 Nov 2011 20:59
Postitas Martpoiss
Minuarust on üleüldse mõttetu autot pukkidele panna. Pukid aitavad ainult rehvide äravajumise vastu aga ühe talvega ei vaju nad kindlasti ära. Pukid panid ikka sildade alla või kere alla?
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Postitatud: 16 Nov 2011 21:10
Postitas Killa
Samas olen kuulnud , et pukkidele panek pidi igast pukse kahjustama- läheb sild ju ebaloomulikku asendisse. Aga pead ei anna selle juttu peale.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Postitatud: 16 Nov 2011 21:42
Postitas TheoK
Mina olen sellest vaid head kuulnud ja pukkidel ta on ja nii jääb. Eest toetub poolraamidele tagant sinna kus vedrud kere külge tulevad.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Postitatud: 16 Nov 2011 22:29
Postitas stern100
Mina isiklikult oma helerohelist küll ei hakka pakkude otsa vinnama selleks neljaks viieks kuuks, mis ta garaasis seisab. Eriti kui nüüd saavad alla kõik tutikad õõtsapuksid. Ning ka vedrusi ei ole raske vahetada, kui need peaks aastatepikkuse ajaga ära väsima. KUID SAMAS, oman näiteks siguli 21063, mis eelmise omaniku käes seisis nii 10 talve peale ostu järjest garaasis pakkude otsas. Ja praegu pole vedrud küll märku andnud et hakkaks väsima, istub kõrgel nagu kits uute vedrudega. Pukside olukorda muidugi ei tea. ja rehvide pärast küll muretsema ei pea et ära vajuvad, see mure pigem vanade vene pasteldega. Lääne rehvil hoia ikka 2- 2.2 atti sees ja ei juhtu nendega midagi.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Postitatud: 17 Nov 2011 17:10
Postitas pppp
Killa kirjutas:Samas olen kuulnud , et pukkidele panek pidi igast pukse kahjustama- läheb sild ju ebaloomulikku asendisse.
See häda kimbutab neid masinaid, millel sildades poldid alles rattad maas lõplikult kinni keeratakse.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Postitatud: 17 Nov 2011 17:14
Postitas stern100
pppp kirjutas:Killa kirjutas:Samas olen kuulnud , et pukkidele panek pidi igast pukse kahjustama- läheb sild ju ebaloomulikku asendisse.
See häda kimbutab neid masinaid, millel sildades poldid alles rattad maas lõplikult kinni keeratakse.
Aga kui sa keerad poldid kinni nii et rattad ei ole maas, kuluvad puksid normaalses sõiduasendis palju kiiremini.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Postitatud: 17 Nov 2011 17:51
Postitas moskiito
pppp kirjutas:Killa kirjutas:Samas olen kuulnud , et pukkidele panek pidi igast pukse kahjustama- läheb sild ju ebaloomulikku asendisse.
See häda kimbutab neid masinaid, millel sildades poldid alles rattad maas lõplikult kinni keeratakse.
aga sedasi peabki tegema kui soovid et puksid võimalikult kaua vastu peaksid. kui keerad rattad õhus kinni, siis on pukside murenemine ja kulumine kiirem, muidugi mitte märgatavalt aga piisavalt.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Postitatud: 17 Nov 2011 19:39
Postitas ABS
Mina olen samuti sellise teadmisega elanud et pukside poldid keratakse kinni siis kui auto on vastu maad,ehk loomulikus asendis.
Re: AZLK 2140SL 1983 TheoK
Postitatud: 18 Nov 2011 01:11
Postitas kOll
TheoK kirjutas:Mina olen sellest vaid head kuulnud ja pukkidel ta on ja nii jääb. Eest toetub poolraamidele tagant sinna kus vedrud kere külge tulevad.
Mossedega võib olla natuke teine lugu kui sapikatega aga ma olen näinud üht millel pukkidel seismisest nina on ära vajunud.
Esiosa toetaksin mina kindlasti sillatalast.