No heakene küll siis... Risto lubas oma teemat jätkata sealt, kus pooleli jäi ja kui ta ise ei jõua, siis võib mõni Admin väikse nime vangerduse teha pealkirjas...
Tänasest siis, küll mitte ametlikult aga füüsiliselt, on see masin minu omand. Varahommikune sõit idavõlumaale ning pool päeva hiljem jõudsin mossega maakoju.
138km, hinnanguliselt poolest paagist kütusest on üle veerandi veel alles, seega kulu ehk sinna 7-8L kanti. Karpaks K-126, mille ma oma väikese käekesega u. 4a tagasi paika keerasin, kui nüüd Risto pole vahepeal ise seal miskit udjanud.
Mosse kella järgi 100-110 ja paistab et jalgu ei jäänud väga.
Gaasihoovastik on vaid veidi "emane" ja gaas reageerib alles, kui pedaal on põhjas, aga lõtkud on piisavalt suured ja see põhihoob seal karpa "Kahvli" vahel, on ka vaid seal kuidagi poolikult... vaja timmida. Saab ka gaasitunnetuse paremaks.
Mootori poolelt suurt kurta pole. Kütusepumba alt tuli natsa õli, aitas ühe poldi pingutamine veel. Laagrid ei ulu, tagadiffer muidugi laulab, ilmselt tuleks hankida kiirem ülekanne.. Lähiajal saab siis tutkima hakata ning loodetavasi ka ÜV läbida lähiajal. Käsa ei toimeta, kuigi on uued trossid ja tagurpidi käiku pole, seega tartukad, võite pakkuda kasti hoovastikku või pukse.. Polegi süvenenud, õigemini täna ei jõudnud enam, et kumma viga täpselt nagu on...
Uksed käivad nagu uuel autol, aga vaja on kõiki uusi uksetihendeid, ja ka esi- ja tagaklaaside tihendid on ära murenenud. Liistuga tihend mind ei koti eriti, peaasi, et veekindel on. Samuti vaja tekitada uus aknapesu süsteem - kas seda originaalpesurit on ka võimalik kuidagi inimlikult asendada? Sel juhul oleks ühte veel juurde vaja, sest juhipoolne on polerkaga minema lastud
Ristoga siis sai aku peale, 20 litti paaki ja poolepöörde pill. Seismisest oli puudulik tühikäik ja toorega tuli kiirendamisel abistada, aga eks jõuab. Filter sai vähemalt vahele pandud.
Esmamulje täpselt sama nagu 4a. tagasi, kui sellega mööda Tartut sai ringi vuristatud.
4a. tagasi:
ja siis tänane kaader:

See pole rooste, mis pildil näha, see on määre, mida ma ei viitsinud maha pesta veel. Samuti ei jõudnud poleerida ega ka klaase pesta. Küll aga on 72.a mosse oiriginaal antenn kikkis nagu kevadisel varsal...
Esialgne plaan on legaalseks saada ja siis tasapisi otsast tegema hakata.. juhipoolne tiib tahaks ka vahetust kunagi, see on ilmselt ka kunagi pauku saanud ja eks taastamine on ikka nagu ta on... Heledast nahksisust ka ära ei ütleks.

Ei nurise. Üle pika aja jälle vene auto roolis. Suvesõidule ilmselt ei jõua, graafik juba näeb ette tööpäeva, aga kui ÜV õnnestub saada peatselt, siis plaan Tartus jälle üks kruiis teha.
