3. leht 13-st

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 28 Apr 2010 10:43
Postitas via
Külgmine kork nivoo oma, selleni täita. Nõutud GL5 grupi transmissioniõli, hüpoidile sobilik. Suure väävlisisaldusega lisanditel põhinevad võivad väidetavalt kahjustada sünkronisaatoreid. Originaalis sees TAD-17. Läheb ligi 4 liitrit. Olen ise viimasel ajal kasutanud lääne õli.

Näita siin siis pildimaterjali moto vahetusest rahvale samuti..

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 29 Apr 2010 07:54
Postitas vootele
Nii 4 tunniga vana mootor maas ja uus küljes. Polnudki midagi hirmasat :D
Pildimaterjali ei jäänudki mahti teha.
Abiks olid õppinud mehed ja head riistad :D kaasa arvatud kaasfoorumlane Moskiito, kes ka vana mootori endale saab.
Edasi on vaja paigaldada jahutuse lõdvikud, aretada paaki bensiinipump, vedada tagasivoolu toru, paigaldada pritse juhtmestik jne. jne. Tööd jätkub veel pikaks ajaks.

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 05 Mai 2010 09:46
Postitas vootele
Eile sai käidud jälle nokitsemas.
- 100% uus sumpsimajandus mootorist tagumise pütini.
- starter küljes
- kulunud rattalaager vahetatud
- pidurisadulad lõigutud
- valuveljed all

Proovisin ka pritse juhtmestikku peale, midagi hirmsat ei ole, kuid paarile asjale jäi asi ebaselgeks, näiteks pistik nimega "hõrenduse andur", mida ei leidnudki üles. Paigalduseks on vaja tulemüüri ca.50mm ava teha, ilmselt tegelen sellega reedel.
Tegin pilte ka, aga hetkel üles ei saa panna.

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 05 Mai 2010 19:56
Postitas vootele
Nii nüüd ka lubatud pildimaterjal.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 05 Mai 2010 20:53
Postitas Sten
Väga kena!
Veljed ja stanged valgeks!

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 05 Mai 2010 21:07
Postitas vootele
Stanged jah, veljed ei.
Kontrast.

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 05 Mai 2010 21:09
Postitas Killa
vootele kirjutas:Stanged jah, veljed ei.
Kontrast.
Ise ei värviks isegi stangesi üle. Vaid kisuks need loogarite laiendid ära :lol Aga velg on nagu rusikas silmaauku :lol

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 06 Mai 2010 11:57
Postitas via
Ees paistavad olevat alumiinplekist logarid, mis üldiselt koopast välja ulatuva laia äärega ja mille asemel võiks panna plastikud. Moto paistab füüsiliselt olevat paigas, radikas veel nn vanem tüüp, messingpaakidega. Kapott läheb koos pritse kopsikuga ikka füüsiliselt kinni?

Pildi järgi võiks arvata, et vähemasti küljekarpide kallal on juba keevituse, "plastiliini", pahtli, vms. vahenditega käidud aga oleks vaja korraliku tegemist nii seest kui väljast. Karbid ja urked, lonžeronid, jne., tahavad eriti põhjalikku antikorri igast augukesest igas suunas korralikult laiali lasta, soovitavalt sõelotsikuga. Veermik (esiamordid tagasillatala, jne) tuleks samuti korralikult möksitada, sest värv ammugi maas.

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 07 Mai 2010 08:12
Postitas vootele
Täna õhtul lähen jälle MinuGaraaz.ee töökotta ehitama. Super hea koht, 60eek tunnis ja kõik vajalikud tööriistad on olemas.
Sain nüüd kätte korraliku radika (vana lekkis pisut) ja piduritrumli. Samuti sai Volga poest ostetud lõdvikuid ja muud nipet-näpet.
Üritaks seekord ka pritse juhtmestiku peale saada, selleks on vaja tulemüüri ca. 50mm auk teha, kust kimp läbi läheb. Juhtmestikul on läbiviigu jaoks küljes vastav kummikork augu sulgemiseks.

Re: AZLK 21412 '88

Postitatud: 07 Mai 2010 08:13
Postitas vootele
via kirjutas:Ees paistavad olevat alumiinplekist logarid, mis üldiselt koopast välja ulatuva laia äärega ja mille asemel võiks panna plastikud.
Tegelikult ongi küljes plastikud. Aga lollakalt turritavad välja küll. Peaks üritama neid natuke kärpida. Pritsepea üldiselt kapotti ei takista, kuid Niva õhufiltriga kapott kinni ei läinud. Ilmselt tuleb sinna mingi karp peale teha ning edasi juba Mosse õhufilter kuhugi lanseroni külge.