3. leht 3-st

Re: Koliseb ja müriseb :S APPIIII !!! PALUN AIDAKEE ! :(

Postitatud: 14 Okt 2009 14:08
Postitas Karu2
moskiito kirjutas:
Karu2 kirjutas:
moskiito kirjutas: 4. Kuna kett on kohutavalt lõtv, siis on üsna suur täenosus et süüte moment on paigast ära.
Kuidas saab lõtv kett süüte paigast ära ajada? Jagajal ja õlipumbal on ühine ajam otse väntvõllilt. :smokin

süüde läheb paigast ka sealt. Kui viskab ketti ühe hamba jagu üle, ongi süsteem paigast ja siis enam ta sul tööle ei lähe. isegi kui lähe, ei tööta korralikult ja jõudu niht.
Kui tähti norida siis jah tegelik nimetus on "gaasijaotamise süsteem" läheb paigast ära.
Vot see on juba õige jutt, säde jääb aga ikka toimima, nii nagu ta paika on sätitud. Paigast on siis ära küttesegu õigeaegne sisselaskmine ja heitgaaside väljalaskmine. Gaasijaotussüsteemi tööd muudab mõnevõrra ketiga mootoritel ka deforseerimine ehk paksema (mitme) tihendi paigaldamine plokikaane alla, samuti plokikaane mahalihvimine surveastme tõstmiseks. Esimesel juhul avanevad sisselaske- ja väljalaskeklapid samal kolvikäigu hetkeasendil hiljem, teisel puhul samas kolviasendis aga varem.

Re: Koliseb ja müriseb :S APPIIII !!! PALUN AIDAKEE ! :(

Postitatud: 14 Okt 2009 17:51
Postitas moskiito
Karu2 kirjutas:
moskiito kirjutas:
Karu2 kirjutas:
moskiito kirjutas: 4. Kuna kett on kohutavalt lõtv, siis on üsna suur täenosus et süüte moment on paigast ära.
Kuidas saab lõtv kett süüte paigast ära ajada? Jagajal ja õlipumbal on ühine ajam otse väntvõllilt. :smokin

süüde läheb paigast ka sealt. Kui viskab ketti ühe hamba jagu üle, ongi süsteem paigast ja siis enam ta sul tööle ei lähe. isegi kui lähe, ei tööta korralikult ja jõudu niht.
Kui tähti norida siis jah tegelik nimetus on "gaasijaotamise süsteem" läheb paigast ära.
Vot see on juba õige jutt, säde jääb aga ikka toimima, nii nagu ta paika on sätitud. Paigast on siis ära küttesegu õigeaegne sisselaskmine ja heitgaaside väljalaskmine. Gaasijaotussüsteemi tööd muudab mõnevõrra ketiga mootoritel ka deforseerimine ehk paksema (mitme) tihendi paigaldamine plokikaane alla, samuti plokikaane mahalihvimine surveastme tõstmiseks. Esimesel juhul avanevad sisselaske- ja väljalaskeklapid samal kolvikäigu hetkeasendil hiljem, teisel puhul samas kolviasendis aga varem.
sinu jutt on mõeldud neile kes asjadesse soovivad rohkem süveneda. kuid lihtmehaanikule jääb taoline jutt natuke segaseks ning siis on lihtsam öelda "süüde", siis saab kohe sotti mis kus vaja teha ;)

järgi proovitud 8)

Re: Koliseb ja müriseb :S APPIIII !!! PALUN AIDAKEE ! :(

Postitatud: 15 Nov 2009 19:34
Postitas meinuuu
TEEMA LUKKU !!!!

Re: Koliseb ja müriseb :S APPIIII !!! PALUN AIDAKEE ! :(

Postitatud: 16 Nov 2009 01:13
Postitas Karu2
Ikkagi huvitaks enne lukustamist, mis siis ikka tegelik kolina põhjustaja oli...

Re: Koliseb ja müriseb :S APPIIII !!! PALUN AIDAKEE ! :(

Postitatud: 16 Nov 2009 01:23
Postitas meinuuu
Karu2 kirjutas:Ikkagi huvitaks enne lukustamist, mis siis ikka tegelik kolina põhjustaja oli...
kolvi sõrm on läbi, mitte kett ;)

Re: Koliseb ja müriseb :S APPIIII !!! PALUN AIDAKEE ! :(

Postitatud: 23 Sept 2010 23:13
Postitas meinuuu
TEEMA LUKKU !!!