3. leht 3-st

Re: 408 mootor

Postitatud: 03 Jaan 2013 13:07
Postitas stern100
Nonii..vead teada. Lihtsalt juba teema arendamise mõttes siis jagan seda teiega ka.

Sai siis kolvid välja võetud.

Neljanda silindri kolb: Õlirõngas kahjustatud, lukuvahed kohakuti ning sealt samast ka kolb kahjustatud.

Pilt

Pilt

Kolmanda silindri kolb: Surverõngas murdunud

Pilt

Teise silindri saale täitsa ära kulunud, ju oli seal kuskil õlikanal kinni, kuna teised saaled nii hullus olukorras ei olnud.

Pilt

Keskmisel raamsaalel oli paar tükki ainult väljas, kuid pruunikat pinda, mis viitaks juba liigsele kulumisele, ei paistnud(kui 408 saaltel tuleb üldse selline nähtus välja).

Igatahes vänt on rikutud, silindrid kahjustatud, kolvid rikutud. Eks vaatame mis edasi saab.

Re: 408 mootor

Postitatud: 04 Jaan 2013 01:36
Postitas saarlane
Ma sain täna just 2 tutikat 408 vänta omale. Hea pakkumise korral loobun ühest.

Re: 408 mootor

Postitatud: 17 Mai 2013 12:04
Postitas stern100
Nii, tuleb sellele masinale peale ikak hoopis 1500 mootor. Kergem lahendus kõigile :D Paari mootori jagu uusi 408 juppe tuleb lihtsalt maha müüa. Sellest nüüd ka küsimus, kui palju tuleb originaalsel 408l ümber teha, et 1500 vahele istuks? Mootori koos kastiga tõstan ilusti vahele, kuid mõtlen just näiteks radika koha pealt, kas 408 originaalradikast piisab või tuleb hakata seal kinnitus ümber tegema et panna ette 1500se radikas?

Re: 408 mootor

Postitatud: 18 Mai 2013 10:30
Postitas Seenior
Kui 408 radikas on puhas ja korras,siis jahutab küll,aga paisupaagi jaoks on ülevoolutoru pisut peenike,408 on algselt arvestatud veega jahutama.