3. leht 9-st

Re: AZLK 2140, 1978, karl

Postitatud: 15 Juun 2016 19:26
Postitas stern100
Kui mäletad, mainisin kahte kruvi piduritaldriku küljes. Need lahti, jääb kilp maha ja ainult pooltelg koos laagriga tuleb ära.

Re: AZLK 2140, 1978, karl

Postitatud: 21 Juun 2016 08:51
Postitas karlaas
Uus nädal ja uus tuhin peal. Eile sai 5h mossega aega veedetud. Kütusepump lahti võetud ja uus rem. komplekt sisse pandud (leidsin keldri avarustest koti, kus sees 2,5 pumpa ja remont komplekt.
Pilt
Pilt
Proovisin käivitada, aga käima läks üliraskelt ja siis käis max 1min ja suri välja. Siis sai küünlad ärapuhastatud (olid teised vähe mustad) ja karpat näpitud. Tegin prügikasti kõrval asuvatest asjadest ka töölaua endale:
Pilt
Irukas tuli oma mürtsuva Scorpioga lõpuks appi ja nii kui kohal oli, läks minu auto ka muretult tööle. Vist mu auto vihkab mind :D
Iruka eestvedamisel sai proovitud erinevaid tüüsse ning süüdet sätitud ja kui asi ikka korralikult käia ei tahtnud, sai tema territooriumil juba uus karpa peale tõstetud. Lisaks eemaldasin kütusepaagist filtri, sest oli vähe umbes teine (selleks oli vaja muidugi paagist 5l kütust väljaimeda, sest tankisin paagi ääreni täis ja natuke veel), kapoti all on teine filter juba installeeritud.
Lisaks ostsin vahepeal 5 Mati Nuude kasseti:
Pilt
Ja ette sai pandud laiad plekid, et rehvi laius hakkab juba lääne autodele lähenema ja juhitavus kasvama (välimus meeldib täiega, peab vast taha ka laiendatud plekid muretsema):
Pilt
Pilt
Järgmine asi, mis tehnika poole pealt vaja teha on sidur, mis üle 5sek survet sees ei hoia, sama ei leki ka. Eks peab korra lahtivõtma ja mansetid äravahetama.

Re: AZLK 2140, 1978, karl

Postitatud: 21 Juun 2016 08:52
Postitas karlaas
stern100 kirjutas:Kui mäletad, mainisin kahte kruvi piduritaldriku küljes. Need lahti, jääb kilp maha ja ainult pooltelg koos laagriga tuleb ära.
Eks tagantjärgi mõeldes tuleb tõesti midagi ette, aga töötuhin oli nii suur peal, et läks meelest.
Järgmine difri vahetus juba tuletan meelde :lol

Re: AZLK 2140, 1978, karl

Postitatud: 22 Juun 2016 00:36
Postitas Edel
karlaas kirjutas:
stern100 kirjutas:Kui mäletad, mainisin kahte kruvi piduritaldriku küljes. Need lahti, jääb kilp maha ja ainult pooltelg koos laagriga tuleb ära.
Eks tagantjärgi mõeldes tuleb tõesti midagi ette, aga töötuhin oli nii suur peal, et läks meelest.
Järgmine difri vahetus juba tuletan meelde :lol
Minul on kõik Mossedel välja kakutud poolteljed koos pidurikilbiga ära tulnud... Ja sel juhul peab piduritoru lahutama töösilindrist. Ehk on mulle midagi kahe silma vahele jäänud? Omal pooltelje tihendi vahetus nagunii soolas, oleks hea õpetussõnad ka endale kõrvataha panna.
Piduritoru lahutades olen kohe sinna otsa mingi varu töösilindri keeranud, et piduriõli süsteemist välja ei jookseks. Pärast lihtsam, õhutad ainult seda ühte otsa.

Re: AZLK 2140, 1978, karl

Postitatud: 22 Juun 2016 07:07
Postitas Seenior
Pidurikilpi ja pooltelge ühendavad kruvid kipuvad märkamatuks jääma,aga kui nad kord eemaldatud on,siis tagasi pole neid vaja panna,need on tehase montaazi hõlbustamiseks.Kui sidur survet ei pea ja leket pole,on süüdi peapumba mansett.

Re: AZLK 2140, 1978, karl

Postitatud: 23 Juun 2016 11:41
Postitas Edel
http://fotoalbum.ee/photos/Edelareisija/110157141/
Teema viimaseid pilte vaadates tundus väga tuttavas kohas olema, mitte väga kaugel minu töö juurest ja otsustasin kontrollida.
Miks see esitiib nii kirju on?

Re: AZLK 2140, 1978, karl

Postitatud: 24 Juun 2016 19:59
Postitas karlaas
Ohoh. Hea meel kui mossefänne leidub veel maja lähedal. Aga tiib : Natuke proovisin värvida ( toon ja lahendus) sest tiib läheb nii kui nii vahetusse. Aga tulemus alla igasust arvestust (vale toon, ebatasane, vale lahendus). Uus esitiib ootamas juba. Vaja ainult värvida

Re: AZLK 2140, 1978, karl

Postitatud: 28 Juun 2016 16:30
Postitas karlaas
Vahepealsed tegemised:
Sai pandud uued küünlad ja generaatori rihm:
Pilt
Jaanipäeva ajal sai käidud Tudulinnas, kust leidsin ka hunniku varuosi:
Pilt
Seal oli nii tutikad esituled kui ka Norma rullikuga turvavööd:
Pilt
Kas keegi selliseid esiistmetele pannud on? Kas sobivad hästi?
Lisaks sain veel posu juppe:
Pilt
IIII triibuga esivedrud, need peaksid olema suhteliselt kanged?
Lisaks ka 412 uksed, millelt plaanin kroomitud aknaraamid oma 2140-le panna (väike disain element).
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Seega oli hea jaanipäev :D

Re: AZLK 2140, 1978, karl

Postitatud: 29 Juun 2016 22:27
Postitas karlaas
Täna said siis vanad turvavöö "paelad" äravahetatud uute rullikutega Norma turvavööde vastu.
Pilt
No aega läks ikka kõvasti, et arusaada, miks turvavöö ei liigu. Käe vahel proovisin nii ühes kui teises asendis, aga rihma rulliku pealt kätte ei saa, ainult lühemaks läheb. Lõpuks helistasin ka Irukale, et mis värk on, ta teadis rääkida, et ainult ühes kindlas asendis liigub. No proovisin seda ühte ja õiget asendit leida, aga ei midagi. Lõpuks kiskusin asja lahti ja saingi teada, et kui rullik püstloodis, siis kuulike veereb alla ja laseb vööl liikuda, lisaks tegin rulliku kinnitust natuke ümber (ühed otsad tuli natuke äraväänata, et istuks ilusti).
Pilt
Nüüd asi paigas ja ikka ülimugav värk ning rihm krapsab ülikiiresti algasendisse tagasi- ULME.
Pilt
Pilt
Pilt

Lisaks kitkusin 412 ustelt kroomliistud ära.
Pilt
Ja garaazi riiulilt leidsin veel ühed tutikad norma turvavööd. Ülilahedad pisikesed detailid seal ikka:
Pilt
Pilt

Re: AZLK 2140, 1978, karl

Postitatud: 04 Juul 2016 10:13
Postitas karlaas
Vahepeal lammutatud natuke valge salongi, et saada sealt ilus punane sisu (juhi istmepadi tuleb veel kuidagi kokkuõmmelda, sest ääre õmblus lahti tulnud)
Pilt
Pilt
Lisaks leidsin esiistme alt sellise metallplaadi, nagu oleks numbri alus, aga miks ta pooleks käib? Oskab ehk keegi targem seletada?
Pilt
Pilt
Pilt