22. leht 30-st

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 16 Juun 2013 15:04
Postitas mario
niih, tänase ja eilse päeva nokitsemine:
kuna sai siin nüüd hakatud uurima, miks ei lähe väga hästi edasi, siis avastasin, et üleminek esimeselt kambrilt teisele on väga järsk ja vahepeal suretab end välja. Lisaks suutis masin endale gaasi peale tõmmata, käima panin, siis kukkus röökima käes. Ja nii mitu korda järjest, olgugi, et kruvid keerasin kõik kinni..no lõpuks sain peale jahtumist normaalselt suhtlema hakata temaga. Oletan, et nõel jäi kinni, sest karpa maha võtsin, siis vaatasin, et ei liigu see asi väga hästi.
Võtsin siis karpa maha. Mudeliks 126H.
esimese kambri õhudüüs oli viga saanud ja seal oli peal ..10, teise kambri õhk 230
Esimese kambri kütusedüüs samuti viga saanud ja numbrit ei näinud, teise kambri kütus 250.
Nüüd tekib küsimus, et kas keegi on teinud nahka, või sellel ongi nii?
Igatahes normaalselt ma seda asja jooksma ei saanud ja kiirendas alles normaalselt siis, kui toore klapi põhja tõmbasin...kõrvaldüüsid 75.. kui segukruvi kinni keerata, siis kannatab isegi gaasi vajutada, ilma, et ära sureks.
Mõte oli, et paneks vist ikka Lada-tüüpi karpa peale, sest seda 126 on maru raske hästi jooksma saada... Või on kellelgi mingi idee?
süütest siis niipalju, et juhtmed on otstest ära põlenud, jagaja rootor oli oksiidine, kontaktid oksiidised.. aga enne süütega ei mängi, kui ma tean, et karpa on enamvähem...

Salongiventika mittetöötamise põhjus on puuduv toide. :) Hetkel ei viitsind sellega tegeleda.
Klaasipesu pump ka töötab, aga voolikud juba rabedad ja kui lõpuks valasin paagi täis ja tõmbasin paar sutsakat, siis terve armatuur tilkus :D
Niiet läheb elektriline klaasipesu ja düüsid kapoti külge. :)

Süütelukku on uut vaja, sest võtmetegija ütles, et liiga kulunud uue tooriku tarvis ning kuna mul praegu võti tuleb välja igas lukuasendis, siis lihtsam olekski uus lukk panna.
Tihendeid ei jõudnud töö tõttu uurima minna, ehk uus nädal toob selguse.

Niiet, kui keegi tahab 126H oma kollektsiooni ja omab heas töökorras Lada karpat, mis peale sobiks, siis võime vahetust teha. :)
Igatahes kui jõnksust on üle saadud ja teine kamber lahti, siis rehvisuits täitis hoovi. Aga just see hetk, et kohalt võtta ja minna, siis viskab lendu ja siis ilmselt jääb miskit puudu, et tõmbab hinge kinni.. See nagu kõige muserdavam hetkel ongi. Võtsin karpa maha ja Tartusse kaasa, teen seal leotustööd, sest kõik, mida tahtsin maale kaasa võtta, jäi linna ja diisliga sai puhtaks pestud nii palju kui sain... Aga kahtlus närib hinge, et valed düüsid sees...

Igast nõuanded teretulnud. :hail

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 16 Juun 2013 16:16
Postitas MAZ
Üldiselt K-126H hakkab kiirenduspump lolli mängima ja siis on sõitmine nii,et teatud kiirustel hakkab tagasi aevastama ja ei pihusta kütust hästi. Kui tahad mul on üks DAAZ 2105 oma. Sisse on vaja osta düüsid ja uus nõelklapp.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 16 Juun 2013 16:53
Postitas mario
kusjuures, peale seda, kui sai enda arust asi normaalselt käima, siis gaasiga mängides hakkas tõesti tagasi lööma, päris mitu head pahvakut sain näkku...
aga ole pai, kui linna satud, too karpa kaasa.. :beer

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 16 Juun 2013 17:02
Postitas MAZ
Ma üritan kuidagi selle karburaatori sinuni organiseerida aga ise käin ma tartus üsna vähe.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 16 Juun 2013 22:50
Postitas KarlR
Enda K126H-l olid vist niimoodi, kui midagi teisiti siis koju jõudes parandan ära:
Õhk: 1. 310 ja 2. 270
Küte:1. 250 ja 2. 180
Mineku poolest kurta ei saa ja kütuse kulu vast 7-9l sajale.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 17 Juun 2013 00:25
Postitas viirusboy
Väga huvitav. Omal on selle k126ga sellised pretensioonid:
*peale käivitamist gaasi andes poob kinni, soojalt korras.
*külmalt on täeldatud veel kerget puterdamist, ja siis järsku hüppab pöördesse.
*soojalt linnas kolmandaga jõnksutab vahest.
* on tunda ka eelmainitud poomist kiirendamisel. Kiirendades käigu vahetamisel on selline nö tühi koht. Soojalt oleks nagu ok.
Karpa on uus, eelmibe kevad ostetud ja peale pandud. Peale seda ca 3 korda nõela vahetatud. Rohkem pole torkinud. Loeks heameelega, mida nende anomaaliate likvideerimiseks teha saab.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 17 Juun 2013 08:46
Postitas mario
tegin ka ise poole ööni uurimustööd ja sain aru et esimesel kambril peavad olema väiksemad dyysid selle karpa puhul. tegin töö juures karpa lahti: esimene öhk 310.kytus 185. teises vastavalt 230,250. et kui väiksemad panna ette ja suuremad taha, siis ei ole seda tyhja kohta. no siiani ei kurtnud ka mina kulu yle, aga kohalt minna on piin...pesen karpa ära ja eks siis ole näha kunagi....partnermosse arvamust oleks nyyd vaja :-P

E: jäi mainimata ka, et oleks tarvis mõlemat kolmnurkakent - juhipoolsel ei tööta nupp ning kõrvalistuja poolsel on alumine hing puruks... samas noh, võiks ju panna ka suure klaasi juba.. vist vaja mingit modi teha?

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 18 Juun 2013 00:00
Postitas viirusboy
Suure klaasi paigaldamiseks vanatüübi uksele loe mu teemat kohast, kus ma seda peale värvimist kokku panin.

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 22 Juun 2013 22:42
Postitas mario
ma siiski kardan, et ma jään kolmnurkade juurde.. :)

täna sai siis põgusalt jälle mosse kallal aega veedetud muude toimetuste kõrvalt - nädala alguses töö juures karpa puhtaks kuumutatud ning tundub, et tehtud töö tõi tulemuse. Panin ka õhudüüsid omadele kohtadele ja hopsti - sujuv üleminek ja vähemalt hetkel oli küll klemm kõrvuni, kui maja eest maanteele keerasin ja kaks musta jutti maha jäid. Peab mainima, et mosse spido keris ka üllatavalt kiiresti 100ni.. Keerasin otsa ringi ja mõtlesin, et äkki näen und - natuke gaasi, lasin auto mööda ja hopsti, jälle mustad jutid maha.
Sellist teguviisi ei harrasta tihti, seega üllatas, kui palju jaksu mossel minu jaoks varuks oli.
JÄrgmiseks uued küünlajuhtmed ning saab süüte korralikult paika ja siis hakkan karpat täpsemaks timmima. Igatahes päris hästi toimetas, hetkel jäävad siksi karpad siiski tahaplaanile. :)

Selline küssa, et kas keegi on katsetanud, millise masina amordid mosse külge istuvad? Mul just tagaotsa vaja kõrgemaks saada, juhipoolne ratas ikka maru koopas juba... Et äkki Volga või miskise mersu omad?

Re: ИЖ 412 ИЭ, 1981, mario

Postitatud: 22 Juun 2013 22:47
Postitas moskiito
kui rattas koopas, siis ei ole mitte amordi viga vaid vedru on puru. vajad kas uut pakki või teist vedrulehte purunenud juppi asemele.
Amortide, ja eelkõige gaasiamortide küsimus huvitab mind samuti, olen poodidest uurinud ja keegi ei oska midagi vastata. tegind ka varuosakeskusest päringu 35-te poodi ja totaalne vaikus.