22. leht 36-st

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 22 Aug 2015 18:18
Postitas BergIE
Täna Pärnus oli ju üks ilus punane "Volga", 3,0 Opeli tehnikal. Äkki kaesid toda isendit? Ei tea küll üksikasju. Oled Jüri Päärsiga samal pulgal? Sarnaneb hullult, mõtlen Volgat. KW?!!! Midagi kindlasti veel "konkse". Vot sellised uitmõtted tulid õlle juures lõõgastudes.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 23 Aug 2015 00:42
Postitas Lepik
:beer Täna Pärnus,Konse kämpingus toimunud vanatehnika üritusel oli 6-7 mehega samast asjast juttu,et on selle KW 30%-ise piirangu ületamisega
jamas. Nuta või naera aga vägisi tekkib tunne ,et see seadus on ametnike ,kes ise ei viitsi või eioska ,välja mõeldud kadeduse varjamiseks,et minul ei ole,ärgu olgu teistel kah,seadus on selline( 10 ,20 ,30 %). Aga üritus ise väga OK, K...t Pärnakad ikka oskavad üritust lausa südamega teha ,TÄNUD KORRALDAJATELE ! Osalejatele söögid ,joogid,õlu ja koogid -tasuta ja hea tunne saabumis hetkest,et oled oodatud näitama oma-
ja vaatama teiste tehnikat.Ja mida vaadata- seda seal jätkus, juba Laitse rallipargi vanade autode kollektsiooni nägemine.,......k....t kadeduse- uss hakkas lausa koera kombel purema,nüüd on va auto ehituse motivatsiooni jälle nii et kuhjaga. Kui järgmise aasta toimumise aeg teada tõmban kalendrisse punase ringi ümber nigu riigipühale ja tulen kindlasti jälle. Lepik. :beer :beer

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 24 Aug 2015 18:46
Postitas SanderV
minu teada see 30% on piirang ainult originaal autole, ehk kui sa võtad originaali ja lükkad sinna võimsama mootori vahele... selle % ületamisega pead aitama kaasa ka veermikku, pidureid ja kõike selle juurde kuuluvat... kui sa paned 412 mootori ja sillad, siis ma ei näe küll probleemi miks peaks sellest väga suurt probleemi tekkima..

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 24 Aug 2015 20:21
Postitas Aspelund
Pärnus olnud punane "Gaz-21" kabriolett on ARK-s kirjas kui isevalmistatud auto.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 24 Aug 2015 23:58
Postitas Lepik
Hr. SanderV ,mis asi küll on originaal auto ja mis tavaline auto. Aja seadusest näpuga järge,seal sellist originaali või mitte originaali jura ei ole. SEadus ütleb selgelt,et ümber ehitusel võib mootori võimsust suurendada kuni 30%. Selgituseks,et kui tehases on sellele autole paigaldatud
ernevaid mootoreid,näiteks 30-kuni 150 KW , võid oma 30 KW-se mootori asemele panna mida tahad.aga kui tahad 150 KW-st veits veel võimsamat panna , siis taotled ümberehituseks loa ja kui saad ,siis võid panna 150KW pluss kuni 30%.Mosse 412-le,55KW ,võid loa olemasolu korral lisada kuni 30 %. Ehk siis lisaks 16,5 KW. Üle 30% lisamine läheks üksikkorras auto ehituse alla.
Mosse 401-le pandi tehases vaid ühte mootorit 19 KW. Seega max. mis ma ümberehituse sildi all panna tohiks on 24,7 KW.!!!
Kõige suurem tsirkus selle juures ongi see,et järgmine mosse mootor on 25,7 KW. Ja nüüd alles nalja saama hakkab. KAS KÕIK need 401 mossed milledel on 407 või 408 või 412 mootor on registreeritud kui üksikkorras ehitatud autod???????? Ma oletan,et originaal mootoriga
on Eestis ehk 5% neist M-401 autodest.Seega ülejäänud 95% on ebaseaduslikud.
Olen juba korra 412 mootori ja sildade paigaldamist 401-le maanteeametist küsinud ja vastuseks oli,et see mida tahan on sisuliselt uue auto ehitus (üksikkorras auto ehitus),Makske riigilõiv ja ehitage,pärast ekspertiis jne.Kahjuks on sellega see jama ,et seesama seadus ütleb ,et üksikkorras ehitatud auto ei tohi sarnaneda välimuselt tehasest tulnud autoga.Mina aga sooviks just välimust säilitada mossel.

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 25 Aug 2015 15:09
Postitas alopex
Ülesanne on lihtne,tuleb leida õige inimene,kes asja ilusti ära vormistab.
Paar aastat tagasi minu sõber ja veel tema sõber ostsid USA-st HD traigid.
Kui läks ARk-s vormistamiseks, siis minu tuttav läks õige mehe juurde ja sai passi HD, teine läks vale mehe juurde ja sai omavalmistatud HD :lol

Hr.Lepik võks ehk pöörduda mõne Viljandimaa riigikogulase poole, ehk annab seadust muuta s.t teha seadus inimlikuks.

NB! Analoogne jura oli ju ka parempoolse rooliga. Nüüd on see kenast lubatud.

Igatahes jaksu ja mõistust ehitamisel?

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 25 Aug 2015 16:49
Postitas SanderV
originaali all mõtlengi seda et auto komplektsus on originaal, et originaal sillad etc etc.. (loogiline pole või?) no siis seadust veidi muudetud vist, minu teada see 30% piirang tuli veermiku ja sildade pealt, sest ala ntx seda ju teada et 401 "originaal" pidurid suuremad asjad pole, aga kui sa aitasid pidureid kaasa, ehk kui sa paned 412 mootoriga autole mõeldud pidurisüsteemi ka siis vanasti vähemalt probleeme ei tulnud, sest veermik ja pidurid on "järgi aidatud"

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 25 Aug 2015 17:15
Postitas fokser
Hr SanderV palun hoia oma suu kinni, kui teemat ei valda... paistad ehk targemana!
Hr Lepiku viimane postitus seletab kõik ilusti ära, täpselt nii need asjad praegu on. Punkt!

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 25 Aug 2015 19:02
Postitas SanderV
sellise suhtumisega ära imesta kui su uhke bemmi peale mõni kriim on järsku tekkinud...

ma tulen rahumeeli arutama mida võiks uurida äkki, keegi pole tulnud siia väitma et see ja too asi on 100% nii nagu ma väidan... aga nii kohe pähe sadada? Pole kaua saanud vms?

Re: MZMA 401 1955 Lepik

Postitatud: 25 Aug 2015 20:06
Postitas BergIE
Krt!? Mõtlesin kaua, kas üldse sekkuda. Sekkusin siiski. Mind häirib küsimus viimastest postitustest, sõnavõtjatest? Kui tuttavad Te olete Hr. Lepikuga? Tema ringlemistega üle Eesti, külastustega jne!? Isiklikult oleme kohtunud suht tihti! Teisi klubilisi pea pole! Suhtlen Hr. Lepikuga pigem telefonitsi, kui siin haukuda.
Kirjutamise mõte oli selles, et on klubi, onju!
Endale olen leidnud "Mosse pere", kellega suhtlen otse, telefonitsi.
Loodan, et keegi ei pahanda.

Edu ja Päikest põue! Kõigile!