3. leht 3-st
Re: Iž 412 IE 1977 vdnx
Postitatud: 17 Nov 2011 16:57
Postitas Jossu
veidi madalam vist ainult:D
Re: Iž 412 IE 1977 vdnx
Postitatud: 04 Jaan 2014 17:02
Postitas samsin
Kuna Hr.vdnx ajapuuduse tõttu teemat ei värskenda, siis teen seda mina. Viimaseks teemaks jäi gabariittulede paigaldamine. Hetkel on need juba oma koha leidnud. Paigaldamine käis väga lihstalt: plaat ära, augud sisse ja tagasi oma kohale. Plaadi alt paistab kivikaitse (augud veits sellega töödeldud)
Poorilapakad sai ikka vahetatud (tänud stern100-le) ja hunnik pisiasju (piduri mansetid, küünlad, mootoriõli ja filtrid)
Järgmisena oli ette võetud väike moskvich, kes mäletab NP2010 Haapsalus oli ta originaalis rohelist värvi ja originaaltagatuledega. Kahjuks lendas ta katuselt minema ja sai tõsiselt kannatada. Nüüd on ta oranž ja enam vähem komplektne.
Minu joaks "uus" katuseraam
Lõpetuseks üks foto. Sai käidud Järva-Jaanis ehitatud Eestis 2013. Muretult sai läbitud üle 300 km.

Ees ootab veel tagavedrustuse, käigukasti ja siduri korrastamine.
Vaadates viimast fotot tuleb juba suve isu peale

Re: Iž 412 IE 1977 vdnx
Postitatud: 04 Jaan 2014 23:32
Postitas vdnx
Minu poolt siis lihtsalt paar pilti, kus kõik, mis sai tehtud, koos näha on.

Re: Iž 412 IE 1977 vdnx
Postitatud: 05 Jaan 2014 16:43
Postitas Peeter
Kas nende pilari tulede juhtmestamisega polnud probleemi? Olen kuulnud, et selleks on vaja laepolster ära võtta.
Esiklaasi tihendi võiks ka vana panna.
Re: Iž 412 IE 1977 vdnx
Postitatud: 05 Jaan 2014 17:40
Postitas SanderV
laepolster ette ei jää, vähemalt 40nel mitte.. juhtme ju ajad sealt tule august sisse, kuskile alla kas kaslongi või pagassi ta välja jõuab,sealt nopid ta üles
Re: Iž 412 IE 1977 vdnx
Postitatud: 05 Jaan 2014 18:54
Postitas samsin
SanderV-il on õigus, täpselt nii oligi tehtud. Mis puudutab esiklaasi tihendit, siis vahetus on kindlasti ees, kuid hetkel pole head varianti. Üks tihend vedeleb aga pragune.