paar küsimust 412 kohta.

Ei oska kolvirõngaid vahetada? Käigud ei lähe sisse?
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: paar küsimust 412 kohta.

Postitus Postitas Edel »

sass kirjutas:Ma olen samas sellist juttu kuulnud, et kui hakkasid tehasest 2140SL-id tulema, hakati ka teistele mudelitele külge panema 3,89 reduktoreid.
SL tuli hiljem. Kiirusevahed olid juba vanemateski raamatutes märgitud.
Varblane
Postitusi: 153
Liitunud: 01 Apr 2009 01:36
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Kontakt:

Re: paar küsimust 412 kohta.

Postitus Postitas Varblane »

Mudeli 2140 käigukast sobib mudelile 412, kuid detaile on tunduvalt muudetud.

See on lõik mosse raamatust.Seda ma tean et, käigukasti padja tugitala on teistsugune neil aga kas käigukastid ei või teised olla?Raamatus küll samad ülekanded aga see võib vale olla.Näiteks on raamatus Žiguli toodud peaülekanded aga see on bull shit ja ei klapi üldse.Mosse raamatus ei ole ka kõik 100% õige kindlasti.
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: paar küsimust 412 kohta.

Postitus Postitas Edel »

Varblane kirjutas:Mudeli 2140 käigukast sobib mudelile 412, kuid detaile on tunduvalt muudetud.

See on lõik mosse raamatust.Seda ma tean et, käigukasti padja tugitala on teistsugune neil aga kas käigukastid ei või teised olla?Raamatus küll samad ülekanded aga see võib vale olla.Näiteks on raamatus Žiguli toodud peaülekanded aga see on bull shit ja ei klapi üldse.Mosse raamatus ei ole ka kõik 100% õige kindlasti.
Oma esimesele 2140-le panin vana 412 kasti alla ja sobis ilusti,maha võetud kastiga erinevusi küll ei leidnud.
Mina ei ole mitte üheski raamatust leidnud 412 käigukastide erinevaid ülekandearve,ikka üks ja sama:
Esimene 3,49
teine 2,04
kolmas 1,33
neljas 1,0 ehk otseülekanne.
Tagurpidi 3,39

Kusjuures kõikidel Mossedel (400-2140SL) on kõige kõrgema käigu ülekanne 1,0.
Käigukastides siis ainus erinevus spido reduktoris. Neid mina täpselt uurinud pole,küll aga on jutud sellised.
Ladal peab vaatama,mis mudeliga tegu. 2106 ja 061 on vaid väliselt samad. Näiteks 061 on hoopis 2103 ülekanded mis on tunduvalt suuremate numbritega. Tagasillareduktorid on ka 06-l enamasti 4,1 kuigi mõnes raamatus on 3,9 (kuigi ka neid on mõnel 06-l all).
Selliseid erinevusi on ka näit 2105 ja 21051 jt. mudelitel.
Viimane lõpp sobib rohkem Lada foorumisse.
Kasutaja avatar
Neeme
Postitusi: 291
Liitunud: 04 Veebr 2009 23:04
Asukoht: Kuressaare

Re: paar küsimust 412 kohta.

Postitus Postitas Neeme »

Sry, ma ei hakka komakohtadega siin jamama. Ehk siis reduktori ülekanded olid vist nii, kui ma just õieti mäletan.
Pirukas 4,5
Kuni '80 aasta 4,2
Peale '80 aastat 3,9
SL 3,7
Oli vist nii? Mul ei ole seda õiget Mosse raamatut praegu käepärast, seega palun jätke mind ebatäpsuste pärast ellu. Aga see aasta 1980 oli üheks daatumiks küll. Vähemalt vist 2140 osas.
Varblane
Postitusi: 153
Liitunud: 01 Apr 2009 01:36
Asukoht: Tallinn,Nõmme
Kontakt:

Re: paar küsimust 412 kohta.

Postitus Postitas Varblane »

SL on 3,89 ikka.Tavaline mosse raamat on minu alkirjas olemas kenasti. :)
Gardaan,keneraator,garba,tüüs,garter........
Kasutaja avatar
Edel
Postitusi: 1666
Liitunud: 07 Veebr 2009 23:15
Asukoht: Jüri,Harjumaa
Kontakt:

Re: paar küsimust 412 kohta.

Postitus Postitas Edel »

Varblane kirjutas:SL on 3,89 ikka.Tavaline mosse raamat on minu alkirjas olemas kenasti. :)
Minu 2140 on 81 aasta ja reduktor 4,22 (kontrollitud).
3,9 ülekanne on 4,22-ga võrreldes hulga haruldasem.
Kasutaja avatar
ivorturb12
Postitusi: 96
Liitunud: 03 Okt 2009 23:11
Asukoht: Põlvamaa/Kanepi

Re: paar küsimust 412 kohta.

Postitus Postitas ivorturb12 »

Mina sooviks ka näha videot mossest,mis läheb 2käiguga 130km/h välja :D Ja kui nii on/oleks,siis mis sa seal veel paremaks tahad teha? kui originaalis 2käiguga 130km/h ja teed veel paremaks või lased ära forseerida või miskit siis järsku sul tõesti tipp 300km/h : :D
See küll eriti ei puutu teemasse,aga 2.0 110kw e36 bemar jooksis 2käiguga 90km/h välja ja jooksis piirajasse ära,2.0 110kw e34 bemar jooksis aga teisega peaaegu 110km/h ja jooksis piirajasse.
Et jah kas tõesti mosse siis siuke tegija ? :D
Kasutaja avatar
A.Roosenberg
Postitusi: 204
Liitunud: 30 Okt 2009 21:35
Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa

Re: paar küsimust 412 kohta.

Postitus Postitas A.Roosenberg »

müstika on küll see 130 km/h 2 käiguga .
kui mina oma autol käisin mootorit tahmast puhastamas ja lasin 2 käiguga peeneks, siis oli 90km/h
ja raua hääl oli juba taga, aga ma ei tea mis sul siis veel olla võib .
varsti hüppavad kolvid näkku kinni, kui muidugi jutt tõele vastab .
tahaks kangesti lubatud videot koos häälega sellest .
see on muidugi väga tore, kui sul selline mosse on, aga see ei ole eriti usutav enne tõestuseta .
"2140"
Kasutaja avatar
A.Roosenberg
Postitusi: 204
Liitunud: 30 Okt 2009 21:35
Asukoht: Tallinn, Keila, Läänemaa

Re: paar küsimust 412 kohta.

Postitus Postitas A.Roosenberg »

Lubatud videost pole midagi kuulda ega näha :uhoh
"2140"
Kasutaja avatar
meinuuu
Postitusi: 73
Liitunud: 11 Sept 2009 15:47

Re: paar küsimust 412 kohta.

Postitus Postitas meinuuu »

A.Roosenberg kirjutas:Lubatud videost pole midagi kuulda ega näha :uhoh
rahuuuu. ma teen selle siis kui ma mossega tegleda saan ja ta liikuma panen uuesti !!!!! Praegu paar asja läbi ! ( bensupump ja karpa umbes, kuna polnud õhufiltrit peal, ja siduri silinder on ka vaja kinni kruvida )

ma loodan, et ennem jõule saan aega tegeleda mossega natukene !!! ja siis kui lund pole, siis võin teha video !!!

NII ET RAHUUUUU !!! Küll te kunagi näete oma videot !!!
Vasta